Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Minden országban hülye a helyi BKV?

Eddig abban a langymeleg biztonságérzetben ringathattuk magunkat, hogy csak a hazai tömegközlekedési vállalat reklámjai vannak a béka segge alatt. Azt gondolhattuk, hogy csak itthon találkozhatunk olyan felejthetetlen kampányokkal, mint az autósokat hergelő utcai reklámtáblák, vagy a bliccelők ellen bevetett, a hátukon kirakati bábukkal villamosozó gerillaharcosok. Most azonban szerteoszlott a rózsaszín köd, és kiderült, hogy Los Angelesben is amőbák és papucsállatkák irányítják közlekedési vállalat marketingrészlegét. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a nagyvárosi tömegközlekedés népszerűsíésére szervezett kampányuk, amelynek köszönhetően a Geszti Péter által elkövetett reklámnyelvi bűntettek is megbocsáthatóvá válnak.

Az egész kampányt képesek voltak ugyanis arra a lapos szóviccre felépíteni, hogy a miss ige és a szépségkirálynők Miss megjelölése alakilag megegyezik. Így készülhetett el az a hirdetés, amelyen egy szépségkirálynő látható, vállán keresztbe vetett selyemszalaggal, amelyen a Miss Traffic, vagyis a Miss Közlekedés sor olvasható. Mellette a kampány fősora díszeleg, ami magyarul annyit tesz: Hagyd a dugót, közlekedj metróval. Csak gratulálni tudunk ehhez a baromsághoz kedves amerikai barátainknak, egyben köszönjük, hogy valamelyest visszaadták a BKV-ba vetett hitünket.

Címkék: elmebaj

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr77359668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kerek Perec 2008.03.01. 10:05:09

Nem tudom, holtalálod ezeket, de ez is aranyat ér! Ilyen szar szóviccet eddig csak Gesztitől hallottam:)

Szarkaláb 2008.03.01. 10:48:47

Pun 4ever!

Gekko 2008.03.01. 11:29:46

Ez űberfájdalmas vazze.

Porcelán az elefántboltban 2008.03.01. 11:32:06

De akkor miért nem egy dagadt, bibircsókos banyát raktak be miss trafficnak?

drRoot 2008.03.01. 11:39:58

Szerintem k$*v@ jó! Mondjuk én szeretem a fárasztó szóvicceket.
buborek: valszeg közlekedés biztonsági okoból :-)

bloodhound 2008.03.01. 11:46:00

gratulálok, hogy nincs semmi jobb dolgot, mint ilyesmiket keresni és felhúzni rajta az agyad. tartalmas elfoglaltság.

velúr · http://www.napielet.hu/ 2008.03.01. 11:48:43

Egyesek meg azzal töltik a szombat délelőttjüket, hogy lefikázzák más blogját. Nincs jobb dolguk, ez a tartalmas elfoglaltságuk. :)

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.03.01. 11:49:22

bloodhound, inkább én gratulálnék neked ugyanezért :)

A plakát meg egyszerűen szar.

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.03.01. 11:52:22

Azt viszont nem értem, miért kell egy 497x189 méretű képet 590x225-re átméreteztezni, és ha már mégis muszáj, akkor miért html-ben... Ez a blog.hu bloggereinek kb 80%-ára vonatkozik. Iszonyat csúnya így.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.03.01. 11:53:23

Cseppet sem húztam fel maga rajta, sőt, ez már annyira szar, hogy jó. Mint az hogy: Iveco, Iveco, nem mondtad, hogy ilyen jó!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.03.01. 11:59:45

Gery
A bejegyzés szélességéhez igazítottam. A notebokkon nem látszott szarnak, de most megnéztem az asztalin, és látom, hogy tényleg szét van esve. Bocs, jogos az észrevétel.

velúr · http://napielet.hu/ 2008.03.01. 12:03:34

És az megvan, hogy:
ITT Nokia,
fekete a tok(i)ja.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.03.01. 12:09:17

hát pedig az amcsiknak igazán nem ártana, ha nem egyesével menne mki a kva kocsijával... x)
de ezzel a reklámmal lehet nem ezt fogják elérni :D

drRoot 2008.03.01. 12:25:38

Bottom of tent new place. :-D

drRoot 2008.03.01. 12:28:19

Ez a post annyira megfogott, hogy megyek megnézem a Brian életét. Ismét. :-)

kerek perec2 2008.03.01. 12:35:31

Ne lopd a kutyám nevét bakker! :DD

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.03.01. 12:42:06

pedig ez jó, drRút is jól látta, ötletes szóvicc, szerintem. az más kérdés, ámcsiba hol van metro...

Netuddki. 2008.03.01. 12:59:33

Hehe!

Én a múltkor valamelyik volánbusz hátulján láttam a következő (vagy valami hasonló) feliratot:

MINEK ANNYIRA SIETNI?

Mellékesen a busz 90 helyett ment vagy 60-al.
Na. Gondoltam magamban, ezért megyek én inkább autóval. :)))

vorvor 2008.03.01. 13:16:55

bakker, nekem elsőre az ugrott be, hogy ez a csaj, a miss trafic, khm, nem túl szép. és hogy ezért javasolják neki, hogy metróval közlekedjen. föld alatt, hogy ne látszódjon.
persze nagyon nyakatekert, meg így is rossz lenne, de azért a szóvicc gyilkosabb.

tyberius 2008.03.01. 14:14:08

Szerintem nagyon is jó reklám, nem tudom, miért kell úgy odalenni tőle. Persze itt inkább arról lehet szó, hogy én szimpatizálok a reklám üzenetével, Te meg nem. Ez a poszt nem más, mint reklámkritikának álcázott értékítélet.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.03.01. 14:23:12

tyberius
Tanulságos analízis, majd felvetem a következő szeánszon a pszichiáteremnek. Bár őszintén nem nagyon értem, hogy miért kellene tetszenie egy reklámnak csak azért, mert egy jó ügy érdekében fejti ki a hatását? Minden briefre lehet készíteni szar kreatívot, meg jót is, függetlenül attól, hogy egy mosóporról vagy az AIDS elleni kampányról van szó.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.01. 14:25:46

drRoot-tal értek egyet. ÉN is bírom a szóvicceket :-)

EasyFriend 2008.03.01. 14:29:08

Azt hittem, mi gyártjuk a világ legfájdalmasabb szóvicceit, de most át kell ezt értékelnem. :-)

Balazs 2008.03.01. 14:44:24

Szerintem sincs gond vele. Meredek szovicc, de a tartalmaval csak egyet tudok erteni.

szúrósszem 2008.03.01. 15:11:46

Elépesztő, hogyan is lehet hasonlóságot keresni egy jópofa reklám és geszti bugyuta, dög unalmas "lerágott csont" szösszenetei között.

ambbay 2008.03.01. 15:31:24

A "Metro" Los Angelesben a tömegközlekedési társaság neve, beleértve a buszokat is, tehát a fordítás, miszerint "közlekedj metróval", kicsit sántít.

De amúgy zseniális :D

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.03.01. 16:47:28

vorvor 2008.03.01. 13:16:55

hát ez is kva jó XDDD

Nem Máté 2008.03.01. 17:11:22

Én is szeretem a jó szóvicceket, de ez azért szar, mert a néninek semmi köze a tömegközlekedéshez, illetve marhára nem is vicces önmagában sem, tehát erőltetett a szóazonosság. Sok múlik az előadáson. Gallától az est fémpontya pl. q vicces, de ha ezt a Zalahús írja ki az utcára egy pontyfotóval, az szar.

Remy 2008.03.01. 17:30:22

Nem Máténál és reklámbuzinál a pont szerintem is.

Yasashi Tanuki 2008.03.01. 19:20:45

A jelenség, hogy egyének esetleg cégek bizonyos megnyilatkozásait az illető értelmi állapotával magyarázzuk tapsztalataim szerint kimondottan magyaros - ezt vélem fölfedezni a post kiváltó okaként.
Nekem tetszik a hirdetés ha nem is a kedvencem. A BKV-s hirdetések viszont nem tetszenek.
Ízlések és pofonok - azért még nem szellemi fogyatékos valaki mert különbözik az ízlése.

lizocska 2008.03.01. 19:54:45

kicsit fricska is a plakát, hiszen Amerikában minden elképzelhető helyen és okból képesek szépségkirálynőt választani. talán ezért is hétköznapi a nő a képen.
már az is teljesítmény, hogy eszükbe jutott egy szóvicc...

pityupang 2008.03.01. 23:48:49

Ez egy olyan királynő, akit békávé változtattak.

pityupang 2008.03.01. 23:53:32

Ja! Még annyi, hogy azért a Geszti féle szóviccek jó hányadát nem ő írja. De nem is én.

DJS 2008.03.02. 03:12:41

Perverz vagyok, nekem tetszik az ötlet :D De nyilván ez csak azért van, mert még nem látta BKV-hirdetést. Az utolsó, amiről hallottam, a "gyorsaság, luxus, kényelem minden kilométeren, VOLÁNBUSZ!" Ahhoz képest egy ilyen plakát maga a menyország. Ez legalább nem hazudik a képedbe.

Oregon (TM) 2008.03.02. 08:30:02

Tobb mint valoszinu, hogy jol sikerult az alkotas, hisz a szakmat is megmozgatja.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.03.02. 10:36:19

Szerintem is elérte a minden reklám célját (megmutatják, beszélnek róla, stb.), tehát eredményes. Eredményes, tehát jó.

Epicentrum · http://budapestgate.info 2008.03.02. 10:53:20

Türelem, tornaterem

Bery 2008.03.03. 14:54:03

Reklámbuzi,

Eszembe jutott egy régi motoros, régi iőket idéző agyszüleménye is:

"Tartalomhoz a forma - AMFORA!"

Ez azért nem olyan pózer, mint a miss traffic,nem?

Üdv:

Bery

SueSue 2008.03.03. 15:54:42

Látom most totál megoszlanak a vélemények... személy szerint nekem nem éri el az ingerküszöböm, de vannak ettől szarabb reklámok is. Ez legalább akar, vagy bele lehet magyarázni akár amit lizocska mond. szerintem

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása