Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ne hűccsed lee, mert megkompolyodok!

Amikor a múlt heti posztok kommentjei között először bukkant fel a kérés, hogy írjunk a Kinder délice szelet reklámjáról, megkésettnek tűnt az ötlet. De aztán elszabadult a Kinder-cunami, és egyre csak jöttek az ezzel kapcsolatos kommentek. Gyorsan  egyértelművé vált, hogy a Kinder délice reklámok megítélése talán az egyetlen olyan téma, amely kapcsán a két részre szakadt országban egyet tud érteni mind a 10 millió ember. Az erőltetett bolti ismerkedési sztorira épülő filmremek már önmagában is megérné, hogy írjunk róla, hiszen az ING reklámokat idéző képi világ, a színészi játék helyett nyújtott teljesítmények, és a poénnak legfeljebb viccből nevezhető gegek egyenként is szemlesütésre kényszerítik a nézőt.

Ami miatt azonban mégis kiemelkedik a többi reklám közül, az a kampány minden eleméből áradó, izzadságszagú nyelvi lazaság. A Ne hűccsed le! szlogen egyértelműen a szállóigévé vált "Ne fürgyé le!" mondatot nyúlja, ami a Gyuri nevű fickó  szájából esett ki, amikor a tudta nélkül rögzített hangfelvételen arra kérte a szerelemipari szakmunkáslányt, hogy a kellő buké elérése érdekében este hétig ne fürödjön meg. Ezt a gyomorforgatóan egyszerű, a férfilélek legmélyebb bugyraiba bepillantást engedő szöveget bemelni a Kinder világába már önmagában is felér egy márkaöngyilkossággal. Ha ezt még ráadásként nyakon is öntjük egy édibédi, nyálas nyelvi cukormázzal, biztosak lehetünk benne, hogy sikerüt agyonvágnunk a brandet. Ezt a célt szolgálhatta az is, hogy a le szót két e-vel írták, aminek okát akkor se tudnám megmondani, ha egész nap egy székbe kötözve kellene néznem a porcukorszájú tervezőmérnökös Kinder Paradiso reklámot. Talán Bruce Lee emléke előtt tisztelgett a szövegíró, vagy volt egy meg nem valósult nyerményjáték, amelyen Lee Cooper farmeket sorsoltak volna ki.

Ez a nyelvi ámokfutás azonban nem a reklámban, hanem a délice szelet miniszájtján teljesedik ki igazán, ahol a legváltozatosabb behízelgő, álkedveskedő, kiszeltündés szavakkal borzolják a kedélyeket. Ha lehet szavakkal vallatni, akkor Guamntanamón biztosan az édesfuri, megkompolyodni és a megbundzsurkázni szavakat suttogják szerencsétlen iraki hadifoglyok fülébe, akik rémületükben mindent bevallanak.


 

Címkék: kaja magyarmocsár

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr26360026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SueSue 2008.03.03. 10:24:27

Szép hetet mindenkinek!

2 dolog jutott az eszembe ezzel kapcsolatban:

1., a célcsoport és a "nefüröggyéle" célcsoportnak nagyon kicsi a közös metszete, mert nem gondolnám, hogy a mai 15-25 évesek ezt a típusú perverziót szeretik

2., a minisite-on azok a barna pacák mindenre hasonlítanak, csak csokira nem...

Ps.: engem személy szerint a kinderszelet maxi reklámja is idegesít a lófarkas lánnyal, meg az AmerikaiPités fiúval...

Viszont akarnak ha tudnak:
www.youtube.com/watch?v=Gnd9zsiuXtQ&feature=related

Mária 2008.03.03. 10:33:57

Mondtam én már a múlt héten is, hogy minél rosszabb egy termék, annál nagyobb felhajtás van a reklámja körül :)

Ezt a műanyagízű vacakot veszi egyáltalán valaki?

Mária 2008.03.03. 10:36:55

SueSue: a belinkelt reklámnak olyan a zenéje, hogy akár az ABBA tánczenekar is énekelhette volna harminc évvel ezelőtt :)))

SueSue 2008.03.03. 10:45:10

Szia Mária!

nekem tetszik, retro feelin'.... :o)))

strkr 2008.03.03. 10:56:47

Ki csinálta a reklámot? Melyik ügynökség? Nevezzük már nevén. Mert az biztos, hogy ez az anyag több 10 ember kezén ment keresztül. Senkinek nem volt mersze azt mondani, hogy ez nagyon rossz?
És ez csak az ügynökég hibája lenne?

OFF: Szebb és csobb? Suzuki Splash... Épp azon gondolkoztam, hogy hogyan mehetett ennek a prezentációja. Mit mondhattak a kreatívok, hogy miért jó ez a szlogen? És mit akar mondani ez a szlogen a termékrôl? Annyira japán az ügyfél, hogy neki mindent el lehet adni? Néha szégyellem, hogy ebben a szakmában dolgozom. De ez inkább már ON is lehet...

Üdv: Strk

Bendegúz 2008.03.03. 11:02:08

Vérlázítóan szar

Zsuel 2008.03.03. 11:04:41

Azér' a legjobban a rádiószpot büntet...dadam, dadam.

www.delice.hu/mp3/delice_radio.zip

Hihi.

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2008.03.03. 11:21:12

Már nincs messze a világvége.

neo 2008.03.03. 11:32:01

Ez a rádiószpot tényleg tényleg brutál.. "a delice angyalok köztünk járnak...dadam, dadam..." Mivan???????? :)

yz 2008.03.03. 11:44:04

ne feledjük, hogy a ferrero már nem először alkotott maradandót
legyen szabad emlékeztetnem a:
"mindennapi életem során gyakran találkozom emberekkel"
vagy
"az én torkosságom nem éri be bármivel"
mondatokra

brahovacz 2008.03.03. 11:55:25

„Sic transit gloria mundi”

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.03.03. 12:09:44

yz 2008.03.03. 11:44:04

hát az igaz tényleg, h a kinder bueno sznóbordos köcsögös reklámja se volt semmi, de ez a mostani imidzsváltás a fülbemászó zenével és a mérsékelten erotikus árnyalattal, illetve a szaros szájú nőt/ffit bemutató plakáttal mit akar??? KINDER b+, a neve se, a csomagolása sem fér bele egy ilyen imidzsbe nekem...

mer itt van pl ez az erősen szexuális hatásokra építő csokireklám:
uk.youtube.com/watch?v=mFr-RC2OSqg
ez azér persze sokkal durvább 1 szexuális skálán, mint a bueno reklámja, de ebbe vhogy belefér. míg egy kindercsokival meg nehogy már... nem akarom tudni, h mi lesz a kinder tojásra pl a kedves marketingesek következő asszociációja x)

kinder bueno meg itt, bár sztem mki ismeri:
uk.youtube.com/watch?v=mxI4mobVaUc

airpeet · http://abeautifulstation.freeblog.hu 2008.03.03. 13:28:44

OFF: reklámbuzi, sztem ez elég vicces: producten.hema.nl/

Tomi 2008.03.03. 16:13:05

Offtopic, de nem bírom szó nélkül hagynni, ha már egyszer űgyis felemrült az ING neve... Van az az új spotjuk, amikor rémálma van a srácnak, a csaj meg még szívatja is. Na ez sem gyenge. Amúgy Kinder Delice akkor jó, ha "egy kicsit büdös". Nekem ez jött le.

askthepope 2008.03.04. 00:39:56

nem tudom, volt-e már szó erről, de egy másik kinder termék szlogenje az, hogy "nagyon király!"... én tényleg nem kaptam levegőt legalább egy percig mikor megláttam a tévében.
a bueno-s plakátokat pedig két felirattal lehetne érthetővé tenni mindenki számára: Nyaltál ma már segget? illetve a Rágjunk szart együtt! szlogenekkel.

SueSue · http://www.hellorepublic.com/category/sue/ 2008.03.04. 10:11:28

Mária!
"Ezt a műanyagízű vacakot veszi egyáltalán valaki?" hááát igen nem egy Daubner, de azért a Knorr Rafinéria mostani óriásplakátján nem tesz túl!
Mindenki ízfokozós, zacskós kaját akar enni vacsorára?!.... :-O

Tóth Zsuzsanna · http://webdesigner.blog.hu 2008.03.04. 11:02:31

Delice.hu - "az oldal megszűnt" - ennek a postnak a hatására?

Henry Rollins 2008.03.04. 11:11:28

Tomi:
"Amúgy Kinder Delice akkor jó, ha "egy kicsit büdös"."
Ezen akkorát röhögtem, hogy mindenki rámnézett az irodában :D

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.03.04. 11:20:37

zsuzsa
Meglepetten látom, hogy tényleg lekapták tegnap az oldalt. Nem hiszem, hogy a poszt miatt, de a feltételezés hízelgő:-)

Tomi 2008.03.04. 12:46:09

Henry! Ennek örülök! Végre valaki, aki nem sír a poénjaimon... :-D

Fanyuvo 2008.03.05. 17:11:36

Sírva nevetni meg ér? :) Mert tényleg jó :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása