Úgy látszik, egy kolumbiai ügynökség elirigyelte a
MÁV-Start-tól a zombikat, és megcsinálta a saját élőhalottas kampányát. A társadalmi célú hirdetéseken hamuszürke, foszladozó arcú hullákat látunk teljesen hétköznapi szituációkban, amint a munkahelyükön dolgoznak, vagy éppen kis- és nagylányokat ölelgetnek a lakásban vagy a metrón. És hogy miért? Mert aki nem figyel a koleszterinszintjére, az a tudta nélkül gyakorlatilag akár már halott is lehet. Elég gyönge a gondolati kapocs, kicsit az az ember érzése, hogy a kreatívok túl sokat nézték a Planet Terrort, és a végén már minden eléjük tett briefre csak valami zombis ötlet jutott az eszükbe. Lehet, hogy volt egy mobillal mosolygó Vodafone-zombis, egy ragyogó fehér ingű Persil-zombis és egy a rothadó fogai ellenére is friss lehelletű Orbit-zombis reklámötletük is, csak az ügyfélen ezeket nem sikerült átverniük. Kénytelenek voltak beérni néhány B-kategóriás horrorfilmbe illő koleszterinhullával, amelyek ráadásul inkább néznek ki gusztustalanul, mint sokkolóan, ami valószínűleg a kampány eredeti célja lehetett. Persze az is igaz, hogy ha akad valaki, aki a cigiszürke bőrű élőhalottak hatására nézeti meg időben a koleszterinszintjét, már megérte az egész.