Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Depeche Mode mint reklámzene

Régi recept, hogy ha nincs internetező kutyád, plüssoroszlánod vagy piszkosruhás gyereked, amit a reklámba pakolhatnál, akkor vegyél meg kilóra egy húzós számot, ami elviheti a hátán az egész filmet, és leplezheti az ötlet hiányát. Ezzel próbálkozott a K&H bank is, amikor egy egész reklámkampányt épített Jamiroquai Canned Heat című számára és Király Gábor kinőtt szürke mackóalsójára, ezt a trükköt alkalmazta a Raiffeisen bank, amikor Morcheebára mosolyogtatta az alkalmazottait, de legutóbb a MOL is Máté Péter szívbemarkoló dalának taktusaira borította a saját vállára a nemzetiszín lobogót. Van, amikor nagyon kilóg a lóláb, de olyan megoldás is akad, amikor a zenét nem az ötlet helyett használják, hanem annak szerves részeként. Amikor először olvastam arról, hogy a SonyEricsson megvette a Depeche Mode egyik legsikeresebb dalát, két dolog jutott az eszembe. Az egyik, hogy már a DM sem a régi, ha reklámokhoz árulja a zenéjét, a másik, hogy a SE kreatívjainak nem jutott eszébe semmi eredeti.

Még szerencse, hogy a megérzéseim általában nem jönnek be, különben meg sem néztem volna a reklámot, amit a stockholmi Saatchi&Saatchi készített a SE-nak, így az sem derülhetett volna ki, hogy mekkorát tévedtem. Na nem mintha a film valami egetverően nagy újdonság lenne, egyszerűen csak jó. A dal hihetetlenül jól illeszkedik a koncepcióhoz, a szöveg kéz a kézben jár az üzenettel, és valami egészen kellemes,  szerethető hangulatot kölcsönöz a filmnek. Leginkább a legjobb betétdalért Oscart nyert Once című filmhez tudnám hasonlítani, ami szintén nem egy világraszóló alkotás, de valahogy a kedvességével, a finomságával elvarázsol bennünket. Aki nem szeretné, hogy az Enjoy the silence dallama a nap hátralévő részében a fülébe ragadjon, az meg se nézze a reklámot, amiben átlagos fiatalok hallgatják, és dúdolják a Depeche Mode klasszikusát. Persze tudom, az esőben éneklő férfi, a hintázó lány, meg az ágyon andalgó párocska csöpögősen geil figurák, de üssetek agyon, engem a film még sokadik hallgatás után is jókedvre derít.



Címkék: telekom reklámzene

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr64368511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kikkoman 2008.03.07. 10:22:38

Ez de kurva jó. DM 4ever!

RCP 2008.03.07. 10:28:52

Nekem is bejön. Kicsit csöpögős, de valahogy mégis működik. Jó gyűjtés!

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.03.07. 10:35:35

Hát nekem nem jött be. Nem szólt jól, gyorsan meg is hallgattam az eredetit, hogy megnyugodjak :)
És akármelyiket hallgattam, nem jutott eszembe a SE telefonja....Nokia for ever!

pixelatedBear 2008.03.07. 11:27:18

Helló-helló,

Bocs, hogy ílyen módon fordulok hozzátok, de sehogyse lelem a blogon az "ide írhatsz" -szerű linket.

Egy nagyon kedves cimborám, barátnőjével kettesben "bezöldítették" a SEPTA, azaz a pennsylvaniai közlekedési társaság hirdetéseit. Elképesztően egyszerű, mégis zseniális a dolog. Vajon itthon mikor vágna bele egy ilyenbe a MÁV -vagy bármely Volán társaság, neadj' Isten maga a BKV...

kíváncsian várom véleményeteket,

köszönöm,
attila


ja, és hát a link: www.redtettemer.com -ez a kreatív ügynökség oldala, ha nem Pitykéék cucca jönne be elsőként, akkor SEPTA Green

Generátlszósz 2008.03.07. 11:44:15

Sokadszor hallgatom újra és egyre jobban tetszik. Pedig elsőre szentségtörésnek tűnt, de a DM számokat lehetetlen elrontani, annyira jók!

chabba (törölt) 2008.03.07. 22:32:07

vazz, a végén a reklámhang annyira hazavágja a hangulatát...

oil.ali 2008.03.08. 13:15:01

Hát eddig a pattogós színes labdás volt a kedvenc reklámom. Már nem az. Ez engem letaglózott.

atomgape 2008.03.08. 15:48:25

Jamiroquai: Canned heat. Fikázzál, de ésszel...

Sebastian 2008.03.08. 16:10:42

Vékony a mezsgye az érzelmesség és az érzelgősség határán. Ez nálam a jó oldalon van.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.03.09. 12:27:43

Cigiző · cigi.blog.hu/ 2008.03.07. 10:35:35

nekem sem igazán... az ötlet nem rossz, de eléggé szeretem ezt a számot és nagyon zavart a hangzás... néhány résznél nincs rossz hangja az előadó(k)nak, de máshol gyalázat. nekem is muszáj volt utána rögtön meghallgatnom az eredetit :D

Belabela 2008.03.11. 22:55:09

Őszintén, barátaim? Ez egy sz@r. Tényleg geil, tényleg közhelyes (ezer ilyent láttunk, hogy a reklámban a népek egymásnak adják a dallamot/ritmust/pezsgést/fílinget). Ráadásul inkább rádióadó népszerűsítésére való, hisz mindenki cuccában ugyanaz szól. Lehet, hogy a DM-rajongókban meg tud mozdítani valamit, de számomra a DM csak néhány fekete ruhás fickó közepesen unalmas zenével és vicces pózokkal - úgyhogy rám nem hat a klip.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása