Mostanában mindenki a kispárnákra gyúr. A múltkor a Durex akarta, hogy a hosszabb szex érdekében
rusnya nőket nézegessünk a párnahuzaton, a Catsan macskaalom gyártói pedig most még ennél is betegebb ötlettel álltak elő. Hogy egy konferencia résztvevőinek demonstrálják, mennyire hatásosan nyeli el a szagokat a termékük, a szállodai szobákban lévő kispárnák huzatára a kristályszerkezetű vackukat nyomtatták, a huzat alsó sarkába pedig, úgy, hogy az éppen a fejét álomra hajtó szerencsétlen orra alatt legyen, egy csinos kupac macsapiszkot helyeztek el nagyon ízlésesen. Én megértem, hogy a reklámnak játékosnak, viccesnek kell lennie, még akkor is, ha egy macskaalomról van szó. De nem tudom elképzelni, hogy épelméjű ember komolyan gondolta, hogy ettől majd mosolyra húzódik az emberek szája. Nem lennék meglepve, ha másnap az éjszakát inkább a padlón töltő konferenciázók a Catsan cég marketingeseinek nyakába húzták volna a párnahuzatot. Persze a reklám iránti alázatból szigorúan úgy, hogy a macskaszar pont az orruk alatt legyen.
Címkék: elmebaj állatok