Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Teszteld a szemed!

Mi köze van két kosaras csapatnak, egy szemtesztnek a biciklistákhoz? A válasz egyszerű, csak végig kell nézni a videót, és lelkiismeretesen követni kell az utasításokat. Fontos, hogy végig nagyon figyeljétek a fehér csapat mozgását, és minden passzukat számoljátok össze! Egyszerű ötlet, vér primitív eszközökkel, nálam mégis talált, süllyedt. Lehet, hogy a videó egy kicsit szaggat, érdemes megvárni, amíg az egész film lejön. Többet nem mondok, mert elrontanám a hatást.




forrás:
scaryideas

Címkék: film nonprofit

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr30378066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tenkes 2008.03.15. 10:39:55

Én is beszívtam, pedig figyeltem. Lehet, hogy épp az volt a baj:) Nagyon jó!

Gekko 2008.03.15. 11:14:33

Baromi jó, én sem vettem észre azt a rohadt majmot, pedig tényleg kiszúrta a szememet. Csillagos ötös!

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.03.15. 11:28:35

Nem értem mi ebben a poén. Elsőre is 13-at számoltam, meg másodikra is, és nem láttam semmilyen medvét. Aztán harmadszorra nem arra figyeltem ami a kérdés volt és akkor láttam a medvét. Most akkor az a baj, hogy elsőre a kérdésre figyeltem, nem másra?

Gina 2008.03.15. 11:29:50

Jópofa a hallásteszt. De miért van szükség ilyen bújtatott reklámra? Aki támogatni akarja a Vöröskeresztet, megteszi magától. Aki meg nem, azt nem érdekli. Én az első csoportba tartozom, ugyanakkor bosszant ez a stílus.

Dercsár 2008.03.15. 11:29:51

Ez tényleg király.
Nagy kár, hogy pont nem azok néznek ilyeneket, akiknek szól.

éhes disznyó 2008.03.15. 11:35:47

kariking - pont azt jelenti hogy képes vagy koncentrálni az adott feladatra. ha modikra is számoltál medvenézés helyett az meg azt jelenti hogy nem koncentráltál semennyire sem.
szerintem gagyi reklám

Manyizga (törölt) 2008.03.15. 11:38:33

Kariking, igen, az a baj, hogyha nem figyelünk/számítunk valamire, akkor azt könnyedén elnézzük. Figyelj a biciklisekre, erről szól a reklám.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.03.15. 11:40:19

kariking
Épp ez a reklám lényege. Azt demonstrálja, hogy ha valamire nagyon koncentrálsz -jelen esetben a kosarasokra- akkor néha olyan nyílvánvaló dolgokat sem veszel észre, mint egy moonwalkoló medve. Vagyis az agyad kizárja ezt az információt, mert másra figyel. Épp úgy, ahogy a forgalomban elsősorban az autókat nézed, nem a biciklistákat, és sokszor túl későn veszed észre a balesetveszélyt. Figyelj jobban a medvére, azaz figyelj a biciklisekre. Egyszerű üzenet, mint a szög.

tikmony 2008.03.15. 11:51:03

félrevezető
ha autóvezetés előtt neked is azt mondják, figyelj a citronsárga autókra, te sem veszed észre a fehér vagy ezüst színűek közt azt amelyikre figyelned kéne. viszont a citromsárgáknak akár a rendszámára is emlékeznél meg a típusára is.
ha nem lenne itt manipulatív a megnézés előtti kérdésfeltevés, te is észrevennéd a medvét.

bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2008.03.15. 12:18:13

ez a változás-vaksággal aposztrofált kognitív kategória, vagy van erre külön terminus?

zoltanhosszu · http://www.zoltanhosszu.com/ 2008.03.15. 12:24:41

hát ez nekem nagyon tetszett :) köszi érte

Hupák 2008.03.15. 12:31:14

Basszus pedig ismetem, és tudtam hogy lesz benne valami, mégse vettem észre. A brainiac-ben volt ez a "teszt" egyszer. :)

tilosradio 2008.03.15. 12:32:36

Ez elég régi, de hátha nem ismeritek:
uk.youtube.com/watch?v=voAntzB7EwE&feature=related
angol kell hozzá...
Gina: nem bújtatott reklámról van szó, éppen az a figyelemfelkeltés benne, hogy amúgy nem figyelne senki sem a gyerekekre, sem a vöröskeresztre. A reklám nem kizárólag a vöröskeresztet "reklámozza", hanem a problémára hívja fel a figyelmet.

ati 2008.03.15. 12:37:21

Láttam a medvét, de kurvára zavart hogy ott csápol. Rosszabbul láttam tőle a csapatot.
Tanulságos:)

◄ViZion 2008.03.15. 13:25:01

Banyek tilosradio, totál beszívtam amit küldtél.
Abban biztos voltam, h paklit cserélt, de a többi...

most 1sejtűnek érzem magam.
:)

Bálint · http://www.zappa.hu 2008.03.15. 13:38:20

Vicces, de őszintén szólva szerintem sem olyan nagy szám. Ha előre figyelmeztetnek, hogy "CSAK erre figyelj", jóhogy nem veszek észre mást. Pláne hogy közben számolni kell. Ha azt kelett volna számolni, hányat lép a medve, akkor a passzok számát nem tudtam volna. Nem túl meglepő. Persze vicces.

Call 2008.03.15. 13:55:32

Ez nagyon jó volt, köszi érte ! :-))

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2008.03.15. 15:16:04

Köszönöm, azt hiszem értem. Csak így meg a reklám pont ez ellenkezőjét éri el. Ha figyelek a biciklisekre, akkor nem veszem észre a szembe jövő kamiont :))

tbs1001 2008.03.15. 15:19:15

Csodálkoztam, hogy miazott... Oszt megkérdezték láttam-e. :DDD

Lavigne 2008.03.15. 19:59:52

jólvan tbs, Ti vagytok az elit. melletetek szívesen bicajoznék, de akik még csak nemis értik, hogy mi a lényeg. hát inkább nem :DDDD

Perillustris 2008.03.16. 02:14:19

"szerintem gagyi reklám"

"szerintem sem olyan nagy szám"

Szerintem nektek nehezetekre esik megérteni a LÉNYEGET.

Sebaj.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.03.16. 17:41:39

érdekes, én láttam a braniacben ezt a tesztet, és így előre sejtettem miről lesz szó. de mivel számoltam a passzokat, így nem láttam a medvét, annak ellenére, hogy számítottam rá:))

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.03.19. 18:36:28

Nekem nagyon tetszett a klip elsőre. De azért a kamionos kommentben is van valami: az igazi üzenet az kéne h legyen: figyelj a bringásokra IS. És persze soha ne számolj passzokat, ha vezetsz :-)

Nálam mindenképpen 5-ös...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.03.22. 09:20:28

A szomorú az, ami sokszor derül ki a jó ötletekről, ez sem saját ötlet. Ezt a kosaras-majmos kísérletet más sokan eljátszották korábban, bár kétségkívül a biciklisekhez eddig nem kapcsolta senki. Aki kíváncsi, itt rengeteg hasonlót talál:
youtube.com/watch?v=7-rUBENnVaE

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása