Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Vannak a nagyon jó reklámok, amikre még évek múltán is emlékszünk. Aztán vannak a jellegtelenek, amiket megnézünk, de agyunk azonnal töröl minden velük kapcsolatos információt. Vannak aztán a simán rossz reklámok, de mind közül azok a legérdekesebbek, amelyek olyannyira rosszak, hogy szinte már jók. Ezek ismertetőjele, hogy azonnal közröhej tárgyává, egyúttal általános beszédtémává válnak. Ezeknek a reklámoknak már rég kijárt volna egy különdíj, amelyet most a filmes Arany Málna mintájára ezennel létrehozunk. Az Arany Békasegg díjat ezentúl minden olyan alkotásoknak odaítéljük majd, amelyek színvonalának fizikai képtelenség alámenni.
Első díjazottunk a Mézes Vilmos print kampánya, amelynek kapcsán bevalljuk, már maga a termék is komoly fejtörésre késztetett bennünket. Látszik, hogy a marketingesek is gondban voltak a pozicionálással, tanácstalanságuk kézzelfogható bizonyítéka a rendkívül sután hangzó, kizárólag a terméktulajdonságok megemlítésétől izgalomba jövő márkamenedzsereknek tetsző szlogenpótlék, ami egyszerre akarja nőies és férfias attribútumokkal felruházni az italt. Nehéz elképzelni az alkotói folyamatnak csak nagy jóindulattal nevezhető eseménysort, ami ehhez a borzalomhoz vezetett, mi mindenesetre megpróbáltuk rekonstruálni. Valószínűleg a brief kézhezvtéele után 5 másodperccel a kreatívok előtt heverő papíron már ott virított a méh szó. Eddig jó - gondolták az alkotók - csak most ne álljunk meg. Újabb 5 másodperc elteltével már ott díszelgett a BEE COOL headline is, amibe azt az időt is beleszámoltuk, ami a bee szó google-ba való bepötyögéséhez kellett. Írjuk mézzel! - mondták szinte egyszerre, majd elégedetten pacsiztak, hiszen tudták, hogy már csak egy megfelelő kkulcsvizuált kell találniuk, és kész a reklám. Mivel a méhecske adott volt, Biene Maya nyomdokain indult el a két Mézengúz, és hamar ki is brainstormingolták, hogy tehetnek egy méhet kúllá. Így került a jószág fejére Ray Ban napszemüveg, így lett a nyakában egy aranyláncon lógó Vilmos medál (ezt a visszacsatolást még Jókai is megiregyelte volna), és így született meg az abszolut mélypont elérését jelző szárnypiercing ötlete is. Innentől egyenes út vezetett az ügyfélhez, aki boldogan ölelte a keblére a torzszülöttet, és layoutot a kezében tartva biztos volt, hogy ezzel most jól befűtenek a konkurenciának, a mézespálinka eladásokat pedig az egekbe repítik. És még az is lehet, hogy igaza lesz.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.