Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Arany Békasegg a Mézes Vilmosnak

Vannak a nagyon jó reklámok, amikre még évek múltán is emlékszünk. Aztán vannak a jellegtelenek, amiket megnézünk, de agyunk azonnal töröl minden velük kapcsolatos információt. Vannak aztán a simán rossz reklámok, de mind közül azok a legérdekesebbek, amelyek olyannyira rosszak, hogy szinte már jók. Ezek ismertetőjele, hogy azonnal közröhej tárgyává, egyúttal általános beszédtémává válnak. Ezeknek a reklámoknak már rég kijárt volna egy különdíj, amelyet most a filmes Arany Málna mintájára ezennel létrehozunk. Az Arany Békasegg díjat ezentúl minden olyan alkotásoknak odaítéljük majd, amelyek színvonalának fizikai képtelenség alámenni.

Első díjazottunk a Mézes Vilmos print kampánya, amelynek kapcsán bevalljuk, már maga a termék is komoly fejtörésre késztetett bennünket. Látszik, hogy a marketingesek is gondban voltak a pozicionálással, tanácstalanságuk kézzelfogható bizonyítéka a rendkívül sután hangzó, kizárólag a terméktulajdonságok megemlítésétől izgalomba jövő márkamenedzsereknek tetsző szlogenpótlék, ami egyszerre akarja nőies és férfias attribútumokkal felruházni az italt. Nehéz elképzelni az alkotói folyamatnak csak nagy jóindulattal nevezhető eseménysort, ami ehhez a borzalomhoz vezetett, mi mindenesetre megpróbáltuk rekonstruálni. Valószínűleg a brief kézhezvtéele után 5 másodperccel a kreatívok előtt heverő papíron már ott virított a méh szó. Eddig jó - gondolták az alkotók - csak most ne álljunk meg. Újabb 5 másodperc elteltével már ott díszelgett a BEE COOL headline is, amibe azt az időt is beleszámoltuk, ami a bee szó google-ba való bepötyögéséhez kellett. Írjuk mézzel! - mondták szinte egyszerre, majd elégedetten pacsiztak, hiszen tudták, hogy már csak egy megfelelő kkulcsvizuált kell találniuk, és kész a reklám. Mivel a méhecske adott volt, Biene Maya nyomdokain indult el a két Mézengúz, és hamar ki is brainstormingolták, hogy tehetnek egy méhet kúllá. Így került a jószág fejére Ray Ban napszemüveg, így lett a nyakában egy aranyláncon lógó Vilmos medál (ezt a visszacsatolást még Jókai is megiregyelte volna), és így született meg az abszolut mélypont elérését jelző szárnypiercing ötlete is. Innentől egyenes út vezetett az ügyfélhez, aki boldogan ölelte a keblére a torzszülöttet, és layoutot a kezében tartva biztos volt, hogy ezzel most jól befűtenek a konkurenciának, a mézespálinka eladásokat pedig az egekbe repítik. És még az is lehet, hogy igaza lesz.

Címkék: magyarmocsár reklámbűntett aranybékasegg

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr53383225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PK2 2008.03.17. 09:25:47

Egy apróság: a Mézes Vilmos nem pálinka. Nem használhatja és nem is használja a pálinka elnevezést: finomszesz+aroma...

Porcelán az elefántboltban 2008.03.17. 09:45:42

tömény, hehehe ... mármint a reklám.

elemer 2008.03.17. 10:19:57

Nem azért nem pálinka mert aromából van, hanem azért nem, mert méz van benne. Nem tiszta gyümölcspárlat.

Campione 2008.03.17. 10:32:39

Egy finom kis "poénra" nem jöttél rá.

Miért pont Ray Ban szemüveg van a méhecskén? Mert a méhek Rajban repülnek.

johevi 2008.03.17. 10:33:54

Célcsoprt: fuxos, napszemüveges, piercinges, kellemetlen, szúrós fickók...
És ha véletlenül finom az ital, majd azt hiszik, hogy a reklám miatt fogy.

Bery 2008.03.17. 10:42:20

Szia Reklámbuzi,

Látom neked ismegütötte a szemed. Egyébként nem csak print-kampn, hanem köztéren is fut.

Bee cool? Nem hinném, hogy a Vilmost valaha is beválasztottavolna a CoolBrands bizottság a "cool-márkák" illusztris körébe:

Hiszen ezek a márkák stílusformálók és véleményvezérek körében is népszerűek. Egyfajta varázslat övezi őket, amely azt az érzetet kelti, hogy azok fogyasztója kifinomult érzékű és stílusos.

A cool márka egyben divatos, innovatív, eredeti, autentikus és egyedülálló – a cool márka trendi, friss és izgalmas.

Rendkívül erős a fogyasztókban a cool márka iránti birtoklási vágy, ez egyfajta önkifejezési eszköz számukra.

Egy cool márka alapvetően nem a fősodorba tartozó tömegmárka, hanem olyan termék vagy szolgáltatás, amely tulajdonosát különlegessé, egyedivé teszi mások és önmaga szemében.

Vajon ilyen lenne a Vilmos?

:))

Bery

Jaya Bachan 2008.03.17. 10:53:40

ööö elnézést. nem lehet, hgy lopták az ötletet valahonnan?

www.hattdesign.com/Letters/Assorted/bee%20mine%20and%20bee%20cool.jpg

ráadásul az egy LÉGY, nem egy méhecske (fly vs. bee..)

és láttam még múlt héten egy másféle T-shirtöt a neten, szóval ez egy régi ötlet, de legalább tudnának angolul.

Benbe · http://www.benbe.hu 2008.03.17. 11:22:22

Bevallom őszintén, én a napszemcsit, a medált meg a piercinget észre sem vettem, amíg el nem olvastam a postot. Felületes reklámszemlélő vagyok, de az is megérne egy misét, hogy mennyi agyi energiát igényel egy adott reklám megfejtése - nekem annyit nem ért meg.
Viszont maga a Mézes Vilmos nagyon jó, bár a következőnek megbontott Fütyülő Mézes Barack 10 másodperc alatt elfeledtette az este korábbi szereplőjét...

chabba (törölt) 2008.03.17. 11:57:55

szerintem ez annyira szar, hogy már jó. De tényleg.

cyber panka 2008.03.17. 12:05:36

szerintem meg annyira szar hogy szar. utálom az ilyen izzadságszagú "gesztista" összecsengős headeket, hogy be helyett bee és akkor az egyben méhecske és mindez egy (szerintük) igazán cool méhecskével vizuálisan megtámogatva...merénylet.

kratos 2008.03.17. 15:05:46

de jó nagy fos az egész

Bery · http://www.hellorepublic.com/author/bery/ 2008.03.17. 15:19:14

Reklámbuzi,
Úgy látom itt semfounk túllépni a szar,fos, tiszta hülyeség jelzőkön....

Kár!

Üdv,

Bery

kratos 2008.03.17. 16:13:41

ja, de azé' mer ez szar, fos

nem érdemel több elemzést

szintén reklámos, amúgy

kratos 2008.03.17. 16:16:19

by the way a coolbrands-be azt választják be, aki kifizeti ennek az árát, azt csá

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.03.17. 16:33:25

Bery
A szart is meg kell becsülni!

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.03.17. 19:16:43

Bullshit_Baby 2008.03.17. 12:05:36
egyet kell értsek :D

nekem is feltűnt már egy álmos korareggelen a metróban ez a csodás reklám... tényleg botrányosan szánalmas, de azér nem az az emlékezetes kategória x)

Kálium 2008.03.17. 21:10:46

hát én meg nem állapítom, hogy most ez méh vagy légy....XD bocsi a reklámbiosz hiányosságomért ;P
kicsit általános a reklám...

SueSue · http://www.hellorepublic.com/author/sue/ 2008.03.17. 22:48:15

Drága Barátaim,

bár alapjában egyetértek Bullshit_Babyvel, ami szar az szar és sose lesz olyan jó, hogy ettől a függvény-origó-ponttól bármelyik tengelyen elmozduljon...

Egyébként én is szívesen foglalkoztam volna a témával, mert valóban az utóbbi 5 év mélypontja. A díjat joggal vitte el!!!

Kálium, nem csoda hogy nem vetted észre a különbséget a légy és a méh közöt, szerintem külön használati utasítás kell mellé.

Ami az én legfontosabb reklám-translete-em: zümmögű rovar+ zöld üveg = döglégy első ránézésre és így már kerülöm is....

szegenydzsoni 2008.03.17. 23:15:41

Nem olyan szar ám ez, ha a helyén van kezelve.
Mert ki iszik mézesvilmost? Hát nem is a kifinomult "tömeg"...

SueSue · http://www.hellorepublic.com/author/sue/ 2008.03.17. 23:55:16

szegénydzsoni!
a helyén kezelés alapfeltétele, hogy a reklám a potenciális célcsoport ízlésének megfelelően legyen elkészítve és a megfelelő médiafelületekre legyenek kihelyezve.
Nekem ezzel csak 2 problémám van:
Ad1: a kép alapján a potenciális célcsoport 10-13 éves Mézengúz rajongó
Ad2: szerintem a citylight-os plakát a buszmegállóban, ahol gyerekek várnak a buszra kifejezetten káros...

szegenydzsoni 2008.03.18. 00:01:02

SueSue!

Ad1: A potencia itt inkább a 16+ lehetett. Ők pedig már iszogatnak (jó esetben csak iszogatnak).
Ad2: Maximálisan egyetértek Veled. De ez médiatörvény kérdése már.

SueSue · http://www.hellorepublic.com/author/sue/ 2008.03.18. 00:25:08

szegénydzsoni!
igazad van a brandmanager nyilván már a 16 évesekre is szeretne lőni, mert hát jönnek az osztálykirándulások, de ez a keatív és a vizuál a max. 13 éveseknek "tetszhet(?)"
én nem engedném az alkoholok köztéri reklámját se egyébként!!!

szegenydzsoni 2008.03.18. 00:36:29

SueSue!
Ha szétnézel egy falkapott "szórakozóhely" arcai között, látod, hogy milyen alacsony az értelmi-érzelmi szinvonal.
Ne érts félre, nem védem én ezt, csak nem is haragszom rá. A " One egy lyukas zoknid" sokkal durvábban szennyez.

cyber panka 2008.03.18. 11:23:56

Érdekes feltételezés egyébként az, hogy 16+ra lett belőve a kampány, de remélem ez csupán véletlenül tűnik így és nem direkt 18 éven aluliakat akar mozgósítani és pálinka ivásra -ezáltal cool életérzés instant elsajátítására- sarkallni a jó nevű Zwack Zrt.
Mit gondoltok? komolyan hihették, hogy felnőtteknél célt érnek ilyen fapados megoldással?
Egyébkénk picit továbbgondolva nem annyira rossz a méhecskét használni de érdemes lett volna sokkal jobban eltúlozni, pl egy óriási méh sereglet élén méhkirálynő helyett méhkirály trónol-férfias tartalom megerősítve- aki sokkal nagyobb, hatalmas a koronája és természetesen vilmost kortyolgat csodaszép kehelyből. mindez fotorealisztikusan rengeteg aranyló fénnyel.
Ehelyett "maglódi autófényező wanabe gangster-rapper" stílusban mered ránk egy mutáns méh. komolyan már én érzem magam kellemetlenül a készítők helyett. nem tudja valaki hogy ezt is a K-betűs színejátszó hüllőről elnevezett reklámcég csinálta-e? úgy tudom a Vilmos anyagait eddig ők vitték

SueSue · http://www.hellorepublic.com/author/sue/ 2008.03.18. 11:52:04

Bullshit_Baby! én megvettem az ötleted, nagyon tetszik, legközelebb remélem a márkamanager is nyitottabb szemmel jár :DD

imx 2008.03.19. 16:28:12

Evvel a formedvennyel mindennap talalkozom a buszmegalloban es mar nagyon unom, valahogy irittal a plakat ha ranezek, inkabb bambulok ossze-vissza.

Benbe · http://www.benbe.hu 2008.03.20. 12:15:34

Az eredeti Vilmos TV-reklámjának a célközönségének úgy éreztem, hogy a tagja voltam. Úgy tűnik, egy jó reklám után egy nagyongagyinak kell következnie (l. szintén Dréher vagy Pannon).

spinneli 2008.03.20. 22:38:20

köbö 1 hete tették ki a munkahelyemmel szemközt, ezt a csodálatot, azóta várom, hogy az addict megmondja róla, jól:)
köszi.

(a fentieken kívűl engem leginkább magának cool-ságnak a kellékei borszatottak.
mer a Ray ban meg a piercing pölö nálam pont nem azt fémjelzi.)

verbal_warrior 2008.03.21. 16:12:11

Én is forgattam egy jót a szememen, amikor szembejött ez az agymenés az alauljáróban. "Laza íz?" Give me a f** break. Az ilyenek láttán minidg elgondolkodom, életképes-e egyáltalán a reklám.
Szerintem minden ügyfél mondjon le.

macskafaraok 2008.03.29. 15:40:04

Valahogy a FLY horror mozi ugrott be,

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása