Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Cápatámadás a szárazföldön

Nyulat valószínűleg kapott mindenki eleget, csokoládé és plüss kivitelben egyaránt, ezért én inkább a tengerek Chuck Norrisával, egy húsvéti cápával kívánnék kellemes ünnepeket. Bár az osztálytársaim rajongtak értük, én bevallom, sosem tudtam elcsípni a Cápa filmek hangulatát. Az első részt még moziban néztem meg annak idején, de már az sem gyakorolt rám különösebb hatást. Ennek ellenére ez a cápás reklám kifejezetten tetszik. A film arra a kissé nyakatekert gondolatra épül, hogy a SKY csatornán most te döntheted el, hogy megnézel-e egy filmet, és ha akarod, akkor az itt vetített Cápa sorozat jóvoltából a vérszomjas állatok házhoz jönnek. Nem egy űbereredeti kampányötlet, de a megvalósítás kárpótol mindenért, mert baromi látványos, ahogy a tengerből elszabaduló dög uszonya a különféle szárazföldi felszíneket hasítja. Készüljetek, a cápák már a spájzban vannak.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr37391057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.03.24. 11:10:04

Ez teccett, így ébredés után kellemes látvány volt.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása