Figo és a Szentkirályi házassága

Luis Figo magyar ásványvizet reklámoz. Nincs ebben semmi érdekes, a hír mégis szélvészként száguldotta körbe az internetet, olyan mértékű ingyen médiafelülethez juttava ezzel a Szentkirályi ásványvizet, amiről nem is álmodtak a cég zseniális, vagy csak szerencsés marketingesei. Mára minden magára valamit is adó netes hírforrás több alkalommal is beszámolt erről a "szenzációról", már ha azt, hogy egy korábban ugyan az Aranylabdát is elnyerő, de manapság az Interben mellőzött, kiöregedett portugál sztár hajlandó a nevét adni egy ásványvíz reklámjához. Ennek ellenére most a Szentkirályi és Szőr Figo körül forog a világ. Az, hogy mi lesz majd a reklám, szinte mindegy is, hiszen akkor is beszámol majd róla mindenki, ha csak egy a kissé lófejű portugálról készült állóképet látunk majd harminc másodpercig, a homlokán egy Szentkirályi logóval. Az én fantáziámat mégis megmozgatta a dolog, és bár nem esett jól, megpróbáltam elképzelni, miről is szólhat majd a Figós reklámfilm.

Először is induljunk ki abból, hogy legútóbbi reklámjukban szentkirályiék Zsédát szerepeltették, aki kezében egy nyitott palack vízzel keringőzött körbe-körbe egy valószínűleg beázott stúdióban, mivel a talpa alatt szanaszét fröcsögött a víz. Érdekesség, hogy egy későbbi promóciós filmben aranyszínűre festették a folyadékot, ami gyakorlatilag úgy nézett ki, mintha bokáig érő vizeletben ropná, ami utóbbihoz már Medveczky Ilona jobban illett volna. De ne kalandozzunk el, maradjunk az első film vizuálisan erős táncos témájánál, amelyből kiindulva Figótól is egy keringőt, esetleg egy latinos vérmérsékletéhez jobban illő tangót várhatunk majd a filmben. Ennek előnye, hogy ha egy kék, nyilacskás surdasapkát nyomnak focista fejébe, probléma esetén a K&H Banknak is el lehet sózni "Nagy játékos, nagy kamat" fősorral.

Aztán például pocsolyataposás közben tarthatna egy szál rózsát is a szájában, ami tökéletes lenne a Szentkirályi Rózsavíz nevű termékük komminikációjához is. A másik lehetőség, hogy csak a pocsolyát tartják meg összekötő elemként a kampányban, és Luis abban futva mutatna be labdatrükköket, kezében egy palack vízzel, amelyből néha egy keveset szexisen magára, esetleg az ellenfelek szemébe locsolhatna. De lehetne keresztezni is a kettőt, aminek eredményeként Figo válogatott mezben, stoplis csukában keringőzhetne Zsédával, aminek értelme ugyan nincs, a hírértéke viszont annál nagyobb. Bármelyik verzió is valósuljon meg, már most biztos a siker, hiszen a szenzációra éhes lapok címoldalon hozzák majd le az arról szóló híreket. Szentkirályi, gratulálok!

Update: Lehullott a lepel a Szentkirályi filmjéről (amit mellesleg Saint King-nek hívnak külföldiül), elkészült a nagy mű. Világsztááááár!

Címkék: sport pia hungarikum

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr92396738

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Távmunka gender szempontból » Japán barcode designplastik media 2008.04.04. 16:17:59

[...] Az FMCG szektorban szerintem azóta nem volt ekkora innováció, hogy Luís Figo leigazolt a Szentkirályi Ásványvízhez. Ezek az idióta japánok már megint[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gepember · http://blog.gepember.com 2008.03.27. 09:17:32

Micsoda pesszimizmus, mi van, ha jó lesz a reklám?

Lehet, hogy marad a bokáig érő víz téma, Figo focizik, rávezeti a kapura, majd egy csel közben teljes erővel tarkonb.sssza a kapust egy Szentkirályis üveggel és utána lő gólt. Persze mindezt belassítva :)

Kikkoman 2008.03.27. 09:18:51

Ezen kurva jót röhögtem. RB, gratulálok!:)

Kikkoman 2008.03.27. 09:22:12

Gépember :)
Jó film lehet, de akkor a packshot legyen az, hogy Figo kezében a palackkal macsósan természetes mozdulattal kifújja az orrát a gyepre.

Bery · http://www.hellorepublic.com/author/bery/ 2008.03.27. 11:08:43

reklámbuzi,

Ha már a médiavisszhangnál tartunk, akkor érdemes megjegyezni, hogy a sztárprodukcióval megtűzdelt új kommunikációs stratégiát csinadrattával bejelentő szerdai sajtótájékoztatón nem jelent meg túl sok sajtómunkás.

Így az sem tűnt fel az egybegyűltekenek, hogy a szentkirályi a tejeszkedését akarja megdobni az igazolt reklámarccal, ám a szpotok csak hazánkban fognak futni.

Vajon Balogh Leventét elkapta a "kognitív disszonanciának" nevezett kór?

:))

szellemi vébéká 2008.03.27. 11:17:07

ez a betűhalmaz egy elég színvonaltalan fanyalgás. mégis miről szól ez az írás? egy még el sem készült reklámfilmről, aminek a sztorija is ismeretlen. bravó.

arcfia 2008.03.27. 11:17:53

És, mint amikor a vízcsepp esik a vízbe, lassítva csobban a takony az aranyon.

lacley 2008.03.27. 11:34:13

Tipikus magyar betegség. Nehogy már valaminek örüljél, ami a magyarok hírét viszi a világban. Szánalmas. Ha nem megy a posztolás, ne erőltesd, csak bevérzik a szemed.

F1 Fan · http://www.virtualmanager.hu 2008.03.27. 11:40:45

Végre egy magyar cég, aki nem a hazai "világsztárokkal" próbálkozik.
Mindenesetre érdekes (szánalmas), hogy mekkra a felhajtás Figo körül, némelyik bulvárlap már arról cikkez, hogy nyártól hazánkba szerződik, levezetni. No comment.

Amúgy gyertek inkább játszani: www.virtualmanager.hu - Online Forma1 játék. Bár a Szentkirályi nem támogatja, azért még jó. Legalábbis szerintem. :)

Bery · http://www.hellorepublic.com/author/bery/ 2008.03.27. 11:46:04

A magyar sikersztori internacionalizálódik…

Inkább örüljünk annak, hogy a hazai brandek nyitnak külföld felé..

ps.: Úgy látszik, hogy az ásványvízpiac piac igencsak aktivizálódik, hiszen
a Szentkirályi után egy másik brand a Visegrádi is nemzetközileg jegyzett sztárt választott reklámarcként.

Christopher Lambert - alias Hegylakó - virít majd a márka kampányában.

Aktivizálódunk, aktivizálódunk! Így talán lesz némi esélyünk a Golden Drumon, meg a reklámosok mekkájának számító Cannes-i fesztiválon is. Talán egy shortlist kitelik majd.

Ki tudja? Majd...

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2008.03.27. 11:52:21

no én sem értem a problémát, de nem baj

SueSue · http://www.hellorepublic.com/author/sue/ 2008.03.27. 12:00:03

már előre károgtok... nektek semmi se jó, minek a magyaroknak ennyi pénzt ölni a reklámokba... disznók elé vetett gyönygy :D

szélkakas 2008.03.27. 12:09:45

Emberek miről beszéltek? Hírünket viszi a nagyvilágba az hogy egy levitézlett porugál leszerződik egy ásványvízhez? Mire kellene itt büszkének lenni? Arra, hogy Figo nem tudott bekerülni a Pepsi csapatába és kénytelen volt a Szentkirályi ajánlatát elfogadni? A reklámozás legszánalmasabb formája, amikor tényleges imidzsteremtés helyett megvesznek kilóra egy sztárt, aztán kezébe adják a terméket. Nem a szponzorációról beszélek, amikor támogatnak valakit, annak van értelme. Ez így igénytelen, fantáziátlan fos, teljesen egyetértek a poszt írójával.

Bery · http://www.hellorepublic.com/author/bery/ 2008.03.27. 12:27:16

sokan vagyunk, sokfélék.

De gustibus non est disputandum...

:)))

SueSue · http://www.hellorepublic.com/author/sue/ 2008.03.27. 12:48:07

Egyébként én azóta nem veszek Szentkirályit amióta pár hónapja fogyasztóvédelem mellett a HVG is bevizsgáltatott hét vizet. A feltüntetettnél egyikben sem volt tíz százaléknál nagyobb az eltérés, azonban négyben baktériumok úszkáltak. Ezek a Theodora, a Szentkirályi, a Primavera és a Margitszigeti. Pseudomonát és szulfitredukálót mutattak ki a vizsgálatok. Ráadásul a fogyvédelem a cimkén feltüntetett értékekből egyet sem talált megfelelőnek a szentkirályinál... ennyit a díjról

strkr 2008.03.27. 12:54:40

A többiek már elmondták: ennek a postnak nem sok értelme van/volt.
Sorry, itt már jobb színvonalhoz szoktunk.

Én szurkolok. :)

Mária 2008.03.27. 13:11:45

A magyarok hírét a világban???

Emberek! Az összes világhírű borunk a bevásárlóközpontok alsó polcain tanyázik... a tokaji borvidéket éppen most készülünk kinyírni, mint a világörökség részét...

De sebaj, a Szentkirályi meg ez a pöcsvakaró focista majd elviszi a hírünket a világba...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.03.27. 13:30:36

strkr
Mennyivel elegánsabb így a kritika:)
Belátom, elragadott a hév, tekintsük ezt egy Mikroszkóp színpados kitéréőnek, és borítsunk fátylat az ifjú párra.

Tatuka 2008.03.27. 20:52:15

Haláli a stílusod, jót vigyorogtam rajta, főleg, hogy vizuális típusként rendre elképzeltem az általad felvázolt verziókat. :))
A fanyalgókkal ne törődj, szegények már egy jóízűt se tudnak nevetni.

gored 2008.03.27. 23:16:39

Pedig mekkora lenne... Figo Real-os mezben rohangál a Camp Nou-ban, közben a katalán drukkerek mindennel ami mozdítható próbálják eltalálni és egyszer csak valaki bedob egy Szentkrályit. Erre Figo megáll, és belekortyol, aztán lő egy gólt. Hurrá.

csol 2008.03.30. 00:14:51

ez egy zseniális pr-fogás! okos péeresek ismerik a magyar sajtó várható reakcióját, Figo kimondja a márkaértékeket a sajtájon és mindenki benyalja (még az MTV.hu sem bírta kikerülni, hogy leírja az usp-t, pedig vigyáztak, nehogy véletlenül leírják a cégnevet. muha). Figo jó alany. Nagyon jól választottak. Meg nyilván megfizethető, de ez is fontos szempont. Szóval Gratu!

Guybrush 2008.04.03. 15:04:26

[...]
Futballsztár és tudása releváns üzenet részeként:

www.youtube.com/watch?v=T0657cwAJt8

Figo7 2008.04.09. 21:39:35

Nem tudom mit kell oltogatni egyrészt Figót, másrészt pedig a Szentkirályit?Mért baj, ha külföldön akarják népszerűsíteni a termékeiket? és ezzel együtt minket magyarokat!Ja és persze, ha Mária vagy valaki más Figót oltogató elért annyit az életben vagy a munkájában, mint ő,akkor szerintem lehet majd ide a hülyeségeket irogatni!

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.04.10. 10:31:29

igazi "kreatív magyar" reklám.

Doree666 2008.05.05. 17:59:12

a 60 másodperces reklámnak legalább van vmi sztorija.
amit a tévében adnak, annak nem sok...
De az elején nagyon kell a Hősök tere, mi?XD

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics