Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vigyázz a heréidre!

Aki rendelkezik egy pár herével, az pontosan tudja, mennyi kényelmetlenséggel jár a viseletük. Becsípődnek, beütődnek, beszorulnak, egyszóval csak a baj van velük. Biztonságos, egyúttal kényelmes tárolásuk kellő körültekintést, és nem utolsósorban praktikus alsónadrágot igényel. Nem véletlen, hogy az emberi lét végső kérdéséről, vagyis hogy milyen alsógatyát viseljünk, megoszlanak a vélemények. Van, aki a sportos alsóra esküszik, mondván büszkeségei ne tikitakizzanak a lába között, mások épp a lábközi szabadság mámorító érzése miatt húznak minden reggel boxert.

A Jockey fehérneműgyártó cég úgy érzi, hogy megtalálta az ultimate megoldást, ami tökéletes védelmet és kényelmet kínál a férfiak legnemesebb testrészének. Ehhez negatív példákat, azaz nem az ő termékeiket viselő férfiakat mutatnak különféle szabadidős tevékenységek közben, így demonstrálva a nemjockeyalsógatyahordás hátrányait. Egyiküknek a homlokán dagadnak ki a golyói, a másiknak a szívéhez csúsznak fel, a harmadiknak pedig a csuklójáig löttyennek az oly értékes húsgombócok. Lehet, hogy valaki szerint ez gusztustalan, én viszont igazi ösztönlényként hangosan nevettem rajtuk, és ha figyelembe vesszük, hogy a célcsoport a hozzám hasonló, aktív, sportos életmódot folytató férfiak voltak, akkor bátran nevezhetjük a kampányt telitalálatnak .

Címkék: sport humor divat

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr74405140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.04.01. 09:22:33

Jó reggelt!

RB, sportos? hmmmmm ;o)ne csigázz

Bár nem én vagyok a célcsoport, a reklám nagggggyon jó! Megállahattak volna ott, hogy a képzeletünkre bízzák a kínos érzést, mégis sikerült profin csavarni rajta még egyet ezekkel az elcsúszott herezacskókkal... :o)))

nekem egyébként is a passzos cucc jön, be ami tart, de kiaadja a formákat...Éljen a fecske! Vesszen a boxer!!!

Szép napot mindenkinek!

Hangyasav 2008.04.01. 09:46:32

Hát igen,

a sok zötykölődéssel járó férfias sportoknál különösen fontos a megfelelő rögzítés...

Egyszer sikeresen rábeszéltem magam egy különösen jól kinéző és kényelmes sortra, tudjátok, olyanra, amelyiknek az a hálós belső része óvja a férfit az óvatlan, khmm megmutatkozástól. Na, eltelve attól, hogy milyen jól mutatok az új sortomban, gondoltam, lemegyek a folyóra úszni egyet, és biciklire pattantam...

N.Zoli 2008.04.01. 11:28:45

Ahogy elnezem a rajzolt gatya abrajat egy kisse Mr. Beanes

Cereborn 2008.04.01. 11:49:56

Csak a boxer, engem a hagyományos megfojt. A hirdetéseken viszont jól mulattam.

Ailaoshi · http://miraculousmandarin.weebly.com/ 2008.04.01. 11:53:58

Nekem nőként egy kicsit erős ez a vizuális megoldás, de amúgy az ötlet aranyos.
Azért én maradok boxerpárti, abból is van kicsit szűkebb, ami tart is, nem csak a tikitakizós fazon...
És mi van azokkal, akik egyáltalán nem hordanak alsógatyát? (Ismerek ilyet is...)

Bery · http://www.hellorepublic.com/author/bery/ 2008.04.01. 11:54:53

Sue,

Volt itt már minden: David Beckham dudorodó férfiassága, NŐI BOXER???? fújjjj, a McAlson cég mogyorós boxergatya reklámja (ami nekem, a legjobban tetszett)..

Szerinted létezik még olyan 45 alatti heteroszexiuális férfi, aki fecskét hord.

Hmmmm!? Érdekelne a véleményed...

:)))))))

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.01. 12:06:53

sportoláshoz való boxer is van - és abban is megmutatkoznak a formák szépen (Sue)
ez a reklám nekem egyáltalán nem jött be...

Gilmore 2008.04.01. 12:09:31

A felső képen látható srác egy faszfej?:)

Kúrcsány Ferenc 2008.04.01. 12:15:26

Én 3 szárú boxert hordok.

ccowboy 2008.04.01. 12:19:29

Nem nevezném telitalálatnak a reklámot, nagyon nem. Átlagosan sportos fiatal férfi vagyok, aki ráadásul ehhez hasonló alsókat is hord, szal ha nem is versenyzem nap mint nap 50 különböző sportból, célcsoport vagyok.

Nos, szerintem a reklám kibaszott gusztustalan, nevetni eszembe se jutna rajtuk, ránézni is rossz. Ha ebben az országban lenne ilyen reklám, soha többet nem vennék ilyen alsót, és ha véletlenül alkalmam lenne rá, az ismerősöket is lebeszélném róla.

Szal nem hiszem, hogy ez az ideális reklám - annyira azért nem vagyok nagy egyéniség, hogy én legyek egyedül, aki ezt gondolja...

Liberté_73 2008.04.01. 12:28:01

A gödeszkás csókának nem épp fordítva mozdulnak el a golyói?
Tekintve hogy épp egy felső holtponton van, nem támaszkodik a kezén, hanem kapaszkodik, hogy el ne repüljön az ívről (ezért fogja a másik kezével a deszkáját is).

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.04.01. 12:33:42

Szuper a reklám, bár hajrá boxer! :)

terasz 2008.04.01. 12:46:45

fáken nem tetszik, pedig célcsoport vagyok

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.04.01. 12:48:19

Cigiző!

igaz, sokkal szebb a passzos boxer, de csak rövid, combnyakig érő szárral!

De ezt ugyanúy a pasikra hagyjuk, mint a pasik a szőrtelenítés mértékét!
Egyébként ez a fazon most nagy divat lsd.:
www.hellorepublic.com/2008/02/29/holgyek-orome/

Porcelán az elefántboltban 2008.04.01. 13:08:26

"Becsípődnek, beütődnek, beszorulnak, egyszóval csak a baj van velük. "

Olló, kés?

"...a férfiak legnemesebb testrészének."

Köszi, ezt eddig nem tudtam. Sok mindent megmagyaráz.

:)


A reklám amúgy zseniálisak.

AP (törölt) 2008.04.01. 13:23:11

Elsőre észre se vettem a képeken a heréket..

Zsirparaszt 2008.04.01. 13:25:43

Boxeralsó rules.
Tapaszalat alapján viszont biztosan állíthatom, hogy iszonyat zavaró dolog fát vágni nem fixálható sliccű boxerben. Mindig ki a kar bújni a kisdisznó.

Adaren 2008.04.01. 13:34:38

Kisgatya a legkirályabb. Vagy az ilyen low-boxer. Én pl nagyon utálom ha szabad életet élnek. Mindennek megvan a helye. Nekik is. Legyen egy férfiben "tartás" :)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.04.01. 13:48:06

Adaren, ha nem titok a korod... elárulod? csak hogy erősítsem a dolgot:
Bery "Szerinted létezik még olyan 45 alatti heteroszexiuális férfi, aki fecskét hord?" PLS

2008.04.01. 14:04:32

Ez mekkora baromság már? miért jó reklám ez? Ráadásul fecske-alsót propagálni eléggé falusias, én is szoktam ugrabugrálni, mégse esett ki a cuccos a gatyából sose. Szárasalsó rulez!

sasa 2008.04.01. 14:09:15

Ja 35 évesen, heterón is azt vallom, hogy ha ilyen sportok közben elmozdulnak az gáz lehet. De a grafika tényleg gusztustalan. Poén sehol.

peezee 2008.04.01. 14:11:14

Lazaboxer sucks!! Fecske, vagy télen sportboxer rules!
egy 45 alatti hetero

stardust 2008.04.01. 15:54:11

Hát nemtom.
Nekem ez annyira nem tetszik. Mármint a dudorodó golyófotosop.

Ami meg a boxer vs. vékonypántos versengést illeti,
tőlem egy pont az utóbbinak.
Én boxerben egyszerüen nem bírom. Össze-vissza fityeg.
Ez bizonyos mérettől kezdve rendkívül zavaró tud lenni.
:)

stardust 2008.04.01. 15:54:52

Ja, 34 vagyok.

SueSue · http://www.hellorepublic.com/author/sue/ 2008.04.06. 16:51:36

Dr. Hanna!
ez így új értelmezést kapott:
"a célcsoport a hozzám hasonló, aktív, sportos életmódot folytató férfiak voltak"
:D a buziságot felváltja a szakértelem :D

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.04.06. 18:57:39

Sue
Ez a mondat már eleve is nyílvánvaló hazugság volt.

SueSue · http://www.hellorepublic.com/author/sue/ 2008.04.06. 22:23:04

RB!
egy világ omlott össze bennem :o((
...pedig mennyit ábrándoztam a szélles válladról, meg a feszes fenekedről:D

SueSue 2008.04.06. 22:44:49

természetesen a széles egy "l"

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása