Volt itt már szó korábban a
csótányról, mint reklámeszközről, de akkor a vicces kreatívok csak képen jelenítették meg a bogarakat egy pizzásdoboz alján, így reklámozva egy rovarirtó cég szolgáltatásait. Akkor azt gondoltam, csótány témában ez a legdurvább húzás, de a
Zoo York deszkás cég hamar szertefoszlatta ezeket a rózsaszín elképzeléseket. Vírusfilmjükben egy csapat deszkás srácot látunk, akik Zoo York logókat fújnak egy hadseregnyi csótány hátára. Ezzel még nem is lenne különösebb gond, hiszen akár egy különleges street art irányzat megszületését is ünnepelhetnénk az ötletben, csakhogy a fiúknak más tervük van a csótányokkal. A fellogózott kis csáposokat a hátizsákjaikba gyömöszölik, majd jókedvűen elgurulnak velük New York egyik forgalmas utcájára.
Itt aztán kezdődik a nagy mulatság, a humor a etőfokára hág, ugyanis a táskákból előkerülnek az ízeltlábúak, amiket a srácok a gyanútlan járókelők lába elé, majd azok nyakába öntenek. Eközben persze rendkívül jól szórakoznak.Elképzelhető, hogy az egész egy nagy kamu, és a filmet statisztákkal vették fel, akik csupán a néhány dolláros órabér kedvéért ijedeztek a bogarakól. Az én szememben azonban ez sem sokat javít az akción, bár szinte biztos vagyok benne, hogy a fiatal városi deszkás célcsoport hatalmasakat röhögött a poénon, és köreikben osztatlan sikert aratott ez a produkció. Váljék egészségükre.
forrás:
adrants
Címkék: vírus divat elmebaj