Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Horogra akadt dohányosok

Get unhooked, azaz gyere le a cigiről fősorral indított kampányt az NHS szervezet. A kissé agresszív hirdetéseken a leakadni gondolatot szó szerint leképezték, és valódi horogra akadt fiatalokkal próbálják sokkolni a dohányosokat. Megtépett szájú srácok és lányok sorjáznak a printeken, alattuk a velős gondolat, mely szerint egy átlagos dohányos évente legalább 5000 szál cigarettát szív el azért, mert a függősége erre kényszeríti. Én nem dohányzom, így megítélni sem tudom, hogy hatásos-e a kampány, mindenesetre fenntartásaim vannak azt illetően, hogy a cigarettás dobozokon elhelyezett rothadó tüdők, lefoszlott gigák és agyonnikotinozott szívek képein edződött dohányosok megrettennek-e a korábbiakhoz képest kifejezetten barátságos képtől. Persze ha valakit egy horogról kövér pontyként lógó srác látványa indít arra, hogy letegye a cigit, már megérte.

forrás: adsoftheworld

Címkék: nonprofit nsfw

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr96415117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antibiker 2008.04.09. 09:28:07

Ezek a srácok, lányok szenvednek. Alapvető tévedés. A dohányosok nem szenvednek a cigitől. Nem mondom, hogy kifejezetten élvezik, de hogy nem szenvednek az biztos. És most megyek cigizni.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.04.09. 09:33:40

Antibiker
Ezek szerint azt nem mondhatjuk, hogy nem volt rád hatással a reklám. Bár kétlem, hogy ez lett volna a cél:)

Antibiker 2008.04.09. 09:37:09

Inkább a reggeli kávé és a napsütés volt rám hatással, amikor úgy döntöttem, megyek cigizni. :)

Gepember · http://blog.gepember.com 2008.04.09. 10:02:00

Szerintem ez a reklám is tök hatástalan. Mit lehet olyan emberekkel kezdeni reklámok útján akik saját maguk is elismerik általában, hogy jó lenne leszokni, mert drága, büdös stb a cigi.

dnd 2008.04.09. 10:21:05

Dohányosoknak pont annyit ér, mint halottnak a szenteltvíz. Teljesen immunisak vagyunk rá. Kognitív disszonancia rulez.

A dohányzás elleni kampányoknak egyetlen reális célja, eredménye lehet: a megelőzés. Ez a kampány pl. a dohányosoknak semmit se mond - viszont a nemdohányzók számára újabb érv a cigi ellen: "Ha rászoknál, nagyon nehéz lenne lejönni róla. Ne tedd."

Tehát mégis lehet értelme, eredménye, csak nem egészen úgy, ahogy elképzelték :)

Flippy 2008.04.09. 11:06:17

Jaj de nagyon betalált nálam ez a reklám. Azonnal el is dobom a cigit, és teleragasztom magam dohányozni tilos matricákkal.

Mária 2008.04.09. 12:01:44

És ki van a horog másik végén?

A dohánygyárak, a gyógyszergyárak, vagy Állambácsi teljes életnagyságban?

Gepember · http://blog.gepember.com 2008.04.09. 13:50:17

dnd a kognitív disszonancia említéséért jár az óriási piros pont :)

habseligkeiten 2008.04.09. 18:30:58

Az emberek általában nem szeretnek senkitől és semmitől sem függeni. A reklám erre fókuszál, a cigi, a nikotinfüggés irányít, rágyujtasz, mert kell. Én sem hiszem, hogy a reklám hatására bárki is le fog szokni, de tetszik.

wice 2008.04.12. 18:14:52

szerintem igenis van hatasa az ilyen reklamoknak. en pl valahanyszor meglatok egy "szokj le a dohanyzasrol, te szerencsetlen, akarat nelkuli bab" tipusu reklamot, mindig ugy felbaszom magam, h rogton ra kell gyujtanom. :)

SumQuiSum 2008.04.23. 11:00:53

Csak pontosításnak, az NHS nem szervezet, hanem az angol TB, ha úgy tetszik. National Health Service, www.nhs.uk

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása