Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Barcelona-AIDS F.C. 1-0


Furcsán hangzik, de a Barcelona focicsapata akkor lopta be magát végérvényesen a szívembe, amikor néhány évvel ezelőtt eladta a mezén lévő reklámfelületet. A futballklubok egyik legnagyobb bevételi forrása a játékosok mezeinek mellkasi részén található felület, ami mindig tökéletesen látszik a közvetítések alatt. Gyakorlatilag minden nagycsapat dollármilliókért értékesíti ezt a különböző szponzoroknak. A nagyágyúk közül a Barcelona volt az utolsó, aki ellenállt ennek a trendnek, ők csak néhány éve adták be a derekukat. Sokáig ment a találgatás, hogy kinek és mennyiért adják el a reklámhelyet (sokáig gy volt, hogy a kinai olimpiát fogják ott hirdetni), aztán a végeredménytől mindenkinek leesett az álla. Ugyanis a Barca ezt a kincset érő helyet egy nemes gesztusal felajánlota az Unicefnek, és azóta is a nemzetközi gyermekvédelmi szervezet logójával a mezükön játszanak.

Így már érthető, hogy kerül egy focicsapat a fent látható AIDS-ellenes kampány támogatói közé. A hirdetésen egy boldognak tűnő családot látunk, apu mosolyogva öleli át kisfiát. Csak egy dolog zavarja a szinte idilli hangulatot, de az nagyon, mivel mögöttük a különböző futball-relikviákon egy csapat neve helyett az AIDS felirat virít. A furcsaság a kampánysort elolvasva nyer értelmet, amely szerint Szváziföldön nem a futball szeretete az, ami apáról fiúra száll, hanem az AIDS, mivel az országban rengeteg olyan kisgyerek születik, aki már úgy örökli a szüleitől a betegséget. Persze ez a kampány nem fogja megoldani a problémát, de valamit biztosan segít az Unicefnek. Már csak ezért is örülök, hogy a Barca a BL-ben már a négy között van.

forrás: advertolog

Címkék: sport nonprofit morbid

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr60418625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leo Messi 2008.04.10. 09:30:39

A reklám nem nagy durranás, de a Barca előtt le a kalappal.

Hatvanhat 2008.04.10. 09:51:56

Szép gesztus egy focicsapattól mindkettő, jellemző, hogy azóta sem akadt követőjük e téren.

Bery · http://www.hellorepublic.com/author/bery/ 2008.04.10. 10:29:49

Reklámbuzi,

Sőt annak ellenére, hogy az értékes felület kapcsán együttműködik azzal a szervvel, amely kapcsán "Kovács Ági" tudna sokat mesélni (ezt hagyjuk!), - de még a Barca fizet biznyos összeget a Unicef számlájára.

Ez azonban nem gátolja meg, hogy az idei "Deloitte Footbal Money League" - az öt nagy futballpiacot szemléző pénzügyi auditjában a 3-dik helyet foglalja el, 290.1 millió eurós bevétellel.

Igaz ebből juthat a Unicefnek!

:))))

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.04.10. 10:31:23

Bery
A többieknél is csurranhatna-cseppenhetne azért. De ez AIG-tól, Samsungtól, és a Carsbergtől, hogy csak a BL-csapatokat mondjam biztos több folyik be.

dubb 2008.04.10. 10:40:06

A Barca a legjobb csapat a vilagon es az is lesz, es meg szimpik is:) ELJEN!! FORCA BARCA!

egygrafikus 2008.04.10. 11:36:11

A Barca nem felajánlotta a mezét az UNICEF-nek, hanem évente euromilliókat (a pontos összeget nem tudom) fizet a szervezetnek azért, hogy ott legyen a logo, a játlékosai meg aktívan közremûködnek jótékonysági akciókban...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.04.10. 22:02:45

Bery
A foci az én szenvedélybetegségem, gyógyíthatatlan.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.04.11. 01:04:21

nem sok női hozzászólót látok, talán mert én azon kicsiny táborhoz tarozom, akik imádják a focit. Szinte mindig nézem a TV-ben, (és nem a pasik miatt)
A jótékonykodás persze nagyon komoly PR és lobbi tevékenységet enged a kluboknak, ami nélkül szerintem elképzelhetetlen a külföldön igen, hazánkban nagyon nem működő futball.

Minden évadban, szinte minden klubb kirukkol valami jótékonykodássak...
... bár nem vettem, de ne feledkezzünk meg a 2006-os olasz naptárról, amely értékesítéséből származó bevételt az olasz rákkukató egyesület javára utalták.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása