Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Addict Reklámverseny 2008

Többen felvetették a napokban, hogy szívesen látnának az oldalon egy szavazási lehetőséget, ahol a magyar reklámtermés színe-javáról lehetne véleményt nyilvánítani. Elgondolkodtam az ötleten, és arra jutottam, hogy érdemes megpróbálkozni a dologgal. Már az elején szeretném leszögezni, hogy itt nem az a cél, hogy minden reklámot lehúzzunk. Erre az Arany Békasegg díj a megfelelő fórum. Ebben a sorozatban inkább az éppen aktuális, és közérdeklődésre számot tartó, nagy költségvetésű, országos reklámkampányok anyagait próbálom majd közszemlére bocsátani, hogy a blog tisztelt látogatóközönsége értékelhesse azokat. Ez reményeim szerint szavazás formájában történik majd, de emellett jó lenne, ha pár szóban mindenki kifejtené, hogy miért pontozta fel, vagy éppen miért húzta le az adott reklámot. Kérek mindenkit, akinek pozitív vagy negatív véleménye van az adott kampányról, az tornázzon egy kicsit az egérrel, mozgassa át az ujjait a billentyűzeten, mert így akár még egy értelmes vita is kialakulhat róluk. Év végén majd összesítjük az eredményeket, és díjazni fogjuk a legmagasabb, illetve a legalacsonyabb átlagot elérő reklámremekeket. Előre is köszi, most pedig szavazásra fel!



Elsőnek kiválasztott filmünk a Raiffesien család egyre szürreálisabb kalandsorozatának legfrissebb darabja. Ebben Raiffeisen és Raiffeisenné egymással versenyezve, az utcán sétálgatva, a járókelők és a két kis Raiffeisen döbbent tekintetétől kísérve fognak meg különböző tárgyakat, miközben a megszállottak semmivel sem összetéveszthető arckifejezésével kiabálják, hogy Stipi-stopi! Mindezt azért, mert a banknál most kedvezőbb feltételekkel kínálják a személyi kölcsönöket. Ha tetszik, szavazz rá, ha nem, húzd le bátran mint a vécét! Ha neked bejön ez a reklámszavazásos ötlet, szólj róla másoknak is, fáradozásodat 5 ingyen kommentlehetőséggel jutalmazunk, amit csúcsidőn kívül használhatsz fel hálózaton belül, belföldi irányba.
Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,6/5)

Címkék: bank reklámverseny reklámszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr85418210

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reklámzenék 2008.07.13. 12:25:06

Addict ReklámvizsgaA sorozatban az éppen aktuális, és közérdeklődésre számot tartó, nagy költségvetésű, országos reklám...

Trackback: Reklámzenék 2008.07.13. 12:23:29

Addict ReklámvizsgaA sorozatban az éppen aktuális, és közérdeklődésre számot tartó, nagy költségvetésű, országos reklám...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kikkoman 2008.04.11. 11:15:47

Nekem nem megy a szavazás. Nyomtam, de semmi. Jó lenne, ha működne, mert nagyon jó kezdeményezésnek tartom. Egy stabil szavazótok biztos lesz.

Kikkoman 2008.04.11. 11:16:40

Na, bocs, mégis megy, csak nem frissítettem.

Kikkoman 2008.04.11. 11:20:39

Én egy kövér egyest adtam, mert szerintem nemcsak a többi reklámhoz mérten, de még raiffeisenes mércével nézve is bűn gyönge darab. Remélem esélyes lesz a végső negatív győzelemre is.

Taurusz 2008.04.11. 11:47:18

Szerintem is egyes, mert nulla az nincs. Egy irritálóan hülye család, gyenge kezdés után erős visszaesés. Szerintem.

Mr_Wolf 2008.04.11. 11:49:41

3-ast adtam volna, mert függetlenül a bugyutaságától, az elhasznált kezes ötlettől, értékelem, hogy nem bombáztak meg THM-mel, jogi szöveggel, stb., és ez a mai világban nagy szó. Meg persze együtt érzek a családot kétségbeesetten alkalmazó kreatívokkal - és díjazom a Vespát. Ha nagyon védem őket, még egy halovány ötletet is vélek felfedezni - lefoglalózhatod, úgyis lesz rá pénzed - bár ez inkább kéglire passzolna.
Végül mégis 2-est kaptak az Andrássy út miatt. Tényleg nincs több forgatási helyszín az országban?

Denz 2008.04.11. 11:51:54

nem értem, hogy miért jó ugyanazon helyért harcolni a fejekben. számos bank családozik és viccel. teljesen összemosódnak.
ez a konkrét reklám teljesen beleillik az eddigi sorozatba, ami az elején még a fülbefogóssal ötletes volt, de a pénzkeltetés és társai elvitték a másvilágra a koncepciót. szerintem.

mecsek 2008.04.11. 12:06:54

Szerintem eredeti ötlet, még bank nem használta a stipi-stopi kifejezést. És mint olvasom a kommentekből, mindenki érti, miről van szó. Úgyhogy 4-re értékelem.

görög 2008.04.11. 12:07:15

jó, de mit keres ott egy görög?

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2008.04.11. 12:14:19

az kellett volna, hogy a pasi rácsap egy jó csaj seggére "stipi-stopi" :D:D:D

Henry Rollins 2008.04.11. 12:19:06

Sajnos tűzfal miatt a két szöveg között csak egy fehér kockát látok. Szavazni emiatt nem tudok.

OFF, de beírnám ide mégis: Az express újság reklámján olyan jóízűt röhögtem a napokban, felidézni sem tudom váltott-e ki belőlem reklám ilyen reakciót. Az eladó a menyasszony!-os reklámra gondolok, amikor a lagziban a szintis arc a mondat után bekiabálja a mikrofonba, hogy egy "használt midizhető (...) szintetizátor is eladó!!!" bár bevallom, csak mikor 3-adszorra láttam, akkor hatolt be a szürkeállományomba, hogy mit is reklámoz. szóval annyira mégsem jó, inkább csak a poén.

Henry Rollins 2008.04.11. 12:20:57

ja, és a raiffeisenes reklám gyenge próbálkozás.felejteni kéne már ezt a "vicces családot". Egy banktól inkább a megbízhatóságot szeretném látni egy reklámban, az is kellően figyelemfelkeltő lenne.

dnd 2008.04.11. 12:43:28

"Egy banktól inkább a megbízhatóságot szeretném látni egy reklámban, az is kellően figyelemfelkeltő lenne. "
Egy bank esetében alapvető evidencia a megbízhatóság. A megbízhatóságot lobogtatni egy bank zászlóján olyan lenne, mint ha mondjuk egy élelmiszermárka azt kommunikálná a reklámjaiban, hogy "a mi termékünkben nincs szalmonella, nem fogod bokáig telefosni a gatyádat!" Na bumm, még jó.

ilyen 2008.04.11. 12:48:00

Én egy banktól inkább meztelen nőket szeretnék látni, igaz mástól is.

Hát, ez van, én ilyen vagyok

Kelemen 2008.04.11. 13:51:55

Nekem tetszik, miért kell mindent fikázni? Legalább nem unalmas a reklám. Ti is emlékeztetetk rá nem? Én négyest nyomtam.

Urbane 2008.04.11. 13:56:56

Ez a család már a jövedelmes papapánál kifáradt. 1-es ment keményen...

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.04.11. 14:41:37

A közönség miért nem adhat nullást, mint a szerkesztőség? :-)

Kelemen: nem unalmas, de mi értelme? Ilyen erővel egy űrben fogat mosó koala is lehetne a spotban. Az is emlékezetes lenne.

Trixi 2008.04.11. 15:03:13

Kettest kapott, mert legalább költöttek rá, volt forgatókönyv és utómunka. Az hogy megjegyezzük szerintem hülyeség, azért beszélünk róla mert most itt van, két hét múlva azt sem fogjuk tudni, hogy volt ilyen. Egy kalap kaki egyébként.

Trixi 2008.04.11. 15:03:43

Mármint a reklám :)

rece · http://napielet.hu/ 2008.04.11. 15:24:26

Javaslom felvenni a versenyző magyar reklámok közé:
youtube.com/watch?v=VthLjOBF1Yo
Haláltmegvető!

burbonjéggel 2008.04.11. 15:26:35

Szerintem azt tükrözi ,hogy aki ezt a bankot választja az agyilag zokni,úgyhogy elégtelen.

korn 2008.04.11. 15:54:43

Megszemélyesítés: 10-ből 9 ügyfél ezt választja.

Mi, reklámosok+marketingesek ugyanis foggal-körömmel küzdünk azért, hogy a komolyan (értsd: drágán, hosszú idő alatt, meghatározott attribútumok, márkaazonosítók mentén) felépített brandecskénk egyéni karakterrel bírjon, és kilométerekről felismerhető/megkülönböztethető legyen.

Nem is lenne ezzel baj, de aztán menet közben kiderül, hogy az általunk sárból összegyúrt és életre keltett kedves/vicces/komoly/trendsetter/papapapa karakterekkel egy csomó terméket, szolgáltatást, akciót kell majd eladni, ergo figuráinkat értékesítés-támogató helyzetbe kell hozni.

Na ennél a pontnál már sokan elvérzünk. Persze van egy-két üdítő kivétel, mint pl. Szőke kapitány, de mint látjuk, egy idő után ő is ment a csirkelevesbe (az alkotók jó érzékkel, a csúcson hagyták abba)…

Ha már az állatos képzavaroknál tartunk, a Rafi család egy állatorvosi ló, ami ráadásul időközben megdöglött. Szóval ideje volna leszállni róla. Bukta.

Retexis 2008.04.11. 15:55:18

2. Szar de láttam már rosszabbat is.

palacsintás péter 2008.04.11. 16:11:23

Javítsatok ki, ha tévedek, de mintha úgy rémlene, hogy a reklámversenyre nevezni szokták az arra érdemesnek tartott reklámokat az alkotóik, nem pedig az osztályfőnök kihívja felelni a hülyegyereket...

Remy 2008.04.11. 16:16:20

Szar, de van ami ezt is üti, bár az sajnos rádió reklám. Külön a Rádió C számára készült BÁV reklám, amit a Fekete Vonat énekel és megtudjuk belőle, hogy gyors segítséget a BÁV-tól várhat minden becsületes ember. Erre egyébként 0-t adnék...

Rebca 2008.04.11. 16:25:13

Poén, ahogy az apa "ottottott!", meg úgy általában vicces, hogy így behülyültek és stipi-stopiznak. És nem az az agyleszívós reklám, ami után azt mondod hogy "bazmeeeeg...". Tehát jó, vagyis 4.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.04.11. 16:36:11

RB! Látod:
Működik, működik, működik.... van a (szak) embereknek véleménye és meg is indokolják!
Hajrá!
Egyébként az Addict Reklámverseny 2008 annyira hivatalos, ráadásul a 2008 eleje van még csak...Ezt hagyjuk meg év végére! Legyen Addict Reklámverseny 2008 Tavasz vagy Addict Reklámverseny 2008 1. negyedév.

Szia Korn :D

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.04.11. 16:38:22

"fáradozásodat 5 ingyen kommentlehetőséggel jutalmazunk, amit csúcsidőn kívül használhatsz fel hálózaton belül, belföldi irányba. "

Ez haláli :DDDDD

Még valami: a végén az összes szavazat száma is érdekelne minket, ha nem titok (mennyire reprezentatív a minta :))

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.04.11. 16:41:40

úristen, olyan lettem mint Emese :))

én 2008.04.11. 16:45:20

Nekem nagyon unszimpatikusak a szereplők, és ez a stipi-stopis ötlet rendkívül bárgyú! Az egész sorozatnak egy éjobb darabja, az mikor vetélkedőn van a pár.

én 2008.04.11. 16:48:40

Az ötlet egyébként, hogy értékeljük a reklámokat nagyon jó!! De ezt a reklámok készítői, és megrendelői úgy sem veszik majd figyelembe! Pedig van néhány (sajnos nagyon kevés) jó reklám is. Bár szerencsére ritkán látok reklámot.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.11. 16:50:45

Sue - nem most lettél olyan...;)
amúgy szerintem is harmatgyenge. Ha én állnék ott gurtnival a vállamon és valaki elkezdene stipistopizni munka közben, biztos pofán basznám, mint ligeti kurvát a lengőhinta.
Nyomtam neki kétszer is egyest, de én sem láttam, hogy mozdulna lefelé a szám.

Porcelán az elefántboltban 2008.04.11. 16:51:28

Az a baj, hogy így nehéz összehasonlítani a jelölteket, többet kellene egymás mellé tenni.

A Halászbástyás az például tetszett, de csak ehhez a rafis szériához mérten.

dnd 2008.04.11. 17:01:26

"Az ötlet egyébként, hogy értékeljük a reklámokat nagyon jó!! De ezt a reklámok készítői, és megrendelői úgy sem veszik majd figyelembe!"
Hát persze hogy nem :) A megrendelők pont letojják, hogy pár nagyokos mit hord itt össze:) Ők inkább csinálnak egy kutatást valódi fogyasztók számára, és az alapján döntenek. Szerintetek mégis miért futna ez a család még mindig, ha nem teljesítene jól?

kalman51 2008.04.11. 17:04:42

alapvetően eddig - az átlagember számára - viszonylag életszerűek, hitelesek (színészek, ruházat, helyszínek, kellékek) és szórakoztatóak voltak a r.bank reklámok (amiket legalábbis láttam).
a mostanira 1 pontot adtam, mert hiányzik belőle az ötlet, illetve milyen dolog az, hogy a szülők MAGUKRA HAGYJÁK GYERMEKEIKET az utcán...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.04.11. 17:10:45

Sue
Igen, egyelőre örömmel tapasztalom, hogy működni látszik a dolog, remélem ez a lelkesedés ki is tart majd egy jó ideig.
Két-három naponta kipöttyintünk egy-egy újabb kampányt, amit megint lehet majd értékelni, örülnék neki, ha az aki most szavazott, akkor is elmondaná a véleményét. Ha nem tetszik, akkor azt az ábrándot kergetve, hogy ez valakit ott fent mégiscsak érdekel, ha meg tetszik, akkor meg hozzájárulva annak sikeréhez.

Jövő hét elején talán az új UPC-t vitetjuk majd meg, aztán a sokak által bekövetelt, és tényleg egész jó Expressz kampányt, és így tovább.

Lehet, hogy érdemes rövidebb időtávot nézni, és gyakrabban osztani díjat, majd kialakul ez is.

Sajnos a szavazatok számáról még nekem sincs infóm, talán majd holnapra feldolgozza a rendszer. Mindenesetre a kommentek száma és a mai eddigi több mint 1500 látogató bizakodásra ad okot.

Pink P 2008.04.11. 17:17:57

de okos mindenki reklámtémában, megint.
Próbáljátok ki egyszer a készítését, azt ajánlom.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.04.11. 17:24:01

Pink P
A reklám nem a reklámosoknak készül. Ugye erről már hallottál. Ha közéjük tartozol, akkor meg jobban teszed, ha figyelsz a véleményekre. Ha leveszed belőlük a rutinfikázásokat, akár még hasznos gondolatokra is bukkanhatsz. Másrészt, ha elolvasod a kommenteket arra is rájöhetsz, hogy itt bizony olyanok is hozzászólnak, akik készítik és nem csak fogyasztják a reklámokat. Köszi a tartalmas hozzászólást.

hungrysignal 2008.04.11. 17:34:07

Támogatom Sue-t, vegyük górcső alá az expressz filmet jövő héten!

hátramozdító 2008.04.11. 17:56:01

Ezek a színes tenyerek... Alig egy éve tejipari cég csinált világrekor tenyérrel festett képet. Ugyanez a vizuális kulcs.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.11. 18:01:11

na, látom már én is, hogy műxik a savazás - lefele ment, ahogy terveztem ;)

Nuca · http://nuca25.blog.hu 2008.04.11. 18:03:20

Én is kettest adtam, mivel nem túl jó, de láttam már rosszabbat is...

gyufa 2008.04.11. 19:56:00

A Rafi reklámkampánya a kezdetektől fogva idegesítő. Az első, "papapapa" reklám megtanított, hogyan tudom akár vetődve megszerezni a távkapcsolót, és némítani 1,5 mp alatt.
Egyébként a kezdeményezés remek, én is valami hasonlón törtem a fejem.

steelhand 2008.04.11. 20:22:25

Mit is mondhatnék, ez egy fostalicska. Azért remélem egy marketinges sem gondolja komolyan, hogy ezen a blokkon sokat agyaltak, mert akkor nagy a baj.
Gyk, ötlettelen, üres. Találtak egy jól kihasználható motívumot, oszt jól elkúrták...

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.04.11. 21:53:13

2 pontot adtam, nekem a raifeissen család nem annyira jön be. akkor már emese és a bp bank ezerszer ötletesebb és jópofább. a családokból már kicsit sok nekem. (nyuszómuszóéktól dettó kaparom a falat pl...)

Grétsyné · http://www.nyelvitanacsadas.hu 2008.04.11. 21:54:46

édes drága Reklámbuzi következetesen: "nyílvánítani"

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.04.11. 22:28:06

Professzor asszony, nyílvánvalóan javíthatatlan vagyok, de majd még jobban igyekszem.
venuswoman welcome back, és kösz a szavazatot

Bronco 2008.04.11. 23:01:25

A Mézga családnak nem volt ennyi kalandja, pedig bejárták az Univerzumot. Raifiék meg papapáznak, gödröt ásnak, dodzsemeznek, emelőznek, keltetnek, halászbástyáznak, stipitopiznak, és ki tudja mit hoz még a jövő. A baj az, hogy mégsem nézi őket senki totál hülyének. Mi lenne, ha abban versengenének, hogy mondjuk stipistopi ennek a hajléktalannak én adtam előbb pénzt, annak az állatmenhelynek meg én utaltam többet, bibibí.
Na akkor, összedőlne ez az egész romlott, önző
rendszer. Persze nem fog. Akkor tényleg mindenki egy idióta családról beszélne: "Láttad vazze, ez a balf@sz a új mp3 helyett a Unicefbe tolta lóvét."

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.04.13. 02:32:03

véleményem tömör: vááááááááááá

Wimbledon 2008.04.14. 13:10:51

Én 1-est nyomtam. Elnézést, de irritálnak. Ha meglátom őket átkapcsolok.

Dr Keynes 2008.04.14. 14:24:59

Szerintem borzalmasan szar.
Az egyik oldala a dolognak személyes: számomra ez irrirtáló, undorító, és a főbűne, hogy borzasztóan primitív és buta.
A másik viszont szakmai: a sok egyforma családos, azonostermékes hülyeség miatt nem is tudnám a bankot megnevezni, ha nem beszélnénk róla ennyit.
A harmadik társadalmi: nagyon is megértem, miért jövedelmező a pénzügyi kultúrájában is érett, bölcs magyar lakosság hülyeségét kihasználni - csak nem igazán etikus. Mármint ha létezne ilyesmi ebben a szakmában (bank - a reklámszakma még csak-csak).

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása