Eleged van a pelenkareklámok álságos terméktesztjeiből, és az azokban folyó azúrkék műpisiből? Már látni sem bírod a boldog szülőket, akik minden kis- és nagydolgot úgy köszöntenek, mintha azok a világ sorrendben nyolcadik és kilencedik csodái lennének? Akkor nézd meg ezt a két reklámot, amelyek egész más oldalról közelítik meg a témát. Az egyik meglepő módon a Huggies szpotja, amiben egy gyanútlan apuka először csodálkozik rá arra a valóban létező reflexre, amelynek hatására a kicsik a pelenka kibontásának pillanatában azonnal pisilni kezdenek. Ebben még nem is lenne semmi különös, ha nem egy tűzoltófecskendő rejtőzne a kiskölyök pelusában.
A második film valójában nem pelenkareklám, hanem a Scream TV horroradó filmje, amelynek készítői úgy gondolták, hogy azzal lehet leginkább érzékeltetni, mennyire félelmetes a csatorna műsora, ha egy felnőtteknek készített képzeletbeli pelenkamárka kamureklámját forgatják le. Ha a vetített filmek csak fele olyan rémísztőek mint a reklámban szökdécselő bepelenkázott férfiak, már nyert ügyük van. Lehet választani, kinek melyik jön be jobban, bár biztos akadnak majd olyanok, akik visszasírják az ártalmatlanul bugyuta, gügyögő pelenkareklámokat.
nekem is az első tökre bejön, tök jót röhögtem rajta, pedig nem vmi nagy humor, de mégis jópofa vhogy... tényleg utálatosak azok a pelenkareklámok, amik abból állnak, h anyuka boldog fejjel simogatja a gyerek seggét meg affektáló gyermekhangok mondják be, h milyen száraznak érzik magukat, stb :D
reklámbuzi, ajánlom figyelmedbe a nitrome.com -on lévő szerintem marha szar beatport reklámot, azt látni kell milyen..... (várj egy kicsit amíg be nem jön egy "I use Beatport" szöveg a reklámon és mellete a kép... uh.)
Kevés dolog akaszt ki annyira, mint a pelenka- meg a seggkenőcsreklámok imbecill gügyögése. "Az én kici babucikámnak az édesz kisz popszikáját cak a világ legeszlegjobb kenőckéje érintheti meg!" Anyádat, megérdemelnél egy háborút.
Hát pelenkareklámnak szinte tökéletes. Rövid, frappáns akárcsak a szlogen. Egy picit az öntözőberendezés van eltúlozva. Tetszik, hogy a végén megjelenik a márka és a szlogen, ami kapcsolódik, összefüggésben van a reklám tartalmával is.
kohlhaas mihály:
@Bánki Tamás | DrLinkedin.hu: Sőt kőfaragók és balett táncosok is. Vakok mesterlövészek, siketek z... (2020.03.31. 18:02)Kerekesszékes parkolófoglalás Pesten
Dauda András:
20-30 éve nem volt még Profi jóember!
És akkor még biztos nem volt amikor 3,60 volt a kenyér, mert... (2019.06.15. 15:30)Klárikám, Gyurikám, ez profi volt!