Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Addict Reklámvizsga: A szőkétlenített UPC Show

Akkor folytatódjon a múlt héten megkezdett reklámszavazás, amelynek során a hazai reklámokat vizsgáljuk meg közelebbről. A kezdeti kissé száraz, és logikailag is hibás Addict Reklámverseny elnevezést ezennel ünnepélyesen a kukába hajítjuk. Mivel ebben a rovatban a reklámokat elsősorban maguk a fogyasztók értékelik, ezért a megmérettetésre sokkal jobban illik az Addict Reklámvizsga név. Itt a reklámokat nem nevezik, hanem úgy hívják ki felelni, és a kapott osztályzatok mutatják meg, hogy a nézők/kommentelők kitűnőre értékelik az adott kampányt, vagy épp ellenkezőleg beírnak neki egy vastag karót. Az elsőként felelő Raiffeisen szpot például épphogycsak nem bukott meg, teljesítménye meglehetősen halványra sikeredett. Ez mondjuk nem volt meglepő, viszont ezúttal nem tudnám előre megjósolni az érdemjegy kimenetelét, magam is kíváncsian várom a UPC új kampányára ledott szavazatokat.

A UPC annak idején merészet húzott, amikor a Badár-féle stand-up comedy ízű reklámokkal jött elő. Ezután párossá bővülve a klasszikus Szőke-Badár felállásban ökörködtek tovább, végül egy teljesen agyament karakterkettős megszületésével csúcsosodott ki a másfél évig tartó folyamat. Bármekkora sikere is volt Szőke kapitánynak és kezelőorvosának, az utóbbi időben azért már lehetett érezni, hogy a sztori kifáradt. Ezért a UPC búcsút intett a wannabe Strar Trek űrhajósnak, és néhány hete vadonatúj imidzskampányba kezdett.



Olyan nagyot azért nem ugrottak az előzőhöz képest, hiszen ezúttal is megmaradtak a karakterépítésnél, és a hosszan elnyújtott sorozatnál. Ezúttal egy túlpörgetett, bizonytalan nemi identitású stylist, egy furcsa rendező, egy jellegtelen díszlettervező és egy lendületes producer kalandjait követhetjük nyomon, ahogy megszervezik a UPC show nevű valamit, hogy bemutassák nekünk a digitális jövőt. Az iszonyatosan sűrű, faltól-falig telebeszélt szpotok már elárasztották a csatornákat, és akkor se lehetne őket kikerülni, ha akarnánk. Kíváncsi vagyok, kinek tetszik az új koncepció, és ki az, aki esetleg már most falra mászik tőlük. Szavazzatok, és kiderül, bejött-e a UPC számítása.
Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2/5)

Címkék: reklámszavazás reklámvizsga

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr78423468

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: WalterMitty » Blog Archive » Né’ má’ 2008.04.14. 13:13:33

[...]tévés kampányában), jóval gyengébbnek t?nik. Épp most szavaznak erröl az Index Addict-blogjának olvasói. A fenti képet egyébként[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fish 2008.04.14. 11:51:33

Nekem bejönnek, például amikor azt monjda, hogy Úúúúristen! szerintem olyan szállóige lesz, mint a tányérosttévé.

Gepember · http://blog.gepember.com 2008.04.14. 12:00:41

jóez
a Szőke Badár párost jó, hogy végre hagyták, mindenképpen dicsérendő, hogy tudták mikor nem lehet több bőrt lehúzni róluk

rece 2008.04.14. 12:04:19

Szőke kapitány a király, már postai bélyegek is készültek róla külföldön:
blogmagazin.hu/a_te_napod/post/574/szoke_kapitany_telen_nyaron

Porcelán az elefántboltban 2008.04.14. 12:05:31

Én várnék még, ugyanis konkrétan még nem nagyon reklámoztak semmit, csak bevezették, hogy valszeg a UPC is előrukkol végre - a konkurenciánál már lerágott csont - digitális technológiákkal.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.04.14. 12:08:01

Meglepően alacsony pontszámokat kap, én azt hittem Szőkéék után ezt is zabálni fogja a nép. Vagy lehet, hogy sokan pont Szőke miatt szigorúbbak?

Richárd · http://probadolog.blog.hu 2008.04.14. 12:11:12

Az első még tetszett, amikor felkeltik a kreatívot a megbízással, de a többi már annyira nem ütős.
Lehet, hogy csak azért, mert túl gyorsan jöttek egymáshoz képest.

W Joe 2008.04.14. 12:14:25

Egyelőre unszimpatikusak a karakterek, és unalmasak a szpotok. Arra meg nem is emlékszek, hogy mit reklámoznak, azon kívül, hogy UPC. Szóval nekem egyelőre nagyon nem jön be.

Ginya 2008.04.14. 12:14:49

Bevallom, nekem nem jött be, kicsit számomra erőltetett. De hátha a többieknek tetszik :) nos?

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2008.04.14. 12:19:05

Nekem sem áll össze az egész, nem látok semmi érdekeset ebben az új reklámsorozatban.

Új Nick 2008.04.14. 12:21:06

kicsit nehezen derül ki, mit is akarnak tulajdonképpen... ez a legnagyobb bajom vele, nem a figurák. a szőke-badár úgy volt elvont, hogy ugyanakkor üzenetében tudott NAGYON direkt lenni. és ez a kettősség volt szerintem a legnagyobb erősség (persze az egyéni képességeket túl, de arra normálisan nem lehet számítani, hogy ezután minden spotban zsenik szerepelnek)

hkori 2008.04.14. 12:25:09

Nagyon balkáni volt a Szőke team. A mostani verzió jól mutatja a jővőviziót. 1db buzi fehér, 3 db kreol, Marika néni takarit. Elitünk ezt a balkáni jövőt akarja? Jó ez nekünk? Nem véletlen kapunk behajtani tilos táblát Ausztriában.

új kampányról 2008.04.14. 12:29:18

upc só: belterjes sztori, a filmeseknek bejön, a köznép legfeljeb fanyalog ezen a digitális micsodán. Talán, ha már látnánk vmi a show-ból! Badárékkal...
Melesleg, nem is újdonság ez a digi téma, a t-kábelnek már rég van ilyen (drágán)

kacsa! 2008.04.14. 12:48:06

A spotról csak annyi jut az eszembe: WTF is the UPC Show??? Mert ez még véletlenül sem derült ki számomra. A bizonytalan nemi identitású pali egy régi főnökömre hasonlít, úgyhogy nekem tetszik :D

barna 2008.04.14. 12:48:09

Rögtön az eljeén szögezzük le, hogy a szőkés reklámok mind ótvar szarok voltak, a humort mint olyat hírből sem ismerik. Roppant idegesítő a magyar "humor" ezen fajtája, mikor valaki a bénázást próbálja viccnek eladni, mikor egy rendes poént nem tudnak összedni.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.04.14. 12:53:09

Ha a karakterek megmaradtak volna az új design elemei, meg plakátfigurák, akkor nem is lenne elviselhetetlen (telefonos plakát, szerintem kifejezetten jó... beteg az az arckifejezés:D)
A reklámfilmekkel gondban vagyok! Semmit nem mond, még a digitális szó sem ragadja meg az embert, pedig gondolom ez lett volna a cél.
20 éve mindenki a "digitális jövő"-ről álmodozik, annyira beépült a köztudatba, hogy nem üt meg senkit a kifejezés, mert "arra várni kell még"... "az majd csak lesz"...
Ebből a szempontból korszakalkotó volt a Szőke "tányérostévéje" amit még "jóárúsított" is...
Jelenleg a kampány nagy semmitmondó nulla.
Várom a további részeket, hátha érdekes, és ötletes dolgot tudnak kihozni belőle...
Jelenleg ebből még semmi sem látszik.

A digitális jövő csak szinpadi illúzió, és jelenleg semmi sincs még meg belőle egy koszos szinpadon kívül...

Nem túl szerencsés üzenet...

wiseguy 2008.04.14. 12:54:09

Szerintem ezek a mostani UPC reklámok legalább annyira szarok, mint annak idején a vodafone reklámok voltak. Számomra kifejezetten idegesítőek ezek az "életszagú" reklámok.

Dev 2008.04.14. 13:02:47

Digitális mi a bánat? Nem éértem...

Szerintem hullajó.

TomekKowal 2008.04.14. 13:05:07

Szerintem jó ez,CsőreGábort bírom.

Taurusz 2008.04.14. 13:11:16

Szerintem elég jól indult, de sikerült ez is lehúzni. Azt sikerült megtudni, hogy vmi négy új csomag lett, és így nálam elérte a célját, de a reklám utolsó része szerintem visz minden gagyisági díjat. A show címe: bumm, bumm, bumm... na eddigre általában sikerül is elkapcsolnom. Jó felvezetés, pocsék finálé.

szb 2008.04.14. 13:13:45

az új UPC logó olyan mintha a gázművektől lopták volna

Eszter 2008.04.14. 13:20:35

Csk egy kérdésem van: hányan vettetek bármit is a upc kampánynak köszönhetően a upc-től? Mert ugyebár ez lenne a reklám célja. :) A többi meg mese habbal.

iNSANE- 2008.04.14. 13:21:26

Hát szerintem nem rossz.
Már ha lesz egy igazi show is a végén :)
Figyelemfelkeltő, és jó mert vársz valamit, még akkor is ha hányok (bocs) a magyar showmusorok 97,5% tol.
De akkor is tudod, hogy lesz valami, mintha látnád az előkészületeket és mi lesz belölle.
Vagy nem figyeltem, vagy ténleg semmi sem hangzik el benne, de hirközlésileg 0 :), És nincs olyan irritáló érzésem, mint Szöke kapitánynál volt. A szó pizitiv értelmében. A szöke kapitányt azonnl lehetett az UPC kapcsolni, ezeket a reklámokat nem. Valahogy nem azonositom vele a céget, felöllem lehetne NASA vagy Gyurcsány esetleg földigiliszta raklám is :)
Mint reklám egy készülő shownak: 3,5/5
Mint reklám egy cégnek/terméknek: 0/5

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.04.14. 13:21:41

én őszintén szólva a szőke kapitányosokat se bírtam nagyon, de ettől mászok a falra megint... lehet én vagyok túl kritikus ;) sztem idétlen és gagyi na.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.04.14. 13:30:12

venuswomannal értek egyet, nekem az előző sem tetszett ez meg kifejezetten idegesít.Pasi úgy néz ki mint amikor Elton John-nak még nem volt meg a hajbeültetése és parókát viselt, ez a tülpörgetett viszont nagyon jó jelző...

Szil-Ka 2008.04.14. 13:46:19

Szőke kapitányékkal szerettem, ez már nekem nem érdekes...

Józan paraszt (törölt) 2008.04.14. 13:47:24

"Vagy lehet, hogy sokan pont Szőke miatt szigorúbbak?"

Vagy egyszerűen hüvösen fogadja az átlagpógár a vacsora mellé tálalt picsogó buzikat...

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.04.14. 13:48:07

Ez most valami toleranciakampány? :-)

Nem igazán értem a UPC stratégiáját. Ahol nincs még kábelük, azt a célcsoportot úgysem tudják elérni, ergo kár beléjük a drága TV-reklám. Ahol meg már ott vannak, ott ugye a kábel az övék, nincs nagyon alternatíva, s ha már a kábelTV-t ők adják (tehát "ajtón belül" vannak), sokkal hatékonyabb lehetne a direkt marketing.

hulk 2008.04.14. 13:48:39

Talán szerencsésebb lett volna, most "más" fajta reklámot választani a szeretett jupiszinél. Ez így bizony nehézkes, izzadságszagú váltásnak tűnik.

bulgakov 2008.04.14. 13:49:59

én meg azt mondom, szar reklám ide, szar reklám oda, ez is csak egy pöcs blog, ahol valakik a mások munkájának szarozásával akarnak jobb fejnek tűnni, illetve bevételre szert tenni.

a postok íróinak üzenem, bekaphatják, ebben az országban minden szar, miért pont a reklámok ne lennének azok? én személy szerint egy kreatív osztály egy részét vezetem, személy szerint egyébként semmi bajom a saját munkáéinkkal (de nem vagyok hülye egy olyan helyen mutogatni, ahol a pöcsverő, pattanásos dagadt netezők 96%-a elhajtaná Kelemen Annát, ha az jönne egy baby dollban felé és le akarná szopni őket, kis timberlake klónok :))))

és tudjátok mit? épp szövegírót keresünk, kezdőt, de írástudót. lehet küldeni az önéletrajzot, és lehet elkápráztatni az ügyfeleket, s a széles nagyvilágot a zseniális ötletekkel, még keresni is lehet vele. a mostanában felkapott bulvár-underground-festőművész-kocsis tyereskova megpróbálta a team reklámügynökséggel pár éve - ha jól tudom, hogy na majd akkor ő most megmutatja...ha valaki hallott a végeredményről, kérem, tegye közzé, én személy szerint egy elvetélt geg-ötlettel találkoztam csak, ami azóta meg is valósult, a gyerek a gyomorban, 24/7 vezetékes kapcsolatban, szuper, bazmeg! óriási! de lehet, hogy ez sem ő volt...

szóval, aki úgy érzi, hogy kibaszottul kreatív és el is tudja adni az ötleteit, az jöhet, és mutathatja, én fogok a legjobban örülni, ha nálunk fog dolgozni, és ezt nem cinikusan értem.

johevi 2008.04.14. 13:50:20

Szőkéékhez képest valóban rosszabb, viszont a nagy magyar átlaghoz képest sem. Engem az zavar, hogy nem tudom mi ez??? Lesz ilyen műsor? vagy az új csomagokról szól? A rövidebb bevezető részek még aránylag jók voltak, az amikor közösen terveznek a teremben már gyenge, a weblapon lévő előzetesek meg kimondottan szarok...

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.14. 13:50:34

Addict ReklámvizsLa jobb név lenne, szerintem. Ez meg tényleg ótvar szar, semmi értelmét nem látni. Először még végignéztem, mert valami más volt, de ahogy kiderült, hogy upc, csak fogtam a fejem. Szőke kapitány meg jaó volt, nagyon! ;)

A.Leonov 2008.04.14. 13:50:49

hígfosos lett az egész

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.04.14. 14:09:57

Nálam erős hármas. Igényesen van megcsinálva, és elfogadom, hogy teaser, tehát most (még) nem szól semmiről. Akkor miért hármas? Mert azért nagyon nem csigázott fel, hogy mi lesz a UPC show.
Magam részéről örülnék, ha ez lenne az átlag magyar színvonal.

Bulgakov: nagy kedvet csináltál, hogy nálatok dolgozzak, a CV-t ide rakjam ki kommentbe vagy hogy? :-)

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.04.14. 14:10:08

"én meg azt mondom, szar reklám ide, szar reklám oda, ez is csak egy pöcs blog, ahol valakik a mások munkájának szarozásával akarnak jobb fejnek tűnni, illetve bevételre szert tenni."

Én ugyan nem teszek szert bevételre ellenben a reklám gyártatójával, legyártójával és az azt közlő médiumokkal.
Az itt jelenlévők többségének ledugják a torkán vacsora közben a véres tampont, és még hozsannázzon?
Van szép és igényes reklám. Van esztétikus, és van gyengén kivitelezett, de az ötletessége miatt ütősen jó, és van primitív gagyogós, amitől a hányógörcs kerülget mindenkit (calgon, cillit, ősrégi vodafon, és raiffaizen ami így helyből elkapcsolás, bármiről maradjak is le)

Ha valakinek véleménye van, az azt jelenti, hogy az látta a reklámot, vagyis a "gigakreatív" ügynökség elérte a célját, és a fogyasztó még emlékszik is rá.
Persze ez nem feltételnül jelent jót, hiszen egy kb 6 évvel ezelőtti rádióreklám botrányos sipákolása miatta mai napig törölhjetetlenül a fejemben van az opel azonban pontosan emiatt a reklám miatt soha a környékére sem fogok menni. A reklám stílusa egyértelmű üzenet. Ugyanez igaz a korábban említett reklámokra is.

Lehet igényes reklámot is csinálni!
Ha valami rossz, akkor pedig nem megsértődni, a kritikán!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.04.14. 14:12:14

bulgakov

Ez egy próbálkozás, aminek nem az a célja, hogy mindent lehúzzunk, pont ellenkezőleg. Arra irányult az egész, hogy megbeszéljük az adott kampányokat, és a véleményeket összeresztve leszűrjük a tanulságokat. Egyáltalán nem a szarozás lenne a lényeg, hanem, hogy pro és kontra elmondja a véleményét mindenki. Ha ebből csak e genyázás, anyázás, hígfosozás lesz, akkor nincs értelme folytatni, és be fogjuk szüntetni az egészet.

Szóval igazad van részben, amikor ostorozod a blogot, és a kommentelőket, de jobban örültem volna, ha a reklámról mondod el a véleményedet. De mindegy.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.04.14. 15:12:44

ejj bulgakov, sztem nézz körül a blogon, mielőtt ilyen kommentet küldesz be, mert egyáltalán nem erről szól és én kifejezetten érdekesnek találom, mert fontos részének gondolom a világnak a reklámokat. ráadásul a leges-legjogosabb dolog sztem, h MI, a nézők, a fogyasztók, akik ezeket a reklámokat látják/hallják/stb folyton, elmondhassák róluk a véleményüket, ha akarják, még akkoris, ha ez fikázást jelent.
btw én szívesen elmennék szövegírónak, csak még kicsi vagyok hozzá ^^ majd szólok ha kijártam az egyetemet és akkor talán kelleni is fogok :D de ha érettségi is elég, akkor vártok 2 hónapot és a tietek vagyok XDDDDD (hú most fény derült arra, h milyen ciki módon fiatal vagyok... ;D)
ja és imádom Bulgakovot (az írót), szal azér van egy pontod ;)

rb, nehogy eltértsen bmi is, mert érdekesek a kföldi reklámok is, de sztem király, h a hazai reklámokat lehet kitárgyalni, nekem ez nagyon bejön na ^^

Mária 2008.04.14. 15:38:58

Bulgakov: miből gondolod, hogy itt valaki pont egy olyannal dolgozna, mint Te vagy?

:)))

iNSANE- 2008.04.14. 15:45:57

bulgakov: Ezt ugy mondod, mintha minden reklám rossz lenne, vannak kifejezetten jo és kellems reklámok, szerintem most a kreativ meghökkentő reklámok lennének a sikeresek, de tudod, hogy ez nem igy megy, hogy kitalálok valamit és az lesz. Kövélemény kutatás. stb... stb... eléggé az elképzelt piacra van kitalálva, amit az a "pár" ember mond akik TV-t néznek, pedig az utcán szedik ökek össze, ha megnézed ami jelenleg fut az a zsarolos reklámok, ez a divat (A gyereked utálni fog ha nem mosod fehérre ruháit, anyád utál ha nem vesz neked nyulas toltartot)
Kreativ kampány pedig jo, célcsoportja az aki ide ir, kirakják 40 oldalra, és elküldik levélben a kolegáknak, és nem kapcsolják el :)
Csak meg kell gyöznöd a megrendelöt....

palacsintás péter 2008.04.14. 16:36:05

egy újabb csodás poszt
holnap kit anyázhatnak a feldühödött tömegek?

álszakállat, követ tesséééék...

Taurusz 2008.04.14. 19:53:03

Bulgakov!

Igenis vannak jó reklámok. Őszintén sajnálom, hogy nem te csináltad őket. De vannak nagyon szarok is. Pedig csak egy kis ötletesség kell. A kedvenc sorozatom a vazaaa (what's up gy.k.) Heineken. (Tudod, mire gondolok...) Mondjuk ez sem vesz rá, hogy sört igyak, mert nem szeretem, de attól még baromi jó sorozat volt. Ja, és dolgozzon neked a halál, nem akarok súlyos testi sértés miatt ülni, hogy mikor elreszted magad, mint itt is, én meg lecsaplak... :) Másrészről, meg cipőt sem tudok csinálni, de egy rondát felismerek. Vagy te a cipődet is magadnak gyártod?

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.04.14. 22:50:59

...és az új Dulux reklám? A legmenőbb színek nálunk kavarnak?!

hátramozdító 2008.04.15. 10:37:09

Én már a kezdetektől fogva kegyetlenül untam. De nem csudálkoznék túlzottan, ha a Nagy Show sztárja szintén a Szőke-Badár duó lenne, persze digitalizálva valahogy. Volt már rá kísérlet, ha jól emlékszem...

Hátazért 2008.04.15. 11:56:22

Kliséhegyeken kívül nem sokat látni/hallani ebben a reklámban.

strk 2008.04.15. 12:31:13

Sziasztok,

Én két szinten nézném meg a UPC kommunikációját. Kitalálták és szerintem elég jól meg is valósították, hogy a UPC a szórakozáról szól. Tv-n, interneten, telefonon. Ezt szolgálta a Sz-B páros. (Bár van egy sanda gyanúm, hogy nem így indult, de aztán rájöttek és már így folytatták.)
Most - nagyon helyesen - ezt viszik tovább. Kicsit konkrétabban ugyan: ki is mondják, hogy show.
Mindenképpen - bármi is a kampány, a show elindítása vagy épp a show elkészítése a kivitelezés ötlet - egy valódi, mindeki által látható showmûsorra kell majd kifuttatni. Ez elég evidens. Aztán majd lesz belôle egy 20 perces bohózat jellegû show vagy roadshow vagy valami szórakoztató.
Tehát a két szint: a UPC a szórakoztatásról szól.
Illetve, hogy ezt szórakozató módon mutatják be.

Maga a karekteralkotás nem újdonság, de elég jó eszköz, hogy az adott gondolatot (ötletet) megmutassák. Ettôl ne legyen rosszabb soha.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.04.15. 13:18:55

Szia strk

Örülök, hogy valaki összeszedett gondolatokat is leír, pláne pozitívat! Ez talán bulgakovot is megnyugtatja.

szerencsétlen 2008.04.15. 14:13:21

taurusz:

"A kedvenc sorozatom a vazaaa (what's up gy.k.) Heineken. (Tudod, mire gondolok...)"

mi tudjuk, csak te nem, mert nem heineken, hanem budweiser

"Mondjuk ez sem vesz rá, hogy sört igyak, mert nem szeretem, de attól még baromi jó sorozat volt."

ja, elég jó kis reklám, mert bár sört nem vettél tőle, meg arra sem emlékszel melyik sör, de legalább okosakat írtál

még valaki?

franz 2008.04.15. 15:31:03

Nemtom a fejléc addictjében az ad most váltott-e feketére, de úgy érzem ez némileg szembemegy a hely szellemével. (Vagy ez Geszti blogja, aki mégis ért a reklámhoz, de ennek az egynek nem bírt ellenállni.)
Bár nem a vizsga tárgya, erre megajánlanék egy nagy zérót.

Geszti Péter 2008.04.15. 15:44:37

Mi van? Mi van?

Bronco 2008.04.15. 17:51:35

A Szőkéék az életben is vicces karakterek és ez át is jött mindegyik spoton. Az új arcok eddig nem voltak túl meggyőzőek, valszeg élőben sem azok, de várjuk ki a végét...
Amúgy a Vodás nő meg mit keres a nézőtéren?

Zsoltika bácsika papika 2008.04.16. 14:54:05

Szerintem ez az új reklám ez nagy sz@r.... A Szőke-Badár páros történetei már tényleg unalmsak voltak, főleg ez az úrhajós baromság, aminek a története is gagyi volt. Tehát váltani kellett. Én adtam volna még egy esélyt a Badár-Szőke párosnak, ők talán elfogadhatóbbá tették volna ezt az image váltást. Ami ugyancsak nem lett valami nagy durranás. Nekem jött az új dizájnyos számla és átláthatatlan... azt hittem csak lógó/betű és szlogen csere. Lóf@szt mama!....

És milyen logó ez már egy kommunikációs-távközlési cégnek.... láng vagy mi a f@sz.....

Taurusz 2008.04.17. 10:31:07

szerencsétlen !

Nem, mondod... :D Akkor azt hiszem tényleg sikerült teljesen immunissá válni a reklámokra. Mondjuk akkor sem sörözök.
Bár ugye attól függ honnan nézzük. Mert ha a fogyasztó szemszögéből, akkor az a jó reklám ami tetszik, szórakoztat. Az eladó szempontjából az, ami termel egy kis bevételt is. Bennem nem maradt meg, hogy milyen sör, de ezért az dobja rám az első követ, aki megmondja fejből(!) mivel kezdték a UPC reklámsort.

Tonyó 2008.04.20. 11:04:27

.


KÉKLÁNG bt. ?


.

frons 2008.06.04. 18:52:46

Mint a szőkekaptian, ez a széria is számomra elöször erőltetettnek tőnik, de ha jobban belegondolunk, valamit jól csinálnak, mert nincs ma már olyan ungarishe reklámzabáló, aki nem vágná rá, hogy ez UPC. - Az meg hogy internet vagy gázszolgáltató, az kit érdekel:).

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása