Jó esetben ha egy ügyfél reklámozni szeretne valamit, akkor a marketingesei szépen leülnek, végiggondolják, hogy milyen üzenetet szeretnének eljuttatni a célcsoporthoz, és azt egy briefben összegezve és kifejtve átnyújtják a reklámügynökségnek. Az ügynökség ezután felpörög mint Fekete Laci az álriporton, és a brief alapján igyekszik az üzenet átvitelére legalkalmasabb kreatív anyaggal előrukkolni. Legalábbis így működne a reklám egy ideális világban. A magyar rögvalóság azonban sokszor egészen más képet mutat. Rengeteg olyan hirdetésbe futhatunk bele nap mint nap, amelyeket elnézve nehéz, ha egyenesen nem lehetetlen kitalálni, mi is lehetett az ügyfél eredeti célja, mit is akartak kommunikálni magukról, vagy termékükről, szolgáltatásukról.
Chimie a
Brfief blog keretein belül eddig arra tett kifejezetten vicces erőfeszítéseket, hogy az egyes reklámok keletkezéséhez vezető, az ügyfél és az ügynökség közötti kommunikáció szálait visszafejtse, és megpróbálja kitalálni, mi vezethetett az aktuális reklámbűntettek elkövetéséhez. Ha minden jól megy, holnaptól a teli briefbloggal együtt átteszi ide a székhelyét, és egy önálló rovatban heti egy alkalommal itt fogja majd megjelentetni posztjait, ami egyúttal azt is jelenti, hogy az addict csapat teljes jogú tagja lesz. Ráadásul chimie mellett még eggyel gyarapszik az addictosok tábora, mivel ezentúl
Kornt is itt köszönthetjük, aki korábban egy másik reklámblogon fejtette ki áldásos tevékenységét, mostantól viszont itt rontja majd a levegőt. Szóval rohamtempóban épülünk, szépülünk, mint az M0-ás körgyűrű.
Címkék: blog