Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Többen a szememre vetették, hogy annak, hogy a magyar reklámokat közszemlére bocsátjuk semmi értelme sincs, mert az emberek csak egy újabb lehetőséget látnak benne, hogy a többnyire közellenségként számon tartott reklámokon és azok készítőin vezessék le feszültségeiket. Ha ez így van, akkor valóban visszafelé sült el a kezdeményezés, aminek eredetileg az lett volna a célja, hogy az aktuális, az embereket foglalkoztató, amúgy is beszédtámát adó reklámkampányokat sorra vegyük, és megbeszéljük. Nem lehúzzuk, lehányjuk és jól megrugdossuk, hanem értékeljük, és ítéleteinket néhány gondolattal alátámasszuk. Mert azzal, hogy ha valaki beírja egy reklám kapcsán, hogy "Hígfos" nehéz vitatkozni. Legfeljebb annyit mondhat rá az ember, hogy "Szerintem fos, de nem híg", ami nehezen fog elvezetni egy építő beszélgetésig. Ezt ugyan már kevésbé értem, de voltak, akik azt is felrótták, hogy itt nemcsak reklámszakemberek kommentelnek, akik szakmai érvekkel felvértezve, éles szemmel és objektíven elemzik a kampányokat. Csakhogy ez nem is volt, és ezentúl sem lesz cél. Erre megvannak a kellő szakmai fórumok. Itt a reklámszakemberek mellett az egyszerű fogyasztók hangját is szerettük volna hallani, amire naívan azt gondoltuk, esetleg még egy szakembernek is érdemes odafigyelnie, amennyiben persze a mondanivaló nem merül ki reflexszerű anyázásban.
Bízva abban, hogy a puszta rutinszerű fosozástól elmozdulunk, és egy reklám átlagát először kettes fölé tornázzuk, ezúttal egy olyan kampányt választottunk, amit többen kommentben és e-mailben is beköveteltek, mert annyira tetszett nekik. Az Expressz hirdetési újságnak készített szpotok ról van szó, amelyek a magyar viszonyokat és főleg a hazai ügyfeleket ismerve meglepően bátrak. A kampány alapsémája, azaz hogy megmutatnak egy rossz megoldást, majd közlik, hogy ez bizony rossz, te csináld inkább másképp, nem faldöngetően eredeti, de nem is a szokásos kliséparádé, a kivitelezés pedig kifejezetten jóra sikeredett. A lakodalomban szintetizátorát áruló zenészt, a katonáival a hirdetés szövegét skandáltató kiképzőtisztet, és a szerepét tévesztett ringspeakert bemutató filmek tele vannak apró kis finomságokkal, amiket sokadik nézésre vehet észre az ember. A lakodalomban moonwalkoló, kissé elázott rokon például szerintem mindenkinek megvolt, én részemről egy külön pirospontot kiosztok érte. Kíváncsi vagyok, kinek mennyire jön be a kampány. Ha tetszik, pontozd fel, de ha erőltetettnek találod, nyomj neki bátran egy egyest. Aki meg is indokolja a döntését, annak külön dícséret és egy ingyen apróhirdetés jár az Expressz Erotika(18) rovatában.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.