Egyre nehezebb a dolguk azoknak, akik nyilvános helyen akarnak könnyíteni magukon. A cégek ugyanis egyre gyakrabban szemelik ki a mellékhelyiségeket reklámüzeneteik célba juttatására. A múltkor már
összegyűjtöttünk egy piszoárra valót ezekből a megoldásokból, de a mostani mellett egyik sem rúghat labdába. A hülye nevek versenyben is komoly eséllyel induló
13th Street tévécsatorna ugyanis azt találta ki, hogy egy hamburgi szórakozóhely budijában hozza a frászt a lehetséges nézőkre. Ez, ha úgy vesszük figyelmes dolog, mert biztosan akadtak néhányan, akik szó szerint összecsinálták magukat ijedtükben. Azt hiszem még az én térdeim is berugóztak volna, ha gyanútlanul a kisdolgomhoz készülődvén egyszercsak kialudtak volna körülöttem a fények, és korom sötétbe borult volna egy pillanatra minden. De csak azért, hogy nemsokára felkapcsolódjanak a beépített uv-lámpák, amelyek fényénél egy komplett vérfürdő nyomai rajlzolódtak volna ki a környező falakon
(videó itt). Ha tudom, hogy az egész egy reklámhecc, nem túl félelmetes a dolog,
de a szerencsétlen németek egészen addig nem tudták, mi a franc történt, amíg el nem botorkáltak a tükörhöz, amin a "Sehen, was andere nicht sehen", azaz Látni, amit mások nem látnak sor, és a csatorna logója volt olvasható. Hát a fene tudja, részemről lehet, hogy inkább maradnénk az unalmas és fantáziátlan, de legalbb biztonságos TV2 meg én szlogennél.
Címkék: tévé morbid látvány