Elég agyament ötlet egy hosszú aktust biztosító óvszer hatását marathoni versenyt futó hímvesszőkkel bemutatni, de hogy emlékezetes, az egyszer biztos. Márpedig mi más célja lehetne egy feltörekvő óvszermárkának, aminek mindent be kell vetnie, ha ki akar hallatszani a Durex médiazajából. Lehet azt mondani, hogy az egész egy gimnazista viccelődés, de ha egy kicsit elidőzünk a grafikailag is tetszetős hirdetéseken, előbb-utóbb önkéntelül is mosolyra húzódik a szánk. A hirdetések olyannyira elborultak és abszurdak, hogy lehetetlen őket komolyan venni. Ahogy a versenyt feladó hímvesszők kókadtan
lógnak a vesztüket okozó tereptárgyakon, míg a Manix óvszert használó cerka a gombamellek és puncivirágok mellett elügetve peckesen ugorja át az utolsó Kámaszútrát is, szerintem mindenkiben megmarad.
A másik hirdetésen a Manix óvszer extra örömszerző verzióját hirdetik, mégpedig egy hullámvasúttá nyúló női nyelv, és egy szintén szürreális vidámpark segítségével, ami ugyanúgy tele van apró, felfedezésre váró kis részletekkel. Aki ezen befeszül, az menjen nyugdíjba. Forrás:
adsoftheworld
Címkék: szex