Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagyjából ilyen egy jó reklám

Címkék: print

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr48435728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luka 2008.04.21. 19:28:23

ötletes valóban. mondjuk a felirat nélkül nem jöttem rá rögtön, hogy miért is?

velúr · http://napielet.hu/ 2008.04.21. 19:32:20

Mint mikor a szívdobogás eltűnik a monitorról az intenzív osztályon.
Visszafogottan vidám hirdetés.

cseh gavara 2008.04.21. 19:40:11

fűnyíróban ez se rossz (de legalább morbid)
napielet.hu/napi/rovat/reklama/1162/porlevest_az_urnaba

lonicera 2008.04.21. 19:41:34

ja, a reklám jó, de attól még a Gardena szar:)
És egy offolás: www.azalaza.blog.hu

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.21. 19:46:09

Akkor vennék fűnyírót, ha lenne rajta net.

Rebca 2008.04.21. 19:54:14

De be kell vallanotok, ez egy tök jó ötlet. :)

nightshift 2008.04.21. 20:01:39

velúr!
ez nem az intenzív osztályon lévő monitor jele, hanem egy hangsáv !!!!
jaj.

kacsa! 2008.04.21. 20:11:03

Nagyjából. 'The worlds's quietest lawn mover' - talán egy icipicit erőltetett, de ha tényleg az, hát az.

velúr · http://napielet.hu/ 2008.04.21. 20:32:39

nightshift!
Tudom, és a hangsávról én épp az intenzívre asszociáltam ebben a fűnyírós esetben.
Ugye, nem baj, ha az ember a reklámok kapcsán ide-oda asszociál?!
Szabad-e szabadon befogadni a reklámokat?

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.21. 21:14:43

azért ezt a hangsávot így, ebben a formába, nem hiszem hogy széles réteg ismerné..aki meg igen, az ritkán nyír füvet. de ezt nem is itt reklámozzák.

velúr - én megengedem, és ígérem, nem torkollak le.Na?? Rajta! ;)

Remy 2008.04.21. 21:19:52

Már láttam több ilyen hagsávos ötletet, de ez nagyon ott van.

Stirlic 2008.04.21. 21:51:21

Hát nemtudom ... egy reklám nem attol jó , vagy nejo , hogy tetszik e neked vagy nemtetszik, hanem hogy több fünyirot vesznek-e.

A reklám az nem az önkifejezés egy modja , nem müvészet....

nia 2008.04.21. 22:16:09

és ennek most mi értelme?
mitöl olyan kurva jó reklám ez?
mert te azt mondtad?
szerintem meg szar reklám mert kurvára nem értem és fontos hogy az infromáció elsőre átjöjjön.
idióták.

Bronco 2008.04.21. 22:21:53

Nia, egy biztos, ez nem neked készült.
Érd be ennyivel, vagy örülj mosóporreklámoknak.

Gepember · http://blog.gepember.com 2008.04.21. 22:54:01

jópofa, de azért nem etalon, max a hazai reklámiparnak

Condy 2008.04.21. 23:05:28

Nem tudom mitől olyan jó ez. Emiatt a reklám miatt nem veszek ilyen fűnyírót.

Wolf Gábor · http://www.marketingcommando.hu/blog 2008.04.21. 23:05:51

KEZD jó lenni, de egy nagyon-nagyon lényeges elem hiányzik belőle:

Nem ad el.

Ráadásul akkora nagy üres terület van benne, és - amikor legutóbb csekkoltam - az üres hely szintén nem adott el. Ez olyan, mintha a legjobb sales-esedet elküldöd egy jó ügyfélhez, és a sales-es csak áll és csöndben van. Lehet, hogy szép, de nem ad el.

Én elforgatnám "portrait"-ra, a fotót feltenném a reklám tetejére, írnék rá valami dögös címsort, ami arra fókuszál hogy a többi fűnyíró milyen hangos és ezért mit kapsz a fejedre amikor hétvégén nyírsz.

Vagy - homage to Ogilvy - "2000 RPM mellett a legerősebb zaj a kart húzó ujjad ropogása"

... majd a reklám alsó felében adnék egy ellenállhatatlan ajánlatot, hogy:
- beszámítjuk a régi fűnyíródat
- kapsz egy iPod-ot ajándékba (amit - csodák csodája - minimum hangerőn is tökéletesen fogsz hallani e fűnyíró mellett)
- az első 100 megrendelő kap egy láda sört is, hogy TÉNYLEG élvezze a fűnyírást.

A legvégére, hogy milyen számot hívjon a megrendeléshez, 24 órán át, kiszállítás másnap.

EZ eladna, de a fenti vacak imázs reklám nem. Így lehet eltolni egy ekkora versenyelőnyt egy rossz reklámmal.

The_Evil 2008.04.21. 23:26:16

Wolf!

Biztos, hogy az iPod és egy fűnyíró közönsége ugyanaz?

dzsedaj 2008.04.21. 23:40:39

egy iPodból kijön egy fűnyíró :)

Lóbelt Letfold 2008.04.22. 00:30:09

Wolf! Ugye most csak a humorérzékedet csillogtattad?

brillo · http://brillo.blog.hu 2008.04.22. 00:40:29

hák (horvátágikamilla): hehe:)
a fűnyírós reklám meg szuper. tényleg van, akinek felirattal sem esett le...?

viktor134 2008.04.22. 00:50:25

gábor:
egy része jogos, egy része nem.
ez most image reklám, nem eladásról szól
úgyhogy ok, bár semmi nem jön le belőle így piciben.

nagyobb betük az kellene legalább, mert akkor el tudna olvasni a fűt nyíró 50-es is.

no meg nem hiszem, hogy a hangsáv nyírása az kapásból lejön bárkinek, aki fűnyírással foglalkozik, szóval mégcsak nem is a célcsoportnak szól.

valaki nem akarja a hangsávot visszalakítani hanggá?? mi lehet alatta?


m

astake 2008.04.22. 01:44:45

Jó reklám pl:

www.youtube.com/watch?v=Mv5U0W8FDDk&NR=1

Ötletes. Szintén szokatlan. Humoros és még el is ad. Amikor nekem mutatták egyből megjegyeztem a márkát, pedig soha nem ittam még ilyet.

külhoni designer 2008.04.22. 02:20:20

máshoz van szokva a szemetek, csak ennyi

ti még a szocban születtetek, ahol 50 évig egyáltalán nem volt reklám

itt nyugaton kifinomultabbak a reklámok

2008 van

majd a ti gyerekeiteknél már nem lesz különbség

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.04.22. 07:29:33

Hát nem találta meg a célcsoportját a reklám ezzel a hangsávval. Akinek elsőre lejön a mondanivaló, annak nem feltétlenül a legolcsóbb típust kellene megmutatni. Amúgy valljuk be, ötlet van benne. De nem hinném, hogy ez bárhol megjelenne nyomtatásban hirdetési céllal. Csak egy jópofa kép, amit ingyen szétküldözget mindenki 10 embernek. És ebben ez a poén.

kiskicsicsiga 2008.04.22. 08:35:21

astake az egy nagyon jó reklám:)
nekem erről egyől a hangsáv jutott eszembe.hogy előtte hangos fűnyíróval nyírta a füvet,most meg halk.
de talán azért ragadtam le itt,mert tegnap sokat méláztam a kisbabás porszívó reklámon.
szerintem jó,ha mindenki máshogy asszociál a reklámról, körbe lehet rágni a témát:)

videa.hu/main.php?page=play&v=bHEsNpzlWCzWdgLZ
videa.hu/main.php?page=play&v=6ASdjt3YOsBsPFBl
www.indavideo.hu/video/Posta
meg az összes Bud Light reklám(a kőkorszakos kerekes:) )
www.indavideo.hu/video/Robotok_harca
ezek inkább a vicces kategóriában vannak,de pl az eloaraccsal kampány szerintem nagyon ott van!provokatív!

bys · http://myspace.com/bysman 2008.04.22. 09:44:19

Külhoni designer: Ott a pont.

Egyébként meg nem minden reklámnak az a közvetlen célja, hogy eladjon. Az a promóció célja.
Itt most márkát építenek, és egyetlenegy üzenetet sulykolnak, hogy ez a leghallkabb. És ez elég...

Antibiker 2008.04.22. 09:47:09

Wolf G:
Úristen! Ez mekkora bődületes butaság! Csak remélni tudom, hogy a hazai marketingeseket szeretted volna görbe tükör elé állítani. De hol a szmájli??

dnd 2008.04.22. 10:07:55

Hehehe, Wolf basszus, ugye ez csak vicc...
Vagy ügyfél vagy? O.o

Hátazért 2008.04.22. 10:11:57

Wolf G. csak a blogját akarta népszerűsíteni és a commentje volt a reklámszöveg hozzá. De egy nagyon-nagyon lényeges elem hiányzik belőle:
Nem ad el. Tudálékos és sok benne a butaság. Ja, és kicsi benne az üres terület...

franz 2008.04.22. 10:25:49

drága wolf, ha már az egyesült államokból importálsz bölcsességet (honlapod szerint) inkább howard gossage-t mint claude hopkinst, de legfőképp: százszor inkább rosser reevest, mint david ogilvyt (bernbachot már meg sem említem).

zárójeles megjegyzés: az érvelésedet hopkins 1932-ben (!) a kuponos újsághirdetésekre írta. sírva könyörgöm keress rá gossage-ra a neten.

vanabi 2008.04.22. 11:45:42

Szerintem teljesen rendben van ez a reklám. Sőt.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.04.22. 12:03:05

Kedves Wolf

Én is csak remélni tudom, hogy eszmefutatásod célja az olvasók megnevettetése volt. Gondolom így van, hiszen te is írod, hogy ez egy imidzsreklám, aminek ugyebár nem a közvetlen eladás a célja, hanem hogy a Gardena márkáról, és ez esetben annak fűnyíróiról valamilyen üzenetet eljuttasson a fogyasztókhoz, valamilyen értéket hozzárendeljen a márkához.

Démétér 2008.04.22. 13:50:52

A reklám nem feltétlenül ad el. Ismertséget növelő tényező. És mint ilyen, viszonylag sokan megnézik, hogy ugyan ki a vér vett meg egy piszok nagy felületet pusztán egy sávnyi infóért, és igen, a Gardena így eléri a célját.

Wolf, ne haragudj, de a pöttyös napozónk van tele az olyan típusú reklámokkal, amiről te beszélsz. És épp ezért pokolian nem különböztet meg a piac többi szereplőjétől, akik mind halálugyanezt az akciós-teszkós-információbombát tolják az arcunkba.

Stirlic 2008.04.22. 18:11:24

Az evvel a fő gáz hogy mindenki tudja akinek már volt egy-két fünyirója , minél hangosabb a fünyiró annál erősebb , tehát annál jobb!!!!

cserukka 2008.04.22. 21:45:34

"szakmai" szemmel valóban sirály. De a laikus (és szellemileg azért nem sík) pasimnak nem esett le. Akkor is jó még?

ethan blow 2008.04.23. 15:47:05

apám nem értette. vett egy Boscht. mert azt meg igen.
- 1 vevő.

ethan blow 2008.04.23. 15:50:49

ja, de elnézést: az ötlet jó. de hangsávosból azért messze a mercedes cabriop filmje a legjobb, ha valaki nem latta volna (nem volt itt feltéve ez még?)

www.youtube.com/watch?v=4Hpm0sVRwuk

Stardust 2008.04.24. 15:53:49

wolfnak vagy közepes humorérzéke van, vagy vörösdiplomája a legnagyobb bal**szmarketingesképzőiskolából. Ha az utóbbi, akkor találkoztam már néhány volt osztálytársával.

Amúgy szerintem is jó a cucc, a sor nélkül is abszolút érthető. Én le is szedném róla.

zmina 2008.04.25. 17:28:41

hjaj...mar megin faj a szivem annyira kreativ :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása