Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Éneklő bukszával támad a Spar

Létezik egy olyan felfogás a marketingszakemberek között, amely szerint a reklámokban egy 7-8 éves gyerek értelmi szintjén kell beszélni a fogyasztókhoz, mert csak akkor lehetünk biztosak benne, hogy az üzenetet mindenki maradéktalanul megérti majd. Ez persze hatalmas baromság, ennek ellenére sok cégnél még ma is tartja magát ez az elképzelés. Elég csak megnézni a Spar legújabb kampányát, amelynek már puszta létezése is bőven kimeríti az emberiségellenes bűntett fogalmát, és ékesen példázza ezt a kőkorszaki reklámszemléletet. A filmben egy a Kis Vuknál is gyengébb grafikával megrajzolt pénztárca fakad dalra, hogy egy gügye gyerekdallal tanítsa meg a kis elsős fogyasztóknak, hogy hívják az áruházlánc új termékvonalát, és miért jó az nekik, ha valami olcsó.

Elképesztő, hogy az ország egyik legnagyobb kereskedelmi hálózata megengedheti ezt magának anélkül, hogy a fogyasztók azonnali sztrájkba kezdenének a legközelebbi spáruház előtt, követelve, hogy szüntessék be ennek a mindenkire nézve megalázó reklámnak a sugárzását. Kellemetlen ez a cégnek, a vásárlókak, de még a narrátornak, Józsa Imrének is, aki ugyan már Tomi róka szinkronizálásával is bevitt egy jobbost a renoméjának, a Profitól egy az egyben lenyúlt kapcsos buksza dalával viszont egyenesen megkérdőjelezte mindazt, amit színészként idáig elért. Vigyázat, csak az hallgassa meg a Spar Büdzsé megaslágert, akinek kötélből vannak az idegei, és az is csak szigorú orvosi felügyelet mellett. Én szóltam!



Címkék: elmebaj magyarmocsár arany békasegg

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr61431048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

strk 2008.04.21. 09:57:33

Úristen.
Remélem, a kreatívokat fegyverrel kényszerítették erre. Mondjuk az se mentség.

BraviaBoy 2008.04.21. 09:58:51

Nos, őszintén szólva én csak nevetni tudok ezen, de nem örömömben, hanem kínomban teszem ezt. Nem gondoltam volna, hogy 2008-ban még előfordulnak ilyen szánalmas reklámok, még 25 évvel ezelőtt is színvonalasabbak voltak.....
Egyébként is ezek a Budget termékek csak ellenszenvet váltanak ki belőlem, mert nagyon hasonlatosak a jó kis TG termékekhez. Teljesen elrontott design, név, illetve reklámkoncepció.
Értem én, hogy a fő versenytárstól, a Tescotol kell átcsábítani a kedves vevőket, mert a prognózisok szerint úgy néz ki, nem bővül a szupermarket piac a következő 2-3 évben, de könyörgöm, akkor ne így tegyék!!!!

Richárd · http://probadolog.blog.hu 2008.04.21. 10:04:59

Nagyon sok gond van ezzel a reklámmal. Nem csak az, hogy úgy szar, ahogy van, de ráadásul valami hihetelten rossz irányba pozícionálja szereitnem a spár imidzsét:
probadolog.blog.hu/2008/04/14/spar_gazdasagos

Arról nem is beszélve, hogy pont a konkurencia logó elemét felhísználni egy hirdetésbe?
Mert ugye a pénztárca a profi logójában van benne:
probadolog.blog.hu/2008/04/17/spar_prof_penztarca

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2008.04.21. 10:17:55

én kibírtam. de tényleg szar a trend, hogy mindenkit hülyének kell nézni. Valmaikor akkor ötlött az eszembe, hogy azért a határt nem kéne átlépni, amikor megjelent a Nurofen szuszpenzió csecsemő lázcsillapító reklámja.
A design pont egy másfél éves csecsemőnek nyeri el a teszését, a Teletubbiesból lopott napocskával, és a láz vulkánját eloltó nurofen bálnával. Az volt a legalja az egésznek. A robitussin ehhez képest kismiska.

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2008.04.21. 10:23:37

megtaláltam - csehül.
www.youtube.com/watch?v=TJxhcdF5gZo

Na ez már vibrátorra applikált arany békasegg.

71Nyul 2008.04.21. 10:27:32

aza legszebb amikor azt énekli, hogy s büdzsé...

Palacsintás Péter 2008.04.21. 10:33:40

Aprócska javítást eszközöltem az első mondaton.

Létezik egy olyan felfogás a marketingszakemberek között, amely szerint a reklámokban a fogyasztókhoz egy 7-8 éves gyerek értelmi szintjén kell beszélni,...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.04.21. 10:40:31

volt szerencsém tegnap ehhez, nem a tévét néztem, csak háttérzajnak ment, egyből agyig hatolt a hang, szerencsére a kép kimaradt. utána összenéztünk az asszonnyal, mondom, te, ez mi volt? azt mondja nem tudja dolgozatot javított, nem nézte ő se, de neki is zsigerig hatolt a fájdalom.

megjegyeztem még, hogy nukot kéne dobni az egész spar marketincsoporta.

Farky 2008.04.21. 10:43:41

Valóban érdekes ez a budget termékvonal. Eddig spar márkatermékekből elég sokat kipróbáltam és jópár leváltotta az előtte használt drágább/nem sajátmárkás terméket. Tej, rejföl, rudi, régebben sajt, regnum cuccok, osztrák/német sajátmárkás bio cuccok, kukorica, borsó, stb..

A szórólapok közül messze a legigényesebb az övék és a kicsicsázott citysparok is jól néznek ki, bár néha Groby-ba hajlik a tömörülés (de a polcok között azért még el lehet járni).

Gondolom valami régiós ökörségről van szó, amit magyarítani kell és ez a borzalom született belőle.
Inkább nézegetném még a Horváth Évát :) vagy a beszélő buxáját :D

Dr Kangörény 2008.04.21. 10:54:23

Én rádióban hallottam először, rettenet. Azóta kikapcsolom a készüléket, ha meghallom ezt a szart. Meg a két agresszív ribancot a visszérkrémmel. Meg a sajtos kisköcsögöket.

7ésfél Éves · http://aznincs 2008.04.21. 10:54:48

Szerintem az "...és jó kövér maradok, oh-yeah" rész pedig igenis zseniális. Megyek is Spórolok a családi büdzSén és váSárolok egyet a Spárban.

Madaras-Teszkó után jön a pénztárcás-teszkó? :P

Bármi_Áron 2008.04.21. 10:59:50

Hát igen ez borzalom, nálam azonnali elkapcsolást vált ki a reklám. Pedig az InterSpartaaa áruházakba szívesebben bemegyek mint a Tuskóba. Ezután a reklám után biztosan nem tenném, ha eddig nem ismertem volna őket.

Roy 2008.04.21. 11:01:20

Sajnos nem csak a reklámmal van gond, hanem a termékkel is. Volt szerencsém venni a reklámozott tejfölből. Nem kellett volna, mert mikor febontottam valami híg vizes folyadék volt benne, tejföl helyett. Ezeket a termékeket azért megnézetném a fogyasztóvédőkkel. A Sparoknak meg már mi árthat, mikor sokszor szinte üres polcok tátonganak. Előfordulnak olyanok is, hogy aznap lejárt termékek tömkelegét kínálják eladásra. Egyedül talán még az Intersparok működnek úgy ahogy.

Porcelán az elefántboltban 2008.04.21. 11:02:27

És egyáltalán ez a dagadt buxa mekkora hülyeség már! Bárcsak fémpénzekkel fizethetnénk, de ugyan hol van az már? Papírpénzek repkednek kifelé a pénztárcánkból. És komolyabb helyeken több ezer forintot spórolhat az ember bevásárlásnál, nem néhány érmét. Gondolom nem magyar pénzügyi viszonyokra szánták. LOL.

Meg ez a Budget kampány! Most frankón nem lehetne valami magyar nevet neki?

Amikor énekel a buxa az a legjobb: annyira kínosan pocsék, hogy az ember sírva mosolyog rajta. Úgyhogy végül is nem is olyan kibírhatatlan. Első nézésre sokkot kaptam és lebénultam a reklámtól, de többszöri nézésre, kezdem megszokni. Most már azon vigyorgok, hogy hogyan voltak képesek ezt összehozni az agyas fiúk.

Lord_Cica (törölt) 2008.04.21. 11:07:09

Ez nem Mr/Ms Garrison hangja a South Parkból? :)
Amúgy nagyon beteg, szóval tetszik.

Valaki 2008.04.21. 11:08:24

kevés dologban szoktam egyetérteni az indexen bármivel is...
DE EZ TÉNYLEG HÁNYADÉK!
mellesleg elég szánalmas ahogy egyes áruházláncok hülyítik az embert, közben mindenki tudja hogy a legdrágábbak: spar, cba, profi..stb.

és akkor még ilyen reklámokat kapunk, amik szintúgy ótvarok...röhej.

Sandan 2008.04.21. 11:14:26


Ahogy a kollégákkal mondjuk: ezen még dolgozhattak volna.
Egyszerűen borzalmas. Nem is tudom mikor láttam ilyen béna reklámot (pedig van egy pár - nurofen, robitussin, és egyéb "gyógyszer"-reklámok)... Ennél még a hétéves tanitványaim is jobbat králtak volna. Csodálkozom Józsa Imrén, hogy ezt bevállalta.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.21. 11:18:15

"a Kis Vuknál is gyengébb grafikával megrajzolt pénztárca"

Az a nem semmi, hogy ez a "rajzfilm" ennyire hamar fogalommá, negatív viszonyítási ponttá vált :-)

NagyonPC 2008.04.21. 11:20:19

Rettenetes.

Ráadásul olyan lehetetlenül hangzik az 'S büdzsé'.

Sokáig gondolkodhattak rajta?!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.21. 11:20:43

"Csodálkozom Józsa Imrén, hogy ezt bevállalta."

Van az pénz, amitől az embernek korpás lesz a haja...

2008.04.21. 11:25:36

Ez a reklám annyira szánalmasan fos,hogy gond nélkül lövetnék arra, aki :
-kitalálta
-megcsinálta
-elfogadta
Érthetetlen,hogy egy ekkora cégnél nincs senki, aki feltette volna a kérdést,hogy ez meg mi a szar??? Nem hiszem el,hogy ez bárkinek is elnyerte a tetszését. Ha igen, akkor az illetőt (illetőket) azonnal ki kellene rúgni és lehetőleg száműzni valami embertelen vidékre egy a fejükreinstallált mp3 lejátszóval, amin a reklám zenéje megy végtelenítve.
A legszörnyűbb,hogy ez a szar az áruházaikban is szól.
Pfúj és broáf.

Szil-Ka 2008.04.21. 11:26:51

Ezt a reklámot kikerekedett szemekkel néztem, amikor először láttam. Annyira de annyira rossz, de ennek ellenére sem "már jó".
Kritikátlanul sz*r.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.21. 11:39:44

És hol az értékelési lehetőség? Vagy előbb átalakítod, hogy lehessen mínuszba is szavazni? ;)

Amúgy most már a Plus is a tulajdona a Sparnak, így gondolom ezért kezdett ilyen nagy reklámba, hogy mire átalakulnak a Plus üzletek, mindenki tudja, miért jó Sparba járni.

A "fellépés" meg inkább amerikai bár fílingjét hozza, ahogy beszél, ahogy bluesba hajló ének van, és ahogy szép lassan felgyulladnak a fények...lehetett volna jó is. Nem sikerült.

Azt kell mondanom ismét: negatív reklám is reklám.

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2008.04.21. 11:41:50

Ez koncepcionálisan van elszúrva, a daloló buksza csak hab a tortán! Ők az egyetlen nagy lánc, aki valamilyen igényesebb imázst bírt magának kialakítani és ezzel kitűnik a többi közül. Oké, hogy van ISP, ami hipermarket áraiban, de tavaly pl. megnyitották a City Sparokat, ami jó drága, de sok félkész cuccot árul az elfoglalt, városi juppiknak és tényleg kellemes ott vásárolni! Azt hittem felfelé akarják magukat pozicionálni, de ezzel most vissza a Tecsó szintjére! Egy Profinak, aki az "everyday low price"-ra gyúr, oké, a hülye kis pénztálca kabala, de már a Spar sem bír mást üzenni magáról, csak azt, hogy occsó ...

blackho 2008.04.21. 11:45:22

Az elfogadás könnyen mehetett mert tuti, hogy a Spar marketingesei találták ki, és vitték végig agyszüleményüket.
A legtöbb cégnél egyszerűen tanulatlanok, szűklátókörűek a márketingesek és abból indulnak ki ami nekik tetszik. Leszarják a fogyasztót.

bulgakov 2008.04.21. 11:46:45

az a legjobb benne, hogy kb. 3-szor azt hittem, végre vége, és egy pillanatnyi csend (míg a kivégzőosztag újra tölt) után újrakezdte...essbüdzséé...Tomi Róka egyébként technikailag működött, ott voltam a tesztelésen, szar, de a háziasszonyoknak beleégett az agyába. Mondjuk az csak simán faszság, ez viszont rossz hagulatú is kurvára, zöldes színű élelmiszerek között egy buzis buksza, bazemeg. Józsa Imre (Thomas Calabro)egyébként jó arc, de mivel főleg hangszerepekre hívják, nem nagyon válogat, szerintem, főleg nem egy reklám esetében. Mindenki ezt tenné, csak egy ilyen szakmánál ez feltűnőbb, nem az ő hibája.

Badbitie 2008.04.21. 11:49:53

Minden évben vagy 1-1 reklám amitől feláll a szőr a hátamon. Idén ez nyert. :)

Winston Smith 2008.04.21. 11:51:37

Szerintem ez annyira sz@r, hogy az már jó.

És nem kizárt, hogy ez is volt a célja.

woodooms 2008.04.21. 11:55:20

Igen, szar. De amikor beszelsz rola, felhaborodsz, az agyadat lebenitja meg ilyenek, azzal a lendulettel be is epul.

Gondold vegig:

Hany olyan termek van, ami tenyleg f@sza, de a reklamja nem jut el az agyadig, mert mar atsiklasz rajta?

Aztan itt van ez a low quality termekcsalad, aminek van egy ilyen zsenialis reklamja, es te meg nem veszed meg, mert nem mergezed vele magadat, helyette veszed a minosegit.


DE!

A magyart vegsosoron az ar mozgatja (meg mindig) es ebbol kifolyolag miutan mar ennek a retegnek agyaban be van egetve ez az egetvero baromsag, egyszer biztos hogy venni fog ilyen S-Budget termeket.

Masik: A nevvalasztas is zsenialis, mert vannak olyan nevek, amiket a magyar kifejezetten vagy nagyon ruhell vagy nagyon trendinek tart, ezek a fonetikusan kiejtett idegen kifejezesek mint a szett (keszlet) budzse (koltsegvetes, halmaz, gyujtemeny, stb) szoval mar csak azert is megjegyzed mert vagy utalod, vagy egyebkent is hasznalod.

Szoval tunhet ez irgalmatlanul idegesito mellefogasnak a sparmarketing reszerol, de szerintem szandekos es profi. Aztan lehet hogy tevedek, de ez mar csak az en velemenyem.

udv: woodoo

neszójjábe 2008.04.21. 12:04:46

Lehet, hogy szar, de azért mindenki vágja, hogy
miről szól az egész. Olyan ez mint a Hagyományos
mosópor meg a Vámház krt-i aranyékszerek.
Olyan szar, hogy már szinte jó.

szenati 2008.04.21. 12:11:16

woodoo zseni vagy Már előre röhögtem magamban, amikor leírom majd, milyen kis naívak azok, akik amatőrnek gondolták azokat, akik ebben a borzalomban részt vettek. Már most hány hozzászólás érkezett ide, és vajon hányan szidják szerte az országban ezt a reklámot..! Ami azt jelenti, hogy köztudatban van. Pocsék? Kit érdekel! A lényeg, hogy beszéljenek róla. Az ember olyan, hogy "Ha occsó, és nem látja senki, kipróbálom". Aztán rájön, nem is olyan sz@r, és továbbra is veszi. Az üzletnek végeredményben ez a célja, nem? Magyarul: ez a reklám iszonytatóan(!) zseniális.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.04.21. 12:29:37

Woodoms, szenati: az, hogy idegesítő, de átmegy az üzenet, még nem jelenti azt, hogy ne lehetne olyan munkát letenni az asztalra, ami NEM idegesítő, sőt szerethető, és ugyancsak beazonosítható, elmondja az üzenetet.

Amúgy meg: beszélünk róla itt egy reklámblogban, mert hát ennek a blognak az olvasóit ez érdekli, de nem hiszem, hogy Géza bá' a szomszédból megemlíti majd a kocsmában, hogy "láttátok az új Spár reklámot? Ugye ti is ott vásároltok azóta?"

Azt meg már nem is említem, hogy a pénztárca teljesen úgy néz ki, mint a Profi logója, illetve hogy miközben milliókat költenek az egyébként tényleg igényes City Spar üzletek kialakítására, azt sem bírják eldönteni láthatólag, hogy akkor ők most a szuperoccsó szegmensben akarnak-e versenyezni vagy a prémiumban? Persze ez utóbbi már nem a kreatívok hibája.

c4ine: igen, a Korzó viszont már az a szint, ami annyira súlyos, h továbbküldi az ember.

blackho 2008.04.21. 12:30:24

A Sparnál is ezzel védekeznek, hogy direkt csináltak sz@rt -szakmai indokokkal megtámasztva.

Ez a direkt sz@r trükk már qrvá unalmas, mi lenne ha egy direkt jó, bevállalós reklámot csináltak volna?!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.04.21. 12:39:40

bulgakov
Ez a kivégzőosztag újratölt effekt nálam is megvolt, csak nem tudtam ilyen érzékletesen megfogalmazni:)

Szavazni azért nem lehetett rá, mert nincs érteme, a szavazást azoknak a reklámoknak tartjuk fenn, amik értékelhetőek. Ez klasszikus Arany Békasegg kategória.

sutttyo 2008.04.21. 12:56:41

tudtátok, hogy, ha a youtubeon beírjátok a keresőbe, hogy 's büdzsé', akkor azt automatikusan 'büdös szar'-nak veszi?:D:D

www.youtube.com/results?search_query=s+b%C3%BCdzs%C3%A9&search_type=

subeee 2008.04.21. 13:58:45

Na látjátok, a célját mégis csak elérte ez a reklám, ott van a köztudatban, és kedves blog írok és hozzászólók ez részben nektek is köszönhetô!

Gepember · http://blog.gepember.com 2008.04.21. 14:18:21

még egyszer valamelyik kommentelő azt írja valamelyik szar reklámhoz hogy "lám elérte a célját mert beszélünk róla" megütöm.
Ezt a főnök lehet h beveszi a mítingen, de mi fogyasztók nem úh kabbe

2008.04.21. 14:23:36

Ne gyertek már azzal,hogy azért szar,hogy megjegyezzük. Engem speciel annyira idegesít,hogy ha ez szól az üzletben, azonnal kimegyek.
És leszarom az esbüdzsé tejföljüket, mert a Sparba amúgy sem azok járnak, akik borzasztóan szarrágók. Azoknak ott a teszkó, plus, lidl...és az éneklő bukszáról nem az jut az eszembe,hogy sokat spórolok, hanem egy sáros bakanccsal szeretnék annak az arcába lépni, aki ezt a förmedvényt kitalálta és megvalósította.

subeee 2008.04.21. 14:32:07

"Kedves" Gepember!

Látom hozod az intelligens nagy magyar átlagot!
Én elfogadom amit kommunikálni próbálsz, de a stílusod még egy éticsiga szintjét sem éri el!

2008.04.21. 14:38:26

""Látom hozod az intelligens nagy magyar átlagot!
Én elfogadom amit kommunikálni próbálsz, de a stílusod még egy éticsiga szintjét sem éri el!""

Ennek ellenére tökéletesen igaza van.

kiskicsicsiga 2008.04.21. 14:58:46

Ez tényleg nagyon szánalmas reklám.Előbb láttam az akciós újságukat,mint a tvreklámot, és már az újságban is ez a design volt a vezető, hát még igénytelenebb ez a csomagolás,mint a 'sima' tecskós...Rossz volt ránézni, szerintem mindenkinek az jut róla eszébe,hogy olcsó is,szar is.Ha azt akarják elhitetni velünk,hogy jó,akkor miért kell szarul kinéznie?Szánalmas,nincs rá jobb szó.

mackómaci 2008.04.21. 15:28:52

bocsi ez off, de
kíváncsi lennék ehez mit szólsz reklámbuzi?!
www.youtube.com/watch?v=rfkN-ao5_fg
kreatív :D:D

páva vagyok hagyjatok repülni 2008.04.21. 17:25:28

Hát, tényleg a pozicionálással van itt gond. Nem muszáj vminek drágának lenni ahhoz, hogy faragni kelljen a vásárlási "élményen". Értem itt a kellemes környezetet, a rendezettséget, a jó választékot, az eladók kedvességét, és hogy mennyit kell sorba állni. (szerintem ez csak a vezetőségen múlik) Ez lett volna az interspar előnye a profihoz/tecsóhoz képest. A reklám mellett tényleg nem szól semmi érv, csak értem az indittatást. a tecsó az intersparhoz képest annyira igénytelen, hogy nehezen hiszed el, hogy nem fizeted meg a szinvonalkülönbséget. én megnéztem, és nem volt különbség az árszinvonalban. De hát nem mindenki akar 200 ft-ot fogni és tecsóban vásárolni, csak nem hitték el, hogy van nem "árközpontú" vásárló is - ezalatt azt értem, hogy nem a sajtos stangli árából fogja eldönteni, hogy hol vásárol. amúgy Józsa Imre profin oldja meg ezt a feladatot, igaz, nem ez lesz az ő kedvenc munkája.

imx 2008.04.21. 18:02:15

Egy szoval: szanalmas

Kálium 2008.04.21. 20:09:20

énekelő buxa..ohjee xD
hurrá torpedó: ez nagyonnagyonnagyon jó:DD persze az együttes, nem a reklám^^

Dr Keynes 2008.04.21. 20:23:28

Valóban fontos, hogy beszéljenek róla, és valóban átmegy az üzenet is. De vajon ez a jó reklám kritériuma? Vagy fontos lenne az is, hogy az üzenet mellett milyen asszociációk, érzelmek kapcsolódnak a márkához?
Persze hosszú távon lehet, hogy hatásos, mert megmarad az almárka ismertsége, de azt hiszem ezt el lehetett volna érni anélkül is, hogy elriasszák a fogyasztókat, leértékeljék a márkájukat, szétrombolják amit eddig felépíttetek.

köbüki1022 2008.04.21. 20:53:57

Hányan fröcsögtök itt? (tisztelet a kivételnek)
Hány vásárlója lehet a Sparnak egy évben? Mondjuk 150 millió? (Van, aki többször is ott vásárol és nem azért, mert nincs más lehetősége, ugyebár....Vagy tán csak nem azért megy oda vásárolni, mert olcsó? Vagy mert vannak nívós szolgáltatások? Vagy mert sok üzlete van? Nocsak!)

Hangyasav 2008.04.22. 08:43:01

Ez abszolút nem szakmai vélemény, de a Madagaszkáros pingwinkommandóval szólva: Háát, ez gáz...

dnd 2008.04.22. 12:27:05

Lehet, hogy direkt gagyi. Oké, én se gondolom komolyan, hogy ennyi tudatosság lenne benne, de hátha..
Szóval, a gagyi reklám/arculat simán asszociál(hat) az olcsóságra. Mint amikor egyébként elegáns és méregdrága üzletekben felállítanak egy gondolát (vagy mi a fenét), és a polcokról találomra belehajigálnak mindenféle árut. Még csak le se árazzák. A vásárló szeme felcsillan: ahha! biztos utolsó darabok, biztos óccsó! És lelkesen turizza a gyűrött, összefogdosott bugyikákat, mert érzi, hogy na most biztos nagyon jól fog járni... Simán beszopja a "gagyi tálalás" = "olcsó" asszociációt .-)

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.04.23. 11:54:19

"azzal a lendulettel be is epul"

És az mire jó? Eddig se jártam Spárba de mostmár DIREKT nem fogok. Sokra mentek a beépüléssel.

ethan blow 2008.04.23. 16:23:29

az a baj, hogy az ilyen szirszarok miatt utálnak minket, akik reklámokat próbálunk összerakni itt valamiből. miért kell "direkt" szarnak lenni ahhoz, hogy megjegyezzenek? milyen mentalitás ez? ki veszi komolyan a reklámszakmát egy ilyen ostoba agyhalál láttán, hm? csak mert ilyet aztán tényleg minden hülye tud csinálni. semmi kreatív ötlet, semmi igényesség a kivitelezésben (és igen, pl. a suttyó Pákó a Korzóval annyira ostoba, vagy a Vámház krt 9., hogy azt megjegyzed, de az legalább viccet próbál csinálni az igénytelenségből, és a Vámház krt. 9. pl- még stratégialilag is megfricskázza a kibaszott drága filmeket). ez viszont szimplán igénytelen és szar, semmi szerethető nincs benne, és ha meglátok egy spart, már csak azért se fogok bemenni, nehogy valaki azt mondhassa. "jó, utálja a reklámot, de megjegyezte a brandet!",. pedig megjegyeztem, egy életre.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.04.23. 20:50:26

az előttem szólók, nagyjából mindent elmondtak, amit lehetett:)
sokkoló élmény.
csakúgy mint az airwick reklám, ahol azt a "családmodellt" sikerült a kreatívoknak kiötleni, hogy nyúl mama és medve papa nevelgeti kismalac kölykeit, meg macskanő randizik nyúlfaszival (vagy szamár?) stb...milyen perverz agyból pattanhatott ez ki? :)))
bocs az offért RB!

kovacsferenc123123 2008.04.24. 19:30:43

FASZKORBÁCSOT AZ ILYEN KREATÍVOKNAK!

Lola · http://www.daysoflolalife.blogspot.com 2008.05.11. 18:58:53

bennem is elsőre megfogalmazódott a bojkott gondolata. wáááááááááá!!!!!!!!!!!! a reklámszakmai alaptételek mindegyikének kegyetlen megtaposása, lábbal tiprása! ezek még a rábeszélőgépig sem jutottak el. kész.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása