Feltételezett ügyfél: Antenna Digital
Feltételezett brief:
Sziasztok! Ahogy mondani szokás: helyzet van. No nem az új akció miatt (havi 2590 Ft, 37 csatorna, életfogyt.), hanem mert új jogászunk van, Marcsi. Dohánygyártól jött át, szóval meglehetősen paranoid. Az ő leveléből idézek:
"Mindnyájan tudjuk, hogy a TV-nézés káros az egészségre és lassú, fájdalmas elhülyüléshez vezethet. (...) Nagyon jól tudjuk, milyen műsorok mennek manapság: ne keltsük azt a látszatot, hogy jó műsorokat láthat a TV-néző, mert ezt nem tudjuk garantálni. "
Még vagy tízszer ennyit írt, de a többi is nagyjából ugyanez a rinya (ne legyen néző, ne legyen kacagás stb.). Hát ebből kéne valamit kiokoskodni...
Ügynökség feltételezett levele a megbízónak:
Helló! Sok álmatlan éjszakánkba került, de azt hiszem joggal mondhatom, hogy sikerült összehozni a kellemetlent a hasznossal :-). Azaz: stratégiánk van! Olyan helyzeteket mutatunk, amelyek szimbolikusan mutatják be a Tv-nézés keltette kellemetlen érzést - és ezekhez odabiggyesztünk egy olyan headline-t, amit a fogyasztóvédők értékelhetnek úgy, mintha mi óvnánk az embereket, de azért elmennek népszerűsítő reklámnak is.
Két konkrét tervet is küldök ennek megfelelően, remélem tetszenek:
A. Visszafogottabb
Kép: Majom kinéz a TV-ből és lefejeli a Néző reggeli kávéját. Nnem mutatjuk az illetőt, ahogy kértétek (pedig elég jól mutatna, amint a kávé szétfolyik a ruháján) - ugyanakkor maga a majom-figura őt is jelképezheti.
Szöveg:Hozza ki tévéjéből a legjobbat!
B. Durvább
Kép: Egy szétoszlóban levő hullát látunk, akinek a feje már a képernyőn kívül pattog, gusztustalanul bepiszkolva a nappalit.
Szöveg: Iszonyat minőség!
Címkék: hirdetés majom plakát brief