Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Béreljen hajót katasztrófához!

Eddig azt gondoltam, hogy csak az én agyműködésemmel van baj, és ezért látom mindenben paranoid módon a hülyeséget, de lassan kezdem azt hinni, hogy az Index űz direkt sportot a hajmeresztő bannerelhelyezésekből. Korábban már vadásztunk a kenyai vérengzés idején kenyai társasutat hirdető bannert, a kirúgása után lövöldöző férfiről szóló cikkben pedig álláskeresésre buzdítottak bennünket. Ezúttal az Amazonason 80 ember életét követelő tragédiába trokollott hajótúráról szóló beszámolóban ajánlottak nekem kedvező hajókölcsönzési lehetőséget az Adrián. Ráadásul úgy, hogy először a cikk illusztrációjának hittem a hangulatos fényképet. Remélem komolyan gondolták, mert viccnek durva lenne.

Címkék: online morbid

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr73453992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őő 2008.05.05. 16:35:20

1.
aki ilyen lusta, hogy 3 percet sem szán arra hogy keressen egy adekvát képet, azt kirúgnám...

adblock 2008.05.05. 16:42:08

szerintem meg nem láttam hirdetést már mióta

Rékuc · http://fika.blog.hu 2008.05.05. 16:42:55

Nem cask a cikkeket, a bannereket egymás között is remekül párosítják, az alábbi kimondottan vicces volt:

fika.blog.hu/2007/11/13/orias_dinok_a_spriccpartyn

Jano Labs · http://janolabs.blog.hu/ 2008.05.05. 16:47:01

Nyilván kulcsszavak alapján passzintanak be releváns hirdetést, akárcsak a Google teszi a Gmail felületén...

Egyébként meg aki Indexet olvas sikeres ember nem lehet :D

rece 2008.05.05. 16:48:12

Máshol a nagykátai esethez társult az Opel családi hirdetése:
basahalom.blog.hu/2008/04/10/opel_reklamja_nyirkata_ugyeben

bulgakov 2008.05.05. 16:54:16

Jano

igazad lehet. persze, van, amikor nem zavaró, de azért bazmeg egy hajókatasztrófa alatt vitorlástúrát hirdetni több, mint ostobaság.
Biztos sok hajós olvassa, mert hajó van benne.

Mondjuk, az a lövöldöző faszi - álláshirdetés párhuzam még tetszik is.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.05.05. 16:57:36

adblock- igazad van, én sem látom ezeket a jó kis humorokat...
Az előző postnál meg nem jelenik meg a comment-box, pedig 3 böngészővel is próbáltam...de itt mondom el, hogy szeretem a sportszelet! ;)

Autósreklán 2008.05.05. 16:57:44

Egy ötlet:
Volt annak idején az a Peugeot-reklám, hogy "a játéknak vége" - és csupa játékautó van az utcákon.
Erre most csinált a Chevrolet egy reklámot, amelyben csupa különleges(en használhatatlan) autó van az utcákon...

W Joe 2008.05.05. 17:00:38

Katasztrófaturizmus.

Francois Pignon 2008.05.05. 17:06:49

Ez a kulcsszavas párosítás elég morbid meg vicces tud lenni. Így szokott a gugli is széljobbos oldalakon cigányzenét hirdetni.

érdek lődő 2008.05.05. 17:32:46

Cigányzene? :-))

Pár éve egy repülőgép-szerencsétlenségről szóló indexes cikk közepén jelent meg hasonlóan releváns hirdetés egy légitársaságtól.

Akkor még én sem használtam Adblock-ot...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.05.05. 18:37:26

Mivel nem ember helyezi oda azt a hirdetést, hanem egy program, elég nehéz rajta empátiát számon kérni...

larvatus 2008.05.05. 19:04:50

Rémes, de az offline változat sem marad el a bannerektől. Kábé két héttel ezelőtt az aktuális Szabad föld harmadik oldalán kolumnás cikkben búcsúztak Antal Imrétől, a szomszéd oszlopban közölt, valami reteknemesítésről szóló cikk fejlécében meg - közvetlenül az elhunytról készült kép mellett - ez a felirat díszelgett csupa nagybetűvel: Van új a föld alatt! Befostam...

nathanp 2008.05.06. 06:22:44

coki! hirdető a CT-t várja a kampányban, meg a kontraktust, oszt' csak lemondást kap :)
OFF: anno stewardess csajommal az éjszakai damaszkuszi útja előtt egymás után megnéztük az 57-es utas és az életben maradtak (dél-amerikai lezuhanós-emberevős true story) c. filmeket. Kulcsszó alapján releváns élmény volt mindkettő...

RickyTerror · http://terrorizmusok.blogspot.com/ 2008.05.06. 15:53:00

Csatlakozom - vagyis már csatlakoztam - a hirdetési logikára való rácsodálkozó előttem szólókhoz.

terrorizmusok.blogspot.com/2008/03/amita-neten-mindenki-bemohsodott-s.html

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása