Mindannyiunknak van olyan dolog az életében, ami nélkül üresnek érzi az életet. Kinek a család, kinek a futball, kinek a francia borok, kinek a mogyoró az a támasz, ami nélkül megroppan az élet gerendaváza, magába roskad az elme elefáncsonttornya, kiüresedik és sivárrá válik a lét. Néhányan tovább darálják az unalmas napokat, mások feladják a mogyoró nélküli életet és önként az örök erdőkbe távoznak, ahol mindig bőven terem az imádott csonthéjas. Bár nem tudjuk, ki győzött meg kit, az Epica-díjas Serviceplan München, vagy a prémium édességgyártó Seidl Confiserie, mindenesetre az eredmény egy kifejezetten vicces kampány lett. A printkampányban a mogyoróhiány elől az öröklétbe menekülő mókusok kihűlő holttesteit látjuk remekül komponált képeken (érdemes jól megfigyelni a háttereket), aminek oka, hogy a világ összes mogyorója szépen belekerült a legjobb minőségű csokiba. A
mókusgyűlölők most tapsolhatnak, a természetvédők meg ráncolhatják a homlokukat, mi viszont ne engedjünk a moralizálás olcsó csábításának, és ne firtassuk azt sem, hogy a mókustetemek miként közvetítik a márka prémium érzetét, csak felszabadultan röhögjünk egy jót!
Forrás:
advertolog