Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Az MKB lenyelte a kis herceget

Ha én Saint-Exupéry élő rokona lennék, és meglátnám a valahol az MKB új imidzsfilmjét, vagy az abból származtatott termékfilmeket, biztosan rácsörögnék az ügyvédemre, hogy: Te Louis nem a mi Antoine bácsikánk könyve elevenedik meg ennek a magyar banknak a reklámaiban? Nem tudom, hogy az ügyvéd mit válaszolna, mindenesetre már az első pillanatban látszik, hogy az MKB új, kisbolygókra, és a rajtuk élő különböző emberekre épülő koncepciója A kis herceg egy kicsit átformált, banki változata. Hogy egy szemernyi kétségünk se legyen efelől, mindjárt a film elején egy fürtös kisfiút látunk, aki hogy hogy nem épp egy repülőmodellel játszik egy picinyke bolygón. Közben a narrátor szépen elmeséli, hogy mindezt azért látjuk, mert mi mindannyian különbözőek vagyunk, és a saját kis világunkban élünk más-más igényekkel, amelyeket a számomra megfejthetetlen okból porondmesternek öltöztett bank majd jól megold. Látszik az igyekezet, hogy a többi bank után az MKB-nak is legyen egy megkülönböztethettő képi világa, amire ránézve a fogyasztó majd össze tudja kapcsolni a kampány egyes elemeit, és a bankhoz tudja kötni őket. Ennek a célnak biztosan megfelel a kampány, de kíváncsi vagyok, hogy szerintetek a másikat, vagyis hogy valami releváns üzenetet is eljuttasson a fejünkbe a csillagászati ismereteken kívül, sikerült-e elérnie a reklámoknak. Ha bejönnek az ide-oda teleportálódó porondmester kalandjai, adj maximum pontot, ha viszont beleszédülsz a csillagok háborújába, bánj szűkmarkúan a pontszámokkal.



Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2,8/5)

Címkék: bank hungarikum reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr36459032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.05.08. 13:27:19

Na,már megint eltűnt a comment-box FF-nél, IE7 alatt tudtam csak belépni...
Ez a mese kicsit sem hozza nekem a banki világot, cseppet sem érzem úgy, hogy ez egy bank reklámja - ezért meg sem marad.
És utálom is! ;)

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.05.08. 13:33:18

nem tom engem vhogy kifejezetten taszít ez a reklám, nem is tudom pontosan megmagyarázni miért, cs így az életérzés..
mondjuk ami tuti, h az egész nagyon műanyag meg tömény giccs, szal az egészben nem értem, h Barbie-n és Kenen kívül ez kinek az álomvilág? akkor már maradjunk az irritálóan boldog reklámcsaládoknál XD ennél még az is reálisabb, ha kvára elcsépelt is

Kikkoman 2008.05.08. 13:47:22

Hát, ez szerintem is elég gyenge. Én láttam a bank ablakán a porondmestert, ott még lehangolóbb. A filmben még csak-csak elviszi a figyelmet az animáció, de a printeken kíméletlenül kiütközik a rossz ízlésű styling. Minek van például az egész család piros pulcsiban meg baseball-sapkában? Gyönge kettes

gg 2008.05.08. 13:54:40

nekem az üzenet teljesen érthető: ahány ember, annyi igény+a bankkal megvalósíthatod ezeket az igényeidet.
viszont a képi világ teljesen egy bélyeg hatása alatt lévő "művész" víziója.
láttam a koncepció többi tervét is, higgyétek el, ez még mindig a jobbak közül való.

lencsepeti 2008.05.08. 15:21:20

Én ettől konkrétan hülyét kapok. Szerintem nagyon félrement az egész. Valami trendy cuccot akartak csinálni, de csak egy bénácska animációra futotta.

Mr_Wolf 2008.05.08. 15:42:56

Az ember, aki lelőtte Saint-Exupéryt:
index.hu/kultur/klassz/horst0315/

Amúgy én értékelem a heroikus küzdelmet a banki család megteremtése ellen (meg laknék is saját golóbison elkerülve azt az 5 milliárd krapekot, akit nem szívlelek annyira) - úgyhogy nyomok egy kövér hármast.

Strk 2008.05.08. 17:09:29

Szerintem meg sikerült karakteres képi világot alkotni, amely úgy tûnik mostantól trend kezd lenni kishazánkaban is.
Én örülten, amikor elôször láttam. Az ügyfelek mindig félnek attôl, ami egy kicsit is absztrakt, merthogy "az emberek nem értik az ilyesmit". Így lesznek családok a reklámokban, mert azok elmondják, elmutogatják, leírják az üzenetünket, így biztosan megmarad a fejekben. Így lesz az, hogy a termék már 3 másodperc múlva a mûdráma kellôs közepén landol és eröltetetten részévé válik a reklámnak. Ezért is van az, hogy léteznek Emesék, Ács Valakik meg zémolnárok (vagykik), szóval ilyen álemberek. Annyi reklámhôsünk van már, hogy nekem ez kifejezetten felüdülés volt.
Az egy másik kérdés, hogy mennyire lett szépen megcsinálva ez a cucc.
Én jó osztályzatot adok nekik, mert szeretem, ha valaki merészen ellenáll az egyértelmûnek.

OFF: Nem lehetne, hogy ezentúl nevesítjük/nevesítitikek az ügynükségeket is? Mert a megbízókat elég könnyen be lehet azonosítani és így végre láthatnánk, hogy kié az ötlet és a megvalósítás is. Végülis ezekrôl beszélgetünk, nem? Na, csak egy ötlet volt. Bírom ezt a blogot, azért... :)
ON

skywriter 2008.05.08. 17:19:39

Az ügynökség az EURO RSCG volt tudomásom szerint.
Egyébként pedig szerintem jó lett, üditő a sok elcsépelt banki reklám között (amik közül 1-2 már kezd kifulladni, ld. Emese, Rafi-család, Erste-család, Nyuszó-család stb.), ebben legalább van perspektíva, továbbgondolható az ötlet, és sok újdonságot rejthet még magában, mivel nem szereplőkhöz kötött a megvalósítás. Én adok egy ötöst, de csak azért, mert erős négyes nincs a listán :).

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.05.08. 17:22:07

Strk
Gondolom nem titok, ez például az Euro RSCG munkája. Azért nem szoktunk ügynökséget megjelölni, mert az már befolyásolja az embereket. A szakma úgyis tudja, kihez kötődik, az átlagember viszont nem kell, hogy ismerje az alkotót.

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.05.08. 17:22:51

Azt képzeljétek el, amikor valaki naponta többször találkozik eme reklámcsoda plakátjával a konyhában!
Na az az igazán szörnyű. :-D

Richárd · http://probadolog.blog.hu 2008.05.08. 17:30:11

Valóban nagyon kisherceges, de összességében szerintem sokkal inkább Super Mario Galaxy.
A zene, a képivilág, az apró ötletek, mint a földből kinövő növény, amibe kapaszkodik az ember...

Tisztára Super Mario.
Nézd meg itt a képeket egymás mellett:
probadolog.blog.hu/2008/04/21/super_mkb_galaxy

hátramozdító 2008.05.08. 17:34:29

Nekem úgy tűnik, görcsösen egyediek akartak lenni, jutassuk el az üzenetet családoknak és... A kínban fogant ötlet a kivételezés során lépésről lépésre egyre kínosabb lett, az ok az idő és büdzsé szerintem, mert egész egyszerűen nem hiszem el, hogy egy kreatív szakember ezt így kiengedte a kezéből. Nem tartom lehetetlennek, hogy rajzolva képzelte eredetileg, de egy konkrét meséből meríteni az ihletet, amikor az ugrabugra bank is mesélgetett rengeteget... Nagyon úgy tűnik, a banki kommunikáció általános válságban tesped, szívesen megnéznék itt pár külföldi kampányt, filmet, vackot és sikereset egyaránt, persze kivesézve rendesen. Talán, majd egyszer...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.05.08. 17:35:41

Richard teljesen igazad van! A 3D megvalósítás valóban Galaxys, kíváncsian várom, megjelenik-e majd valamikor a kis bajszos vízvezetékszerelő. Mondjuk egy otthon elromlott a mosógép, hamar vegyünk másikat felütésű gyorskölcsön kampányában:)

skvugdskuvsdiov 2008.05.08. 20:39:22

lehet sokmindenre hasonlit de szerintem akkor is latvanyos es jol kivitelezett reklam..

Skizoka 2008.05.08. 21:30:05

Szerintem sokkal jobb, mint a banki családok, viszont kár, hogy nem tízes skálán pontozunk, a 3,5-et nem tudtam kiválasztani. :)

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.05.10. 12:17:43

Szerintem kurvajó.
A banki családokat meg bedarálni a ripacs megformálóikkal egyetemben.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása