Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A menstruáció nem vicces. Vagy mégis?

A menstruációtról és az azt kísérő kedélyállapot-változásokról lehet a tudományosság álcája mögé bújva, kék folyadákokat csepegtetve beszélni, de lehet az egészhez közvetlen, természetes módon is közelíteni. Ha ezt tesszük, akár viccet is csinálhatunk belőle. A szingapúri Ogilvy & Mather ügynökség szerencsére a második utat választotta a Panadol Menstrual, egy a mentruációs fájdalmakra hatékony megoldást kínáló tabletta reklámjának elkészítésekor. A printet nem kell magyarázni, mert a főleg robbanásveszélyes szituációkban bevetett kis rendőrségi robot magáért beszél.

forrás: advertisinggoodness

Címkék: humor patika

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr69462279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éljen 2008.05.10. 09:47:03

ÉljenÉljenÉljenÉljenÉljenÉljen!
És
VÉGRE!

Itthon mikortól?

Vesztes 2008.05.10. 09:55:56

Ha-ha! Ez nagyon jó!

TcT · http://www.tct-art.com 2008.05.10. 10:13:15

zsenialis! es meg jopofa is :)

Muhaha · http://scrap-book.fw.hu 2008.05.10. 10:32:10

Mi a különbség a terrorista és a menstruáló nő között?
A terroristával lehet tárgyalni.

Brindizi 2008.05.10. 10:46:35

Egy szót sem értek. Mi ez az egész ezzel a robottal? Mi köze a havihoz?

execute 2008.05.10. 10:58:12

a robot meri csak megközelíteni a nőt. És ad neki egy doboz gyógyszert.

akarki 2008.05.10. 11:01:31

Brindizi: menstruáló nő = robbanásveszély, hisztériás roham, beszámíthatatlan, stb.

Egy újabb előítéletekre játszó, szexista reklám.

Bronco · http://Bronco 2008.05.10. 11:13:37

Brindizi ne bosszants szombat de. Nem vagy nő, azt értem, de barátnőd se volt soha? Esetleg más-e vagy-e? Egy kis segítség: Tüntetésen egy magából kikelt nő ordít - Menstruáció, Menstruáció!
Mire egy másik tüntető - De hölgyem, ez Demonstráció nem menstruáció! Erre a válasz -
Mindegy, csak vér legyen!

eternity · http://eternity.blogter.hu 2008.05.10. 11:22:31

Egyetlen pasit ismerek, aki valóban ÉRTI, mennyire szar, ha az embernek rendszeresen és napokig vérben kell turkálnia. Neki az aranyerével volt egy életre szóló tapasztalata.
Esküszöm, kötelezővé tenném ezt a kis experience-et a férfiak között...

Violent 2008.05.10. 11:44:02

eternity, neked elkelne egy ilyen tabletta úgy látom.

mizie 2008.05.10. 12:09:26

wááá nagyon nagy, sztem a lányoknak is tetszik, már aki meg van áldva egy kis öniróniával

baracklekvar 2008.05.10. 13:21:11

hehe, ez télleg jó. :D

kedves férfiak, ki lehet próbálni, hogy milyne ,aztán legyen nagy az arcotok.... és nem, most épp nem menstruálok:D

Violent 2008.05.10. 13:30:07

A mensi egy elértelmi és érzelmi őrejelzés, a hölgyek későbbi színvonaláról.

Violent 2008.05.10. 13:50:19

lovely, tévedtem, neked egy csattanós nyakleves kellene. A papucsállatodtól viszont ez nem várható el. Szegény ti.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.05.10. 14:06:32

Nem tudom ki szórakozik különféle nickek alatt mocskolódva, de örülnék, ha befejezné, és máshol élné ki a frusztrációját.

Bertolini 2008.05.10. 14:09:43

Mindenkinek rossz ez a menstruációs őrület. Éljen a tabletta. De eddig miért nem volt? A technika miért csak a hülyeségekre koncentrál?

hókusz pókusz 2008.05.10. 14:36:58

Egyszerűen képtelen voltam rájönni az általatok értelmezett poénra, míg el nem értem a hozzászóláshoz, amely megmagyarázta, hogy a menstruáló nőt nem lehet megközelíteni, mert robban. Én erre magamtól nem jöttem volna rá. Addig azt hittem a gyógyszer olyan erős, hogy veszélyes lehet bárkire, aki kézben tartja, azért viszi egy robot.

Ebből az következik számomra, hogy egy nő (mert én az vagyok) nem fog automatikusan arra asszociálni, amire a reklámkészítők és itt egyes férfiak, mert magát nem látja közveszélyesnek, csak legfeljebb valakinek, aki épp kutyául szenved. De a legtöbb nő ilyenkor beveszi a fájdalomcsillapítót és hétrétgörnyedve elvonul, tehát szó sincs arról, hogy örjöngene, a legtöbb nő rettenetes önfegyelemmel kezeli a fájdalmait, és nem rakja rá a másikra, ez a tapasztalatom magamról és másokról. Nyiltan megmondja, hogy gond van, és elnézést kér, ha nem tud 100%-osan teljesíteni épp.

Az hogy valaki kicsit ingerlékenyebb ez nem azonos a robbanással. Tehát kedves reklámbuzi, nem igaz az állításod, ez egy szexista reklám, mármint ha az az üzenete, amire te saccolsz.

Ha viszont arról van szó, amire én asszociáltam, hogy tehát a gyógyszer robbanásveszéllyel jár, akkor viszont egy nő nem fogja akarni bevenni ezt a tabletát, mert nem akar magára nézve ártalmas szereket bevenni.

rossz reklám.

domel 2008.05.10. 14:47:41

Miért, a menstruálás fáj? Én azt hittem, hogy a micsoda miatt szar...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.05.10. 15:02:03

hókusz pókusz

Értem, amit mondasz, és el is fogadom. De más nőknek ahogy olvastam lejött az ötlet, és tetszett is. Kinek a pap,... A másik felvetésedre reagálva, igen, a reklámban van egy nagy adag túlzás, ami ahhoz kell, hogy érdekes, vicces, figyelemfelkeltő legyen, megmaradjon az emlékezetedben. Szerintem ez nem szexizmus, csak egy vicc, amit nem kell komolyan venni, egyszerűen csak a helyén kell tudni kezelni.

A valós insightról meg annyit, hogy az én párom is előre figyelmetet, ha aktuális, mert ilyenkor sokkal ingerlékenyebb. Lehet, hogy ennek ellenére igazad van, és rossz irányból közelít a problémához, köszi, hogy elmondtad a véleményedet.

Bery · http://www.hellorepublic.com/author/bery/ 2008.05.10. 16:54:42

Egyébként az AdsoftheWorld házi ranglistáján megkapta a "best outdoor"-nak kijáró gold-ot.

adsoftheworld.com/blog/ivan/2008/may/07/ads_of_the_world_april_2008_winners

:))

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.05.10. 18:12:30

A nők jellemzője, hogy olyan jó a humorérzékük, hogyha velük tréfálnak, rögtön tudják, tréfából szexizmust kell kiáltaniuk. Tudják, hogy a humor felnagyít dolgokat.

Vagy mégsem?

Daved · http://buxevo.com/hu 2008.05.11. 11:03:40

nem a "probléma" a lényeg, hanem a probléma megoldás :)
jó reklám!

2008.05.11. 18:50:20

Ne felejtsük el, hogy pár napja ugyanez a reklám már a Kispadon is fent volt:
kispad.hu/muvhaz/200805/reklamok-azsia-uralkodik.html

Remy 2008.05.11. 20:22:35

SzaboZsee
Miért ne felejtsük ezt el? Nem értem.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.05.12. 13:27:22

hókusz pókusz, teljesen egyetértek veled!
előszörre nekem sem esett le, mi van.

szerintem meg azért is lehet negatív hatása, mert - tapasztalat - számtalanszor hangoztatott előítélet, hogy
1) ha egy nőnek bármi panasza van és szóváteszi, akkor biztos menstruál,
2) a nők megbízhatatlanok (mint munkaerő, mint főnök, mint döntéshozó), mert menstruálnak, és olyankor kiszámíthatatlanok.
ez meg csak ráerősít erre a szar sztereotípiára.

Hátazért 2008.05.13. 10:02:34

Megnézném a hőbörgő csajok kommentjeit egy vicces kékeskeménykékeres-reklámra ;/ biztos összeszorított szájjal ingatnák a fejüket.

dnd 2008.05.13. 10:38:19

"1) ha egy nőnek bármi panasza van és szóváteszi, akkor biztos menstruál,"

Ha hányingere van, vagy épp ellenkezőleg: jó étvággyal eszik, akkor meg terhes.

Ha bármi egyéb baja van, akkor nyilván "hiányzik neki hogy jó mekkúrja má valaki, hö-hö".

Egyszerű az élet.

A reklám vicces, de 1. nem logikus: a fájdalomcsillapítótól nem múlik el az egyeseknél hormonális alapon beálló ingerültség, 2. óccsó poén, híg a leve. Persze, lehet rajta vigyorogni, de kérdés, megéri-e egy vigyorgás, ha egy előítéletet erősítünk általa.

Hátazért 2008.05.13. 10:50:50

dnd: a sok 'ugrós' női hozzászólás is erősít egy előítéletet, ami ellen hevesen tiltakoznátok amúgy ;/

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.05.13. 11:17:01

megnézném a vicceskedvű fiúk kommentjeit egy kékeskeménykékeres reklámra ;)

dnd, tökre igaz.

nekem amúgy a múltkori hódos tamponreklám nagyon tetszett. az én puncim, az én barátom :)

hókusz pókusz 2008.05.13. 11:20:12

Értem, tehát ha egy nő kifejti az álláspontját és elmondja az érveit, hogy valami miért nem tetszik neki ebben a reklámban, akkor ő "ugrós" és erősíti a róla szóló negatív sztereotipiákat, szemben a reklámban csak "közönségként" érintett férfiakkal, akik "józan" "visszafogott" hangon szimplán csak elmondják az "objektív" véleményüket.

Megoldás: a nők hallgassanak, ha épp valami negatív sztereotipiát erősit róluk egy reklám, mert (mondják itt egyes "függetlenül" megfigyelő, és itt "objektíven" megnyilvánuló férfiak) ezzel csak fokozzák a negatív sztereotipiát.

Szóval a farok itt "méltóságteljesen" magába harap. Jól látom?

Ügyes!

az igazi Genial 2008.05.13. 12:36:15

Nem logikus arra gondolni, amit itt a fiúk egy része sugall, hogy mit is üzen a reklám.

Mert általában az ilyen kis herkentyűk a robbanószerkezetet magát távolítják el és cipelik.

A kép szerint tehát a robbanószerkezet a gyógyszer.

Ebben a reklámban a nő egyáltalában nem szerepel, vagyis nekem eszembe sem jut róla a nő. Kizárólag egy robbanószerkezetként működő fájdalomcsillapító.

Amiről legfeljebb arra tudok asszociálni, hogy olyan erős, hogy lerobbantja rólad a fájdalmat, viszont ami robban az veszélyes, és káros, és kérdés, hogy egy nő be akar-e venni ilyesmit.

Vicktor 2008.05.13. 23:20:15

Nagyon ötletes. Én nagyon jót röhögtem. Viszont felmerül benem a kérdés hogy a nők úgy általában mit szólnak hozzá. Mert attól hogy nekünk férfiaknak tetszik... Ritkán vásárolunk tampont. Én legalábbis...

Hátazért 2008.05.14. 09:51:47

hallohallo: nyugodtan megnézhetnéd, én - személy szerint - rendelkezem fikarcnyi (ön/élet)iróniával, tudok mosolyogni saját problémáimon. Meglepődnél, mennyivel könnyebb így az élet ;/

Genderfighter · http://reklamokesnemek.blog.hu 2008.05.14. 14:26:45

Más a fájdalom és más a hiszti. Van, akinek mindkettő van, van, akinek egyik sem, és így tovább, egyéb variációkban. Ezért hülye reklám ez.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.14. 17:25:04

Szerintem sem korrekt a reklám. Havi olajcserét megelőző napokban én simán átváltok tűzokádó sárkány üzemmódba, ilyenkor szinte érzem, ahogy kinőnek a karmok, méregfogak és a bőrlebernyeges szárnyak. Ilyenkor tudok erről és igyekszem magamban lerendezni a hisztiket és az 'elegemvanmindenidiótából' dühkitöréseket :D

de a fájdalom kizárólag a hormonális hullámvasút _után_, az olajcsere kezdetekor jelentkezik, amikor ugye a szervezet györcsök által elkezdi kitaszítani magából a használatlan nyálkát... szóval nem akkor fáj, amikor hisztis vagyok, hanem utána.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.05.14. 18:06:15

hátazért, én is tudok mosolyogni a saját problémáimon, a menstruációs hiszti viszont nem sajátom és nem problémám. ha épp megvan, akkor vagy semmi bajom, vagy csendben elvonulok sírdogálni, nálam ez a két véglet van. hiszti ohne.
ennek ellenére többször vágták már a fejemhez, amikor kiakadtam valamin, hogy "nem baj, nem haragszom, tudom, megvan épp." és - mint itt is láthatod - ezzel nem vagyok egyedül.
amúgy elolvastam a hozzászólásokat a trackback címnél, ott is hasonlók vannak, férfiak pro, nők kontra - úgy látszik, a nyelvterületet nem érintik a sztereotípiák. legjobban az tetszett, amelyik szerint ha már negatív sztereotípiával sújtanak egy csoportot, legalább arra figyelhettek volna, hogy ne pont a célcsoport legyen az :P

pötty 2008.05.15. 15:11:37

a férfiak többsége egy megfázást is halálos kórként él meg... :P
és tudják, hogy ingerlékenyebbek vagyunk, mi nők a menstruáció idején, de fittyet hánynak rá... szerintem meg is érdemlik, amit kapnak ilyenkor :D
ilyen szempontból pedig az öniróniám szerint ez a reklám vicces.
azt viszont teljesen visszautasítom, amikor bármikor (ha menstruálok, ha nem) egy vitában lekezelően annyi a válasz, hogy "látom, megvan".

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása