Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Chevrolet hülyét csinál a Citroënből

Egyre jobban tetszik nekem a Chevrolet Aveo kampánya. Nálunk is látható már egy film, amiben mindenféle extrém igényeknek megfelelő, csak éppen a mindennapi életben használhatatlan kocsikkal vetik össze a városi kisautót. Ennek egy viral változatára bukkantam az illegaladvertising honlapon. Ebben a filmben a Chevrolet a Citroen emblematikus, a Transformer filmek újravirágzását kihasználó reklámját figurázzák ki, amiben az autó táncoló robottá változik. Persze azért arra vigyáztak, hogy maga a kocsi ne hasonlítson konkrétan egyetlen Citroen modellre sem, de a táncoló, önelégült robotautó szerintem kifejezetten jól sikerült paródiájával egyértelműen a franciák bajszát cibálják. Nekem tetszik a film, szívesen látnám ATL médiában is.

 

Címkék: film humor autó paródia

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr94461984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebca 2008.05.11. 15:52:43

Loller. +: egy r betűt kihagytál a végén a robot szóból. :)

kosii 2008.05.11. 16:15:32

ennel mar csak az lett volna jobb, ha a robot tecktonikot tancol :p

acsa 2008.05.11. 16:35:39

Hát igen, "get real". Én mindig szószerint veszem a reklámokat, megnézem a valóságban, mi is az Aveo: lerontott törésbiztonság az eleve gyenge Daewoo Kaloshoz képest. Kisautó árában adnak minit (jól megtanulták a Suzukitól). Fogyasztása még mindig akkora, mint egy kompakté. A Kia/Hyundai-nak szerencsére volt, hogy nem vetette őket vissza a túl gyors fejlődésből fakadó csőd. Megvárták, míg korszerű autókat tudnak készíteni. A GM még mindig főként a Daewoo-s korszakból maradt "félkész" technikán csücsül, minimális a fejlesztés. De hát a marketing és a szépség bőven elegendő a vásárlókörnek :)

Mivel a videón jól láthatóan egy három ajtós sárga aveo táncol, ezért csak annyi jön le nekem, hogy: "próbáljuk utánozni a Citroen-t, de csúfosan megbukunk, szétesik az autónk". Nem átlagon felüli egy Citroen, de nem mindegy, hogy 5*-os vagy 2*-os autóban ülünk. Egy kis hátsó ráfutás is szép kis ostorcsapást okoz, ha még a fejtámlatechnikán is spórolnak. A "táncos" típusjelzésének leszedése és maszkolása pedig bizonyítja a fentit, hogy a GM nem nagyon költ jobbra, elég átszabni a régit.

Elnézést mindenkitől, cinikus dögbogár volt óvodában a jelem :)

Samott 2008.05.11. 16:40:14

acsa: csaknem egy citroen tulajt koszonthetunk benned? ;)

Okoska 2008.05.11. 16:52:15

Jópofa. Egyébként a Citroen "transformers"-es reklámja évekkel a "Transformer filmek újravirágzása" előtt jelent meg. Sőt, szerintem inkább ihlette azokat.

acsa 2008.05.11. 16:52:34

Samott:
Nem-nem. Bár 23 évvel ezelőtt volt családunknak egy cv2 kacsája :) Hát jó autó lett volna, ha nem csak homoksivatagban lett volna biztonságos :D Fel is borult egy ismerősünk vele.
Egy időre lemondtam a saját autóról, mert nem célszerű különböző okok miatt. Meg aztán megvárnám, hogy végre sorozatérett legyen több új rajtra kész technológia. Addig nem lesz márkapreferenciám.

bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2008.05.11. 17:24:58

okoska megkímélt egy komment megírásától, kösz

gergoke · http://gergoke.hu/ 2008.05.11. 17:29:11

Még szép, hogy nem hasonlít egyetlen Citroenre sem az autó. ugyanis egy előző generációs 3 ajtós Focusra hasonlít a legjobban...

AP (törölt) 2008.05.11. 17:31:32

acsa autó nélkül nem kéne kicsike szádat csukva tartani, amikor a szó a különböző autók jósági fokára terelődik?

(szabad fordításban: amikor lófaszt se értesz hozzá akkor inkább kussolj b+)

AP (törölt) 2008.05.11. 17:32:11

(ja: nincs a birtokomban se szitroann, se sevrolé, nem márkabuzizmus miatt írtam)

minerel 2008.05.11. 17:44:44

Nekem tetszik acsa gondolatmenete...:-)

ffi 2008.05.11. 17:45:38

AP Húúúú de sötét vagy.... Mi a gond acsa hozzászólásával?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.05.11. 17:48:55

okoska, bobbyperu
Igen, azt hiszem igazatok van. Az első transformerses spot 2 évvel ezelőtti, akkor még nem nagyon volt revival.

ffi 2008.05.11. 17:49:41

Asszem Gömbi linkjeiből látszik, hogy mire kellene koncentrálnia a Chevrolet-nak.

hartyani 2008.05.11. 18:11:53

Engem a legkevésbé érdekelne a töréstesztje a citroen-nek, lerohadva az útszélén, vagy a tréler platóján.

acsa 2008.05.11. 18:45:14

minerel:
Köszönöm!

AP:
Mivel nem vagyok híve a digitális uzi-pumpálásnak, ezért békéltetésül annyit: nem tudom, hogy függ össze a birtoklás a hozzáértéssel? A repülőgéptervezők többségének nincs repülőgépe, sem licensze, mégis láthatóan jól értenek hozzá :) De a munka alatt sokat vezetőknek is pont azért nincs mindig saját autójuk, mert adnak nekik. Az autóhoz egyébként is lényegesebben könnyebb érteni, bár az égéstér áramlástana és a törésmechanika azért elég bonyolult.

hartyani:
Tényleg nem a Citroen-t akarom védeni, én is tudom, hogy nem áll a minőség magaslatán. Ezért írtam, hogy nem átlagon felüli, azaz lehet akár rosszabb is.

gergoke:
A Focus jutott először nekem is eszembe, de megnéztem biztonság kedvért a 3-ajtós Aveot - eléggé egyeznek az arányok.

hófehérke (törölt) 2008.05.11. 18:53:29

Én sem értek túlságosan az autókhoz (és ha most vennék új kocsit, valószínűleg nem eközött a két márka között választanék), de a reklám a törésteszt eredményektől függetlenül is nagyon tetszik.

tomiko 2008.05.11. 18:57:25

Nagyon jó! Egyébként meg az összes trélerlakó francia kocsit leszarom...

hmmmmm 2008.05.11. 20:05:07

Nagyon jó lenne ez a reklám, ha nem egy, a koreaiak között is gagyinak számító Chevrolet-et, és az azok között is elég bóvlinak számító Aveo-t reklámozna.
Elismerem, hogy a Citro-k körül van/volt sok probléma, de ha ez a szpot arra akar rávilágítani, hogy gondolkodjuk racionálisan, és vegyünk használható autót, akkor nem deawoo ..khm chevrolet-et veszek. Ebben az árkategóriában is csak az amcsi név tudja eladni őket.

AP (törölt) 2008.05.11. 20:36:50

Azért lennék sötét, mert kimondom, amit gondolok?
Én se mondom meg XY magyar vadászpilótának, hogy miben jobb a Mig-29, mint a Gripen, mert nem értek hozzá.

Az égéstér áramlástanához értés nem tudom kinél mit jelent, én csak dugattyútetőket reszelgetek épített motorokba, hogy jobb legyen a töltetcsere..

minerel 2008.05.11. 20:43:14

Mi lesz a citroen ellenzőkkel most, hogy azok BMW fejlesztésű motorokkal készűlnek?

Paulybird 2008.05.11. 21:20:20

"ne hasonlítson konkrétan egyetlen Citroen modellre sem"

Az egészen konkrétan egy C2-es, csak a géptetőt meg a lámpatesteket elmaszkírozták egy kicsit, illetve a hátsó ablak alsó élét feljebb hozták, vagy CGIvel, vagy egy szimpla sárga fóliával :)

acsa 2008.05.11. 22:38:04

AP:
És végzel a reszelgetés előtt numerikus szimulációt, vizsgálva a hőtani folyamatokat is? Ma már nyílt forráskódú szoftver is van erre, nem kell 5-10 mio Ft éves licenszdíjat fizetni. Csak kíváncsi vagyok, hogy mennyire terjed a "közérdeklődés", mert igen komoly hiányszakma.

Csak hogy szőrszálhasogassak: a pilóták ritkán birtokolják repülőjüket, de természetesen rendszerint értik szinte minden csavarjukat. De ezektől függetlenül bárki más is érthet bármi máshoz. Ezért nem látom értelmét az első udvariatlan beszólásodnak, ami még nem feltétlenül jelent sötétséget - ezzel egyébként nem vádoltalak :)

acsa 2008.05.11. 23:34:18

Kolompár:
A C2 való utalás még jobb, de a részletek kicsit ellentmondásosak.
Nézegetve már az is vicces, hogy a fényezetlen tükörből és oldalcsíkból hirtelen fényezett lesz a második nézetben, amikor már a cgi-s rész jön.

chimie · http://brief.blog.hu 2008.05.12. 15:15:58

Szerintem attól még lehet jó a reklám, hogy maga a kocsi szar. Ronda emberről is lehet jó képet készíteni :-)

Hátazért 2008.05.13. 10:46:45

Chimie-nél a pont. A kocsikról szóló vitában nem sok szó esik magáról a reklámötletről. Merthát szegény kreatívok az autógyártás technológiájához, a kocsik fejlesztéséhez nem értenek feltétlenül, hozott anyagra dolgoznak... marad nekik a reklámozás - és nekem az a része nagyon tetszik (az autókhoz meg én sem értek, szóval engem akár befolyásolni is tudna egy jópofa reklám).

hátramozdító 2008.05.13. 12:12:32

Egész egyszerűen óriási, régen röhögtem ilyen jót.

AP (törölt) 2008.05.15. 15:54:21

Egyezzünk ki döntetlenben. o.O

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.05.19. 18:18:27

Én még dobok egy szavazatot az egyértelműen kurvajó reklám irányába. Effektív mindegy, ahogy már írta előttem valaki, hogy mennyire vacak a reklámozott kocsi maga, az ötlet és a témához nyúlás cinizmusa akkor is csillagos ötös.

GranaPadano 2011.01.03. 22:22:04

Nekem egyik autómárka sem tetszik a kettő közül viszont a reklámfilmen jól szórakoztam. Nekem nem feltétlenül a Citroen, mint konkurencia szívatása jött át. Az egyszerűség, a használhatóság versenyzik a technológiailag jól felszerelt és sok műszaki hibákkal rendelkező autókkal.

Egy közepes szintű reklámnak elmegy. Chevrot pedig még mindig nem vennék:)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása