Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Mit csinál Figo a Szentkirályinál?

Régi elmaradásunk a Szentkirályi ásványvíz nagy dobásának, a Luís Figo leigazolásából rittyentett reklámfilmnek a kitárgyalása. Annak idején, amikor beindult az ásványvízzel működő pr-gépezet, és kis képzavarral élve a csapból is Figo folyt, kissé szkeptikusan álltunk hozzá a készülő opuszhoz, és hát őszintén szólva a végeredmény ismeretében félelmeink nem voltak alaptalanok. Nem igazán tudtuk ugyanis elképzelni, milyen szerepet is fog játszani a portugál macsó a hazai ásványvíz reklámjában, de az elkészült filmből úgy tűnik, a készítők sem voltak ezzel másképp. Ezért van az, hogy amikor csak hallom a narrátor szövegét, miszerint "Sokat gondolkodtunk azon, hogy egy világsztár mivel segítheti leginkább a Szentkirályi ásványvíz sikerét..." minden alkalommal késztetést érzek, hogy azzal fejezzem be a mondatot "...és nem jutott eszünkbe semmi."

Ez azért persze nem igaz, mert hazája válogatottjából és az Interből is kiöregedő sztárra ráadtak egy kezeslábast, és beállították a gyártósor mellé, hogy ott dekázzon, majd a szemetesbe rúgjon minden arra pattanó focilabdát. Ennek a követelménynek Figo meg is felel, látszik az arcán a jól végzett munka öröme, és amikor betyárosan megtörli vizes ajkait, már nincs olyan tévénéző, akit ne győzött volna meg, és ne akarna azonnal egy pohár Szentkirályit, vagy ha az nincs otthon legalább egy kis csapvizet inni. De befejezem a savazást, mert igazából nem akarok befolyásolni senkit a véleményalkotásban. Felejtéstek el a szkeptikus megjegyzéseket, és ha eddig szívesen néztétek a portugál spíler hazai kalandjait, adjatok magas pontszámot a filmnek, és csak akkor válasszátok az egyest a legördülő menüből, ha inkább a Koplárovics Bélát szerettétek volna a Szentkirályi arcaként látni a filmben.



Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2,8/5)

Címkék: sport pia reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr83465398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

W Joe 2008.05.13. 10:16:51

Hát tényleg úgy tűnik, mintha végül nem találtak volna ki semmit :) De azt végülis nem rosszul valósították meg.

A gyártósor melletti dekázás nem értem miért járul hozzá a Szentkirályi sikeréhez. De az se világos, hogy a jó állapotban lévő focilabdát miért kell a kukába rúgni :)

RCH 2008.05.13. 10:22:57

Gondolom orultek, hogy talaltak valami ismert pofat akivel ki lehetett alibizni a 30 masodpercet.
Valaki arulja mar el, hogy Magyarorszagon miert nem lehet kreativ reklamokat kesziteni? Nincs otlet, vagy a hazai donteshozok gyavak bevallalni egy poenos - utos reklamot?

tamas 2008.05.13. 10:23:50

tényleg nem találtak ki semmit, de jó a reklám! érthetetlen számomra mer' jó! lehet volt sok ötletük és az egyik ez volt, hogy ne kössük össze a focit mindenki agyából könnyen kipattanó asszociációval...
szóval teccik, na!

rece 2008.05.13. 10:26:43

A következő kétségeim vannak:
- Fognak-e több ásványvizet fogyasztani ettől a focirajongó férfiak?
- És a Figo-rajongó hölgyek?
- Meglehet, Figoval bármit el lehet adni külföldön, de külföldi nyelveken hogyan hangzik az, hogy "szentkirályi"? Kimondható-e? Vagy más neve van a terméknek külföldön?

Egy tuti, a foci az igazából a sört reklámozhatja, van erre számos zseniális reklámfilm példa:
napielet.hu/napi/rovat/reklama/2457/laba_kozt_a_labdat
Ugye!

RCH 2008.05.13. 10:28:25

A kepi vilagaval nincs bajom, es az egesznek a feelingje is kellemes, de valahogy nem all ossze benne a sztori. Olyan takolmany jellege van az egesznek.

z 2008.05.13. 10:42:52

rece: más neve van, legalábbis már láttam olyan palackot, amin St. King's állt.

bucoszettitacsi 2008.05.13. 10:45:11

Na most az van, hogy én kurvára nem ismerem ezt a főszereplő csókát, mondjuk sosem érdekelt a foci.
Palackozott vízért meg nem fizetek, mikor víz a csapból is jön, ha meg buborékost akarok ott a szóda, csak el kell menni a szódáshoz a ládával.

barnabás 2008.05.13. 10:46:53

A TV-ben látható reklámban benyit a csarnokba valami főnökszerű fazon, és szerintem azért rúgja bele a kukába, hogy eltűnjön a labda, nehogy a főnök elővegye. Amúgy csajozik is közben a palackozó üzem dolgozóival, ez is a reklám része :)

rece 2008.05.13. 10:47:28

Z: kösz, ez részben felvilágosít, de több kérdésben még homályban vagyok. :)

maxipocak 2008.05.13. 10:48:23

Kicsit retrós...Az Ásványvíz Gyártó Szövetkezet kiemelkedő dolgozója Figó elvtárs aki nem csak hogy játszva dolgozik de még jól is sportol.Megmutatja a dolgozó Magyar népnek hogyan is kell a Nemzetgazdaságot előre gördíteni!

gus · http://gus.freeblog.hu 2008.05.13. 11:04:05

hát igen! ötlet az nem volt semmi. :-)

nanemá 2008.05.13. 11:09:01

Egy-két hazai reklámot elnézve (pl. az erste reklámok, melyektől falra is tudnék mászni), akár szellemesnek is lehet nevezni a Szentkirályi reklámját. Legalább nem valami 10-es IQ átlag magyar a főszereplő(itt ugyancsak a fenti reklámra utalok), hanem szereztek egy ismert arcot. Igaz a reklámfilm alaptörténete átlagos, de legalább nem fog el az undor tőle.

Ban_Dee 2008.05.13. 11:12:28

bucoszettitacsi 2008.05.13. 10:45:11

Nem pesti vagy, ugye?
Mármint ne értsd félre, semmi bajom a vidékiekkel (akár kis falu ahol laksz, akár vidéki nagyváros), de Pesten a csapból jövő vízről már sokszor sok helyen elmondták, hogy a sok szutyok miatt amit per pillanat _tisztítatlanul_ engednek a Dunába, kimutatható egy csomó gyágyszer maradványa meg sok egyéb. (Pl. fogamzásgátló)

Szóval pestiként én például annyira nem is érzem hülyeségnek az ásványvizet. (Viszont azt igen, amikor X márka 3x annyiba kerül, mint Y.)

Ban_Dee 2008.05.13. 11:18:33

...ja, és bár Figo elsőre beugrott, hogy kicsoda, a mai napig nem értem (én sem) hogy mi a bánatot csinál a gyárban.
Pedig már jó párszor láttam a szpotot...
Szóval ennyi pénzből sokkal jobb / ötletesebb reklámot is lehetett volna csinálni.
Például valamelyik mosóport reklámozzák most egy kissráccal, aki anyunak áll elő egy nagyon kamuszagú sztorival hogy hogyan lett koszos a pólója - persze hogy nem a saját hibájából :-D
Na az aranyos, hogy gyurma / animációs filmként megcsinálták az egész sztorit és a végén mondja a gyerek, hogy 'hát így lettem koszos'. Végre nem a tipikus rókás marhaság. (Amúgy is ez milyen már hogy róka adja el a mosóport - az a mesében is mindenkit átb@sz... :-) )

N.Zoli · http://foldiek.blog.hu 2008.05.13. 11:20:43

Kioregedett focistakat szoktak mashol is reklamokban szerepeltetni. Vinnie Jones es Cantona nagyon nepszeruek, foleg, ha EB, vagy VB van.

Figorol mindenki tudja, hogy focista, szoval nem kellettt volna eroltetni ezt a labdatrukkozest en csak dolgoztattam volna a futoszalag mogott, hogy elvegyuljon a tobbiek kozott. Nagyon szajbaragos "Figyelem vilagsztar!" Ezt elmondjak szoban, feltunik mezben, amin nev is olvashato, meg a focizas a palackozoban.

BruceWayne 2008.05.13. 11:26:14

ennyi hülye kérdést? :-) most komolyan: van olyan normális ember aki azért iszik mondjuk pepsit mert Beckham Britniszpirsz Beyonce vagy xy dollármilliókért leszerződtetett akárki van az akármilyen rossz reklámban? nekem tök mindegy ki reklámozza, akkor se iszom, ráadásul reklámozhatja az atyaúristen is a Naturaquát, boltba soha nem vennék olyat... amúgy Interes vagyok de a reklám óta nem iszok több Szentkirályit :-)

Zoe23 2008.05.13. 11:28:01

1etértek a többiekkel. Maga az ötlet (Figo) zseniális, és hülye szöveg, hogy "kiöregedett", mert még egy 60 éves Figo is nagyobb név, mint a leghíresebb idegenlégiósunk. Sokkal eredetibb ötlet kellett volna, ezer ilyet láttam, a "sztár" a melósok közt...
Ez úgy szokott lenni, hogy a költségvetéssel fordítottan arányos a bátorság, amikor Figo elvállalta, szerintem beparáztak a marketingesek, és biztosra akartak menni. Valahogy ezen kellene túllépnie a magyar reklámnak. Ehhez bátor megrendelők kellenek.

BruceWayne 2008.05.13. 11:28:21

"Végre nem a tipikus rókás marhaság" hát mihez képest marhaság?

akkor te nem láttad az illatosító reklámot amiben a majomanyukának van 2 büdös borzkölyke. de hogyan???

BruceWayne 2008.05.13. 11:32:58

ja, biztosra mentek, pl. az "idegen környezetben" való labdával trükközést is a nike reklámból vették, és a végén az a szájtörlés is elég sablonos... de hát gondolom ilyen csapból is folyó raiffeisen meg hasonló barom reklámok stílusában nem is nagyon akarták szerepeltetni.

és ha már focireklám. az új, nagyon hosszú Nike reklám most a favorit, nagyon jó lett, és állítólag Guy Richie készítette.

Zoe23 2008.05.13. 11:46:27

Zseniális!
Olyan jó, hogy nem is illik összevetni a Szentkirályival :)
Ezt az utolsó kockáig kitalálták.

hátramozdító 2008.05.13. 12:05:32

Éljen, éljen, hurrá! Valaki már említette, külföldre St. King néven viszik a vizet, a gasztrós palackokon ott van jól. A film pedig zseniális, imádom, ahogy a narrátor áhítattal elropogtatja a vilááágsztárrr szót, tanulmány. A sztori is kerek, a focinak vége, irány a gyár, Figo beáll a szalag mellé és palackozik jólnevelten. Bukolikus idill, elvonulni a világból és valami hasznosat tenni végre, az emberek üdvére. Ezért kell a focilabdát, bármennyire is új, bepasszolni a kukába. Figo utolsó megkísértése, ő pedig hősiesen ellenáll, hiszen új értelmet nyert az élete az üzemben. Nagyon szép keretbe vagy ágyazva a történet, az elején még limuzin, a végén már echte ungarische betyáros szájtörlés, tehát egy karaktervezérelt történetet láttunk, amiben a jó elnyeri méltó büntetését. Csudaszép...

Patek 2008.05.13. 12:25:11

"...van olyan normális ember aki azért iszik mondjuk pepsit mert Beckham Britniszpirsz Beyonce vagy xy dollármilliókért leszerződtetett akárki van az akármilyen rossz reklámban?"

Annyira imádom az ilyet, hogy mindig van valaki azt elmondja. És mindegyik annyira kurvára okosnak hiszi magát.
Azt hiszed egy sok-dollár-milliárdos üzlet minden egyes szereplőjénél jobban átlátod ezt a dolgot?

Nyilván senki nem azért veszi meg, mert átgondolja, hogy ki reklámozza, de te is épp három sztárocskát soroltál fel meg egy terméket amit reklámoztak. Jééé de érdekes.
Megmaradt az agyadban.
Amikor állsz a boltban, nem fogod átgondolni, hogy melyiket ki reklámozta, de minél inkább -akár a sztárocskák segítségével- belivódott a termék neve az agyadba, annál valószínűbb, hogy több olyan közül, ami számodra ugyanolyan minőséget képvisel, azt fogod választani.

Az ember 18 éves kora után azért felejtse már el az ilyen átgondolatlanságot. (ha még nem vagy annyi, akkor bocs!)

(Kár, hogy ezt a commentet kb minden postnál be lehetne dobni.:( )

nathanp 2008.05.13. 12:25:27

a sztárokat szerepeltető kampányoknál alapvetően fontos, hogy a kapcsolat a márka és a sztár között hiteles legyen. egy nemzetközi viszonylatban is menő sportoló és egy magyar víz közötti "szerelem" nem tud hiteles lenni. egy falusi pályán birkák mellől induló, és a camp nou-ban vagy a bernabeu-ban góllal befejeződő cselsorozat, majd a pálya szélén a nagy korty St. King's utáni arc közeli product enjoyment sem tudna túl hiteles lenni. világsztárral világmárka reklámoz. (kivéve Japánban, ahol a lila férfi-ajakrúzst Joey Tribiani (Dr. Drake - Days of our lives) arca adja el)
A film rossz, mert kénytelen szájba rágni, hogy Figo világsztár, és a világsztár idegen a közegben, amibe helyezték.

Nóra 2008.05.13. 12:27:13

Nem mondanám, hogy nem sablonos, és azt sem, hogy eredeti, de valahogy mégis egyben van és nem irritáló.Kellemes látványt nyújt (persze a világ szertintem egyik legjobb pasijával nehéz lenne nem kellemes látványt nyújtania)

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.05.13. 12:31:49

Kretiv reklám, az ötlet: ne Norbival reklámozzunk, mert az negativ reklám.

Jó, mert mi is beszélünk róla.

De hiába, mert a kék Szentkirályi buborékjai hamar elillannak, másnapos kékben keresni hiábavalóság.

A citromos fonyódi az igazi ... meg a kőbányai :)

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.05.13. 12:32:36

"a portugál spíler hazai kalandjait"

meg voltam róla győződve, hogy olasz...

BruceWayne 2008.05.13. 12:34:01

ugyanmár Patek, azt kell megvenni amelyik jobb, most a kólánál maradva,van Pepsi meg Coca, ízre eldöntöd melyiket iszod, onnantól mindegy hogy ki reklámozza ugyanazt. persze a sok zombit meg lehet etetni: "Bekam ezt issza én is ezt iszom", és ugye ők vannak többen, ilyen szempontból jogos amit írsz. ezér is tettem hozzá hogy normális ember...

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.05.13. 12:35:35

Nekem ez nem áll össze. Először is a felütés olyan, mintha valami barterben megkapták volna Figót, akinek osztán kellett valami munka (nem pedig tudatosan választották volna ki, egyébként érdekelne, hogy milyen szempontok alapján). Aztán meg a feloldás: most akkor az ő feladatköre a palackozás és az alkalmanként berepülő zavaró labdák szemétbe passzolása lenne?!
Csak azt sajnálom, hogy most már nem kerülhet be a brief.blog rovatba :-)
(Nálam 2.5 - a korrekt megvalósítás miatt)

Nóra 2008.05.13. 12:35:47

és a kofola kóla??? kimaradt :)

BruceWayne 2008.05.13. 12:36:33

"a sztárokat szerepeltető kampányoknál alapvetően fontos, hogy a kapcsolat a márka és a sztár között hiteles legyen"

kb ezért röhögtem mindig mikor tavaly megláttam a reklámblokkokban ahogy a nagyfejű Alonso kirágta magát a begördülő Mercedesből....

Nóra 2008.05.13. 12:38:19

britniszpirz és a cola közti kapcsolat a pénz

BruceWayne 2008.05.13. 12:38:28

chimie: most nem azért, de szerinted a reklámok többségét olyan embereknek találták ki akik ennyit gondolkodnak???

BruceWayne 2008.05.13. 12:39:29

britniszpirsz és a kóla közti kapcsolat az élvezet, mivel britni sokat kólázik. :-D
/remélem leesik/

BruceWayne 2008.05.13. 12:42:23

legjobb mikor a múzeumba nézegetik a vizilóról kiállított tárgyakat a gyerekek és mondja a csávó hogy:
- A viziló....
erre nagy robaj, ajtó bevágódik, berombol egy 3 méteres plüss viziló és azt mondja:
- Hollálalllá, VI-ZI-LÓ??? Viziló formájú édesség!!!!

ennél nagyobb reklám nem létezik.

báró Csekonics 2008.05.13. 12:42:26

Nerazzurri 2008.05.13. 11:28:21

Ja, az nagyon komoly - még jobb a macska vs. kenguru randi és a pingvin + medve páros, ahol malacok a kicsik.
Nagy buli volt az erdőben :-)
Mondjuk ennek hatására én például rohadtul nem veszem meg az illatosítót...
Inkább tartunk (virágos) szobanövényt meg szellőztetünk. (Ja, és nem pukizzuk tele a szobát :-D)

BruceWayne 2008.05.13. 12:44:23

báró: ja, szegény kisgyerekeket jól összezavarják ezzel.
na meg mikor a hód a medve hátán szörfözik le a fűvel borított hegyről??

Gab 2008.05.13. 12:46:16

Nem tudom ki találta ki hogy külföldön St. King's nek hívják a cuccot.... Na itt is a link: www.szentkiralyi.hu/index.php?a=termekek&lang=en
Szentkirályi sparkling water nem igazán hangzik jól. De én nem is bánom. Tökmindegy mi a neve, külföldön nehéz lesz sikereket elérni. Az ország ahol pár éve még az oroszok voltak. Állandó gazdasági bajok stb. Az átlag külf. polgár csak azt látja hogy pesten zavargások, kormányválság, stb. Fogalmuk sincs mi van valójában kis hazánkban. Tudom, mert éltem több külföldi országban is..... Ki ne emlékezni 86'ban jöttek a turisták csernobil után geiger-m számáláóval mérték a kajákat az éttermekben. Szoval nem valoszinu hogy a mi vizünkre fognak ráizgulni, pláne nem egy számukra kimondhatatlan névvel.
Marad hát a saját márka, nekünk. És jól is van ez igy. Szerintem nem is az volt a cél hogy meghódítsuk vele a világot. Figo jó dobás volt ettől függetlenül. Ez a magyar emberekben a sikeresség érzetét kelti. (Lám-lám nekünk erre is van pénzünk)

báró Csekonics 2008.05.13. 12:46:23

Nerazzurri 2008.05.13. 12:42:23

Fúú, vazz - na az volt a büntető reklám, tényleg!
De jó, hogy már nem adják.

=Ford Prefect= 2008.05.13. 12:47:35

Teljes gáz az egész. Akárcsak a cég maga...

Coupe 2008.05.13. 12:49:52

Azt nem értem, hogy miből gondolja sok marha marketinges (ügyféloldal!), hogy az adott sztár, akit reklámozni hív segítségül, az egyben színész is. Jelenleg két balfogás jut eszembe. Mindkét esetben olyan gesztikulációt, arcjátékot, mimikát vártak el ebben a tárgykörben béna, esetlen amtőröktől, emlyek egyrészt hazavágták a filmet, másrészt az adott márka képviseletében igazi balfaszként mutatja be a máskülönben heroizált főhőst. Egyik pont szegény Figo, aki olyan esetlenül fintorodik és vág különböző hülye arcokat, hogy a néző pironkodik, pedig semmi mást nem kellett volna tennie, mint felvenni egy Armani öltönyt és a Four Seasonben ásványvizet rendelnie egy bombanő asztalánál, és máris hiteles. Ha még dekázik is kettőt - no nem kezeslábasban - meg is lehetett volna a megfelelő hitelesség és pozicionálás. Neeem, a magyar marketinges szerint Figo kurva jól húzza meg a jobbszélt, tehát biztosan színészi tehetsége is van, amiből persze egy szerencsétlen, agyalágyult bohóckodása lesz. A másik jó példa arra, amikor valakiből olyat néz ki a megbízó és a kreatív, amit az sosem fog tudni, Alonso ING reklámja, amikor a tömeg láttán félszeg, kissé feszengő, fóbiákkal küzdő hírességet kell alakítania, amiből úgy jön ki szegény a maga színészi eszközeivel, mint egy fogyatékos kisiskolás, aki megijed az állatkerti majomházban. Pedig ő pilóta, nem az Antonio Banderas, ezt sztem még egy világtól elrugaszkodott marketing szalember is tudja, aki mélygarázstól mélygarázsig szerzi célcsoportismereteit, és ismeri meg az őt körülvevő világot. Szóval van probléma bőven Figo szereplésével, de ez messze nem az ő számlája, úgy gondolom, színészi képességeit tekintve ő maga sosem árult zsákbamacskát.

www 2008.05.13. 12:54:04

Szerintem, ha a reklám csak addig tartana, hogy
"Sokat gondolkoztunk azon, hogy egy világsztárrr mivel segíthetné leginkább a Szentkirályi Ásványvíz sikerét."
és ekko Figo beáll a gyártósor mögé pakolni az üvegeket, és vége. Mert akkor ez lenne az üzenet:

"Tehetséges vagy?
Akkor rohadj meg egy vidéki szódagyár gyártósora mellett."

Szerintem ez lenne az igazi országimázs. Szép, mert igaz.

nathanp 2008.05.13. 12:56:42

nerazzuri: de pl. adidas nike viszonylatban számít(hat) az átlag focibuzinál, hogy az egyik szpotban c. ronaldo, a másikban zidane kergeti a lasztit. a jól eltalált sztárszerepeltetések jól meglátszanak a mutatókban. (le is húzhatják, lásd a pepsi belenyúlásai a zűrös sztárokba, jacko szerzi a pedó botrány előtt)
Az ilyen kampányok nem csak azt kommunikálják, hogy a Híresember a mi brandünket választja, hanem, hogy akkorák vagyunk, hogy Híresmbert is meg tudjuk fizetni.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.05.13. 13:07:02

www: ez tetszik, ütős, add el nekik az ötletet.
Komoly.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.05.13. 13:15:32

Egy másik blogon már kitárgyaltuk: addig jó ez a spot, amíg elő nem kerül a labda. Az tök poén lett volna, hogy Figo idejön, jó nagy böhöm kocsival leviszik a gyárba, aztán kap egy munkásoverált és beáll a szalaghoz melózni, így járulván hozzá a víz sikeréhez :-)

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.05.13. 13:17:12

Nu látom, közben www is beírta. Az ötlet nem új, hetekkel ezelőtt javasolta már vki egy másik blogbejegyzés kommentjeinél.

Zoe23 2008.05.13. 13:20:52

"Az ilyen kampányok nem csak azt kommunikálják, hogy a Híresember a mi brandünket választja, hanem, hogy akkorák vagyunk, hogy Híresmbert is meg tudjuk fizetni"

igen, szerintem is ez a lényeg. És ha úgy vesszük, bejött, sokan beszélnek róla. Majd külföldön is ez lesz, hogy "elég ismeretlen kis víz, de nézd, ott van a Figo, nem lehet rossz"
Tekintve a filmes csapat jó munkáját, nem lett annyira elrontva, vagyis a célnak megfelel szerintem. Kreatív szempontból viszont gyenge.

egygrafikus 2008.05.13. 14:05:40

Kár, hogy az alkotóknak semmi sem jutott az eszébe...

Amúgy nekem az ilyen híresemberes-testimonialos reklámok akkor hitelesek, ha az illetőnek van kicsi köze a termékhez - vö nike, adidas focisták, stb. El tudom fogadni, hogy egy kozmetikai cég modellel, szinésznővel hirdeti magát, de ha uganez a sztárocska utazási irodától ásványvíznig bármit hirdet az nagyon pénzszagú. A Fiatnak volt egy kampánya a foci VB alatt-után, amikor az olasz válogatott (elsősorban persze a Juve) játékosai rakodtak teherautókat, stb. Ennek volt értelme, az olaszoknál azt skandálja a nép, ha nem megy a játék: Menjetek dolgozni!

Dike 2008.05.13. 14:30:54

"kivéve Japánban, ahol a lila férfi-ajakrúzst Joey Tribiani (Dr. Drake - Days of our lives) arca adja el"

NathanP! EZt elmagyaráznád???

fikamatyi 2008.05.13. 15:05:39

Tök1xerű, jóképű fickó Figo, a nőkre akarnak hatni vele.

fikamatyi 2008.05.13. 15:08:44

Nesztek a Szentkirályi igaz története, megkerestem nektek:

Elhiszed, hogy a marketing csodákra képes? Itt van például a „világhíres/bajnok/díjas” Szentkirályi, ami gyakorlatilag egyetlen trükkre építve megitatta a jónépet…
Téged is?
Ja, bocs, ilyenek a mesebeli egyszeri szegénylegények…
Elmeséljem?
Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy Vitapress nevű káefté, amelyik kizárólag a vidéki közértekben fellelhető szörpökkel, ún. üdítőkkel tette színesebbé az erre fogékony mazochisták mindennapjait. Cukros színes víz, nesze neked. A cukor meg a színezék megvehető, a víz pedig jön a csapból, de ekkora mennyiségnél már érdemes fúrni egy kutat is, mer az úgy olcsóbb. Megtörtént, furakodtak egyet.
Ment miden szépen a maga útján, de egyszer csak Magyarország unióba lépett. Európailag. Ahol pedig az ásványvizekkel szemben támasztott követelmények enyhébbek, mint a korábbi hazai feltételrendszer.
Innen az ötlet, hagyjuk ki a cukrot meg a színezéket, palackozzunk simán vizet. Így is lett, de még az is kellett, hogy meg is vegyék ezt a népet.
S jött az ötlet, AquaExpo, Párizs.
Idézet a hvg-ből (ha beregisztrálsz, elolvashatod az egészet, csak annyit írj a keresőbe, hogy ásványvíz):
…meghívó nélkül is bárki nevezhetett. Az Aqua-Expót a szakma háziversenynek tekinti - tavaly legalábbis a 283 kiállító közül 224 volt francia, és csak 23 érkezett más európai országból. A GVH vizsgálati jelentése azt is megállapította, hogy a párizsi rendezvény inkább tekinthető turisztikai kiállításnak, mint hivatalos ásványvíz-világbajnokságnak - ilyet ugyanis nem rendeznek. "Azok a gyártók, akik elég jónak tartották terméküket a sikeres versenyzéshez, és kifizették a nem kis összegű nevezési díjat, indulhattak a versenyen…
Kik indultak ezen a versenyen? Leginkább azok a magyar cégek, akik a Szentkirályi farvizén evickélve szeretnék növelni a piaci részesedésüket. Íme egy oldal, lehetünk büszkék is, hiszen szinte csak magyarok nyertek:

www.weblink.hu/asvanyviz.php

Ja, hogy mások nem neveztek? Kis buták… Pedig semmilyen tudományos vagy laborvizsgálat nincsen, kizárólag érzékszervi. Azaz, a ki tudja honnan szalasztott zsűri végigkóstolja a vizeket és amelyik finom, azt megdíjazzák rendesen. Ennyi pénzért miért is ne? Erről mások is megemlékeztek, íme:

index.hu/gazdasag/magyar/erc050424

Mit ér a díj? Sokat, de ára is van, lásd hvg:

…a Szentkirályinak 1 millió forint bírságot kellett fizetnie, és a "világbajnok" megjelölés helyett a "világdíjas" került a címkére…

Mi van a vízben? Lássuk csak a hvg-t újfent:

Kádár Mihály, az Országos Környezet-egészségügyi Intézet főosztályvezetője a HVG-nek úgy nyilatkozott, hogy a pseudomonas egészséges szervezetre nem veszélyes, mindazonáltal tiszta környezetben nem fordul elő, s ha a mintavétel során nem ejtettek hibát, jelenléte technológiai hiányosságra utalhat, esetleg a palackozás során kerülhet a vízbe. Balogh Levente, a Szentkirályi Kft. ügyvezetője erre úgy reagált a HVG-nek: steril dolog az, amit sterilizálószerrel kezeltek, ez pedig az ásványvíznél nem engedélyezett. Azt klórral nem szabad kezelni, a baktériumokat is elölő ózont pedig csak bizonyos anyagok - vas-, mangán-, kén- és arzéntartalom - kivonására szabad használni, indokolt esetben.

Kedves egészségedre!

fikamatyi 2008.05.13. 15:10:25

Nesztek a szent története

Elhiszed, hogy a marketing csodákra képes? Itt van például a „világhíres/bajnok/díjas” Szentkirályi, ami gyakorlatilag egyetlen trükkre építve megitatta a jónépet…
Téged is?
Ja, bocs, ilyenek a mesebeli egyszeri szegénylegények…
Elmeséljem?
Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy Vitapress nevű káefté, amelyik kizárólag a vidéki közértekben fellelhető szörpökkel, ún. üdítőkkel tette színesebbé az erre fogékony mazochisták mindennapjait. Cukros színes víz, nesze neked. A cukor meg a színezék megvehető, a víz pedig jön a csapból, de ekkora mennyiségnél már érdemes fúrni egy kutat is, mer az úgy olcsóbb. Megtörtént, furakodtak egyet.
Ment miden szépen a maga útján, de egyszer csak Magyarország unióba lépett. Európailag. Ahol pedig az ásványvizekkel szemben támasztott követelmények enyhébbek, mint a korábbi hazai feltételrendszer.
Innen az ötlet, hagyjuk ki a cukrot meg a színezéket, palackozzunk simán vizet. Így is lett, de még az is kellett, hogy meg is vegyék ezt a népet.
S jött az ötlet, AquaExpo, Párizs.
Idézet a hvg-ből (ha beregisztrálsz, elolvashatod az egészet, csak annyit írj a keresőbe, hogy ásványvíz):
…meghívó nélkül is bárki nevezhetett. Az Aqua-Expót a szakma háziversenynek tekinti - tavaly legalábbis a 283 kiállító közül 224 volt francia, és csak 23 érkezett más európai országból. A GVH vizsgálati jelentése azt is megállapította, hogy a párizsi rendezvény inkább tekinthető turisztikai kiállításnak, mint hivatalos ásványvíz-világbajnokságnak - ilyet ugyanis nem rendeznek. "Azok a gyártók, akik elég jónak tartották terméküket a sikeres versenyzéshez, és kifizették a nem kis összegű nevezési díjat, indulhattak a versenyen…
Kik indultak ezen a versenyen? Leginkább azok a magyar cégek, akik a Szentkirályi farvizén evickélve szeretnék növelni a piaci részesedésüket. Íme egy oldal, lehetünk büszkék is, hiszen szinte csak magyarok nyertek:

www.weblink.hu/asvanyviz.php

Ja, hogy mások nem neveztek? Kis buták… Pedig semmilyen tudományos vagy laborvizsgálat nincsen, kizárólag érzékszervi. Azaz a ki tudja honnan szalasztott zsűri végigkóstolja a vizeket és amelyik finom, azt megdíjazzák rendesen. Ennyi pénzért miért is ne? Erről mások is megemlékeztek, íme:

index.hu/gazdasag/magyar/erc050424

Mit ér a díj? Sokat, de ára is van, lásd hvg:

…a Szentkirályinak 1 millió forint bírságot kellett fizetnie, és a "világbajnok" megjelölés helyett a "világdíjas" került a címkére…

Mi van a vízben? Lássuk csak a hvg-t újfent:

Kádár Mihály, az Országos Környezet-egészségügyi Intézet főosztályvezetője a HVG-nek úgy nyilatkozott, hogy a pseudomonas egészséges szervezetre nem veszélyes, mindazonáltal tiszta környezetben nem fordul elő, s ha a mintavétel során nem ejtettek hibát, jelenléte technológiai hiányosságra utalhat, esetleg a palackozás során kerülhet a vízbe. Balogh Levente, a Szentkirályi Kft. ügyvezetője erre úgy reagált a HVG-nek: steril dolog az, amit sterilizálószerrel kezeltek, ez pedig az ásványvíznél nem engedélyezett. Azt klórral nem szabad kezelni, a baktériumokat is elölő ózont pedig csak bizonyos anyagok - vas-, mangán-, kén- és arzéntartalom - kivonására szabad használni, indokolt esetben.

Kedves egészségedre!

fikamatyi 2008.05.13. 15:11:07

Nesztek a szent története

Elhiszed, hogy a marketing csodákra képes? Itt van például a „világhíres/bajnok/díjas” Szentkirályi, ami gyakorlatilag egyetlen trükkre építve megitatta a jónépet…
Téged is?
Ja, bocs, ilyenek a mesebeli egyszeri szegénylegények…
Elmeséljem?
Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy Vitapress nevű káefté, amelyik kizárólag a vidéki közértekben fellelhető szörpökkel, ún. üdítőkkel tette színesebbé az erre fogékony mazochisták mindennapjait. Cukros színes víz, nesze neked. A cukor meg a színezék megvehető, a víz pedig jön a csapból, de ekkora mennyiségnél már érdemes fúrni egy kutat is, mer az úgy olcsóbb. Megtörtént, furakodtak egyet.
Ment miden szépen a maga útján, de egyszer csak Magyarország unióba lépett. Európailag. Ahol pedig az ásványvizekkel szemben támasztott követelmények enyhébbek, mint a korábbi hazai feltételrendszer.
Innen az ötlet, hagyjuk ki a cukrot meg a színezéket, palackozzunk simán vizet. Így is lett, de még az is kellett, hogy meg is vegyék ezt a népet.
S jött az ötlet, AquaExpo, Párizs.
Idézet a hvg-ből (ha beregisztrálsz, elolvashatod az egészet, csak annyit írj a keresőbe, hogy ásványvíz):
…meghívó nélkül is bárki nevezhetett. Az Aqua-Expót a szakma háziversenynek tekinti - tavaly legalábbis a 283 kiállító közül 224 volt francia, és csak 23 érkezett más európai országból. A GVH vizsgálati jelentése azt is megállapította, hogy a párizsi rendezvény inkább tekinthető turisztikai kiállításnak, mint hivatalos ásványvíz-világbajnokságnak - ilyet ugyanis nem rendeznek. "Azok a gyártók, akik elég jónak tartották terméküket a sikeres versenyzéshez, és kifizették a nem kis összegű nevezési díjat, indulhattak a versenyen…
Kik indultak ezen a versenyen? Leginkább azok a magyar cégek, akik a Szentkirályi farvizén evickélve szeretnék növelni a piaci részesedésüket. Íme egy oldal, lehetünk büszkék is, hiszen szinte csak magyarok nyertek:

www.weblink.hu/asvanyviz.php

Ja, hogy mások nem neveztek? Kis buták… Pedig semmilyen tudományos vagy laborvizsgálat nincsen, kizárólag érzékszervi. Azaz a ki tudja honnan szalasztott zsűri végigkóstolja a vizeket és amelyik finom, azt megdíjazzák rendesen. Ennyi pénzért miért is ne? Erről mások is megemlékeztek, íme:

index.hu/gazdasag/magyar/erc050424

Mit ér a díj? Sokat, de ára is van, lásd hvg:

…a Szentkirályinak 1 millió forint bírságot kellett fizetnie, és a "világbajnok" megjelölés helyett a "világdíjas" került a címkére…

Mi van a vízben? Lássuk csak a hvg-t újfent:

Kádár Mihály, az Országos Környezet-egészségügyi Intézet főosztályvezetője a HVG-nek úgy nyilatkozott, hogy a pseudomonas egészséges szervezetre nem veszélyes, mindazonáltal tiszta környezetben nem fordul elő, s ha a mintavétel során nem ejtettek hibát, jelenléte technológiai hiányosságra utalhat, esetleg a palackozás során kerülhet a vízbe. Balogh Levente, a Szentkirályi Kft. ügyvezetője erre úgy reagált a HVG-nek: steril dolog az, amit sterilizálószerrel kezeltek, ez pedig az ásványvíznél nem engedélyezett. Azt klórral nem szabad kezelni, a baktériumokat is elölő ózont pedig csak bizonyos anyagok - vas-, mangán-, kén- és arzéntartalom - kivonására szabad használni, indokolt esetben.

Kedves egészségedre!

fikamatyi 2008.05.13. 15:11:57

Nesztek a szent története

Elhiszed, hogy a marketing csodákra képes? Itt van például a „világhíres/bajnok/díjas” Szentkirályi, ami gyakorlatilag egyetlen trükkre építve megitatta a jónépet…
Téged is?
Ja, bocs, ilyenek a mesebeli egyszeri szegénylegények…
Elmeséljem?
Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy Vitapress nevű káefté, amelyik kizárólag a vidéki közértekben fellelhető szörpökkel, ún. üdítőkkel tette színesebbé az erre fogékony mazochisták mindennapjait. Cukros színes víz, nesze neked. A cukor meg a színezék megvehető, a víz pedig jön a csapból, de ekkora mennyiségnél már érdemes fúrni egy kutat is, mer az úgy olcsóbb. Megtörtént, furakodtak egyet.
Ment miden szépen a maga útján, de egyszer csak Magyarország unióba lépett. Európailag. Ahol pedig az ásványvizekkel szemben támasztott követelmények enyhébbek, mint a korábbi hazai feltételrendszer.
Innen az ötlet, hagyjuk ki a cukrot meg a színezéket, palackozzunk simán vizet. Így is lett, de még az is kellett, hogy meg is vegyék ezt a népet.
S jött az ötlet, AquaExpo, Párizs.
Idézet a hvg-ből (ha beregisztrálsz, elolvashatod az egészet, csak annyit írj a keresőbe, hogy ásványvíz):
…meghívó nélkül is bárki nevezhetett. Az Aqua-Expót a szakma háziversenynek tekinti - tavaly legalábbis a 283 kiállító közül 224 volt francia, és csak 23 érkezett más európai országból. A GVH vizsgálati jelentése azt is megállapította, hogy a párizsi rendezvény inkább tekinthető turisztikai kiállításnak, mint hivatalos ásványvíz-világbajnokságnak - ilyet ugyanis nem rendeznek. "Azok a gyártók, akik elég jónak tartották terméküket a sikeres versenyzéshez, és kifizették a nem kis összegű nevezési díjat, indulhattak a versenyen…
Kik indultak ezen a versenyen? Leginkább azok a magyar cégek, akik a Szentkirályi farvizén evickélve szeretnék növelni a piaci részesedésüket. Íme egy oldal, lehetünk büszkék is, hiszen szinte csak magyarok nyertek:

www.weblink.hu/asvanyviz.php

Ja, hogy mások nem neveztek? Kis buták… Pedig semmilyen tudományos vagy laborvizsgálat nincsen, kizárólag érzékszervi. Azaz a ki tudja honnan szalasztott zsűri végigkóstolja a vizeket és amelyik finom, azt megdíjazzák rendesen. Ennyi pénzért miért is ne? Erről mások is megemlékeztek, íme:

index.hu/gazdasag/magyar/erc050424

Mit ér a díj? Sokat, de ára is van, lásd hvg:

…a Szentkirályinak 1 millió forint bírságot kellett fizetnie, és a "világbajnok" megjelölés helyett a "világdíjas" került a címkére…

Mi van a vízben? Lássuk csak a hvg-t újfent:

Kádár Mihály, az Országos Környezet-egészségügyi Intézet főosztályvezetője a HVG-nek úgy nyilatkozott, hogy a pseudomonas egészséges szervezetre nem veszélyes, mindazonáltal tiszta környezetben nem fordul elő, s ha a mintavétel során nem ejtettek hibát, jelenléte technológiai hiányosságra utalhat, esetleg a palackozás során kerülhet a vízbe. Balogh Levente, a Szentkirályi Kft. ügyvezetője erre úgy reagált a HVG-nek: steril dolog az, amit sterilizálószerrel kezeltek, ez pedig az ásványvíznél nem engedélyezett. Azt klórral nem szabad kezelni, a baktériumokat is elölő ózont pedig csak bizonyos anyagok - vas-, mangán-, kén- és arzéntartalom - kivonására szabad használni, indokolt esetben.

Kedves egészségedre!

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.05.13. 16:34:19

Re: Nerazzurri 2008.05.13. 12:38:28

Szerintem egy jó reklámnak elsőre érthetőnek kell lennie. Szerintem ez nem az. Mármint nem érthető és (többek közt) ezért nem is jó.

Fikamatyi: egyszer is hosszú lenne, amit írtál.

nemkellvagta (törölt) 2008.05.13. 20:16:44

ezen a site-on az amerikai sztárok japán reklámjai vannak. megvesznek egy színészt sokért és nem kell kreatívnak lenni, mindegy mit csinál, elég ha bemondja a kamerába: suntory time! (vagy st. king)

www.japander.com/japander/

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.05.13. 23:09:51

nakéremszépen, Figót imádom, öregen is jó pasi. A reklám kivitelezése szerintem jó a történet vacak. 3,5 a kisvakondnadrág meg nagyon gáz.
A főnök (nem akarnám nevén nevezni Balogh Leventét)tényleg a szarból épített várat. Testközelben (na nem úgy) éltem át az utóbbi években, mi mindent vitt véghez ez a pasi...komolyan le a kalappal. Tényleg pofátlanoké és a szemteleneké a világ, de egy biztos, akármilyen is ő ott volt az összes vidéki picsa árubemutatón személyesen és propagálta a cége termékeit (ugye marketingmix szaktanácsadás eleme :o)) egyébként márkahű ásványvízfogysztó vagyok, ettől nem állok át a Szentkirályira

dnd 2008.05.14. 13:12:41

Az én megfejtésem a következő:

"Sokat gondolkoztunk azon, hogy egy világsztárrr mivel segíthetné leginkább a Szentkirályi Ásványvíz sikerét." És arra jutottunk, hogy a Szentkirályi már annyira tökéletes így is, hogy maximum a termelést tudnánk fokozni vele. Ezért Figót mint hangulatfelelőst illesztettük bele a gyártási folyamatba: míg a jómunkásemberek dolgoznak, ő parádés focitudományával szórakoztatja őket, ezzel fokozza munkakedvüket sztahanovi magasságokba.

Na, megnyertem az NDK turmixgépet?

nathanp 2008.05.14. 16:36:06

Dike
Joey Tribiani (Friends) színész-pályájának "fordulópontja" volt, hogy az ichiban lispstick for men arca lehetet Japánban.
Nyilvánvaló kiszólás a sitcom alkotóitól a japán reklámpiac, illetve az ott pörgő amerikai sztárok felé.
Itt: video.aol.com/video-detail/ichiban-lipstick-for-men/2474416394?icid=acvsv1

nathanp 2008.05.14. 16:37:10

lehetett, naná.

BruceWayne 2008.05.15. 13:02:03

"nathanp 2008.05.13. 12:56:42
nerazzuri: de pl. adidas nike viszonylatban számít(hat) az átlag focibuzinál, hogy az egyik szpotban c. ronaldo, a másikban zidane kergeti a lasztit."

részben jogos, viszont: én azért részesítem előnyben a Nike termékeit az adidassal szemben mert egyszerűen sokkal jobbak, szebbek, stílusosabbak, modernebbek... tehát ha kedvenc focistáim átigazolnának a niketól az adidashoz a választásomon az se változtatna, ugyanúgy a niket preferálnám (de fociba nincsenek ilyen éles váltások, NBA-be például volt, kedvencem Kevin Garnett évekig a Nike arca volt, baromi jó cipőkkel, aztán lejárt a szerződés és átment az Adidashoz, onnantól engem nem érdekelt mit reklámoz, mert úgymond becsapásnak éreztem)

és egy ellenpélda: magamtól sose veszek adidas dezodort mert rühellem Zidane-t :-)

butatót 2008.05.15. 20:20:49

Nerazzurri: ha már Nike, akkor Sofia Boutella és nem a köcsög focisták ;)

megabo 2008.05.16. 19:32:54

Figót jól ismerem és a reklámot is már többször láttam a tv-ben, de amíg ezt a postot nem olvastam, nem ismertem fel, hogy ő az.

vision 2008.06.11. 13:47:35

Jó Reggelt emberek !
Ideje lenne már észrevenni a vakítást amit ezek művelnek.Csak józan paraszti ésszel gondolkodva miért ásványvíz ez a víz ? Talán azért mert az Alföldről származik ahol már kb 50-60 éve folyik olyan mezőgazdasági tevékenység ahol folyamatosan műtrágyát használnak. 50 éve mossa az eső be a talajba a kemikáliát amit végül 205 méter mélyből kiszivattyúznak és bepalackoznak.
Az unios csatlakozás elött az ilyen vízet nem nevezhették ásványvíznek mert a szigorú magyar jogszabályok ezt nem tették lehetővé.
Egy párizsi "kolbászfesztiválon" nyugdíjas túristáknak ízlett a víz és ezt a hírt turbózták fel olyannyira, hogy az emberek már meg sem nézik hogy mit isznak. Hogy mivel segíthetne Fígó: informálhatná az embereket a sok jó igazi ásványvízről és elmondaná hogy ne csak az nézzék meg amit megesznek hanem azt is amit megisznak hiszen testünk közel 80 %-a víz. Nagyon nem mindegy mivel pótoljuk.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása