Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Igen, tudom, a dohányzás károsságát elrettentő módon bemutató reklámok hatása erősen megkérdőjelezhető. A dohányosok gyakorlatilag immúnisak lettek a cigarettás dobozokat csúfító feliratokra, sőt ott, ahol erre lehetőségük van, sokan direkt sportot űznek abból, hogy a dobozokat díszítő rothadt tüdős és szétroncsolt májas fotósorozat minden tagját beszerezzék gyűjteményükbe. A Saatchi & Saatchi London ügynökség által a Quit dohányzásellenes társaságnak készített ambient megoldásról sem gondolom, hogy on the spot megtéríti a rossz útra tért füstölőket, akiknek nikotinos rágóvá változik kezében a cigi. Ennek ellenére magát a reklámötletet ügyesnek tartom, és ki tudja, talán még be is találhat valakinél.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.