Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Majd Márványember segít az AIDS-árvákon


A németországi Unicef megbízásából a hamburgi Serviceplan ügynökség által készített hirdetések egészen új oldalról közelítik meg a problémákat, amelyekkel a nemzetközi segélyszervezetnek fel kell vennie a küzdelmet. A hirdetésekben a félrenézős, "majd mások megoldják" típusú hozzáállásra világítanak rá, amit a legtöbben tanúsítunk ezek iránt. Arra mutat rá, hogy csupán az "illetékesektől" várni a megoldást nem sokban különbözik a gyerekek csodavárásától, akik a kitalált Márványemberhez, Acél Kapitányhoz és Fehér Villámhoz hasonló képregényhősöktől remélnek segítséget. Pedig mint azt a fősorok is hangsúlyozzák az AIDS, a járványok és az ivóvízhiány problémáit ők nem fogják megoldani helyettünk. Nekünk magunknak kell cselekednünk, ha változást akarunk. Hatásos, egyszerű és szép. 

Címkék: nonprofit látvány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr37489368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

W Joe 2008.05.28. 10:29:28

Jó ötlet, hatásos.

mizie 2008.05.28. 10:53:30

hááát... ha elolvasod akkor jó, de sztem mindnki kb filmplakátnak látja és le se szarja.

Gepember · http://blog.gepember.com 2008.05.28. 11:06:30

nagyon jó az ötlet, szerintem rögtön lejön, hogy nem filmplakát.

Mr_Wolf 2008.05.28. 11:51:44

Ne felejtsük el a magyar "szuperhős" 1%-os kampányt:
szuperhos.networldtrading.com/
Nem jár messze a két gondolat egymástól, ráadásul a magyar változat nem dörgöli bele annyira az orromat önnön szaremberségembe. (nem tudom, ki volt az ügynökség, úgyhogy ingyé' nyalok)

Hangyasav 2008.05.28. 12:04:46

Legyen szabad vitatkoznom a kollégákkal: szerintem szép, egyszerű és hatástalan.

Ezek a reklámok a nyugati Fogyasztó Ember lelkiismeretére akarnak hatni - tegyél valamit azért, h a világ jobb legyen! Ez szép és nemes cél, csak épp a Harmadik Világra, főleg Afrikára tekintve látszik, h nem működik. Ugyanakkor érzékelhető egy gyermekded, kamaszos-romantikus álmodozás, miszerint a világ jó lehetne, ha mi is jobbak lennénk. Nem vagyunk azok, de a világ sosem volt és sosem lesz tökéletes, a nyomor (és minden ami belőle következik) örökkévaló. Ámen.

kovacsferenc123123 2008.05.28. 12:13:25

kicsit ezt a "nagy fehérember odamegy a sivatagi négerekhez és jótevően lenéz rájuk" érzetet erősíti, hogy fehérek. szerintem egy fekete kisgyerek fekete szuperhősről álmodik. de amúgy tényleg jó kis plakátok...

egygrafikus 2008.05.28. 13:12:11

Nagyon egyetésrtek Hangyasav kollégával... Ezek is nagyon szép reklámok, biztos nagyon örültek az ügynökség kreatívjai, hogy milyen klassz dolgot találtak ki (és tényleg) és a világon semmi nem fog változni. Mert mit mond majd a nagyérdemû? OK, segíteni kell, de mit tudok én tenni ezügyben? Nem tudok vívezetéket építeni, nem ismerem az AIDS gyógyszerét, pénzt meg eddig is adtam mindenféle jótékonysági célra, de a felét ellopták mire odaért, a másik felét meg a helyszinen nyúlták le... Az az érzésem, hogy az ilyen típusú kampányoktól soha semmi nem fog megváltozni (ill. nem a kampányoktól fog, ha egyáltalán), nekem is volt szerencsém résztvenni több hazai TCR kampányban, nagyon büszkék voltunk, ha díjat is nyertünk velük, a lelkiismeretünk is megnyugodott, oszt? Lett kevesebb baleset, szegény gyerek, hajléktalan, kóbor kutya?

◄ViZion 2008.05.29. 13:31:13

Szegény afrikaiaknak nem elég a vírus, még jön ez is.......

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása