Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Jópofa játék a márkákkal

Ha egy kis mókára vágysz így ebéd után, ami ráadásul még a marketing, vagy inkább reklámismereteidet is teszteli, akkor a brand tags nevű honlapot neked találták ki.  Ide kattintva az első feladatunk, hogy a véletlenszerűen kiadott márkákról először eszükbe jutó kifejezést beírjuk a kijelölt helyre. Ezt aztán az oldal egy brand cloud formájában összesít (a fenti képen a Lamborghinié látszik), vagyis egymás mellé-alá írja a kifejezéseket, amelyek mérete attól függ, hogy hányan választották őket. De ez persze csak a bemelegítő rész, és teljesen önkéntes, ha akarjuk, simán skippelhető.

A lényeg az oldalnak az a része, ahol az tesztelhetjük, mennyit tudunk a márkákról vagy arról, hogy milyen képzetek, fogalmak kötődnek az emberek fejében hozzájuk. A feladat ugyanis az, hogy az elénk tett brandfelhőből kitaláljuk, melyik márkát is írhatták le így a látogatók. Van persze rengeteg nyilvánvaló brandfelhő is, de sok olyat is találunk, amin jócskán törhetjük a fejünket. Hogy meghozzam a kedveteket, beteszek ide néhány feladványt az egyszerűbbektől haladva a nehezebbek felé. Fontos, hogy a felsorot fogalmak között található márkanevek nem a kitalálandó márkák nevei, azokat csak velük kapcsolatban említették az emberek. Érdemes próbálkozni, mert az első helyes megfejtő egy hetet tölthet az addict szerkesztőivel a kazah tengerparton.

Update:

Nagyon gyorsan jöttek a megfejtések, ezért kiegészítettem még öt feladvánnyal. Mivel a kommentekben már sok jó megfejtés van, a játék kedvéért jobb, ha csak a végén olvassátok el őket. Hajrá!

1. fresh, britney spears, coca-cola, generation, sweet
2. expensive, evil, ferrari, gas, pollution
3. cable, expensive, sopranoes, movies
4. soccer, germany, adidas, running, tiger
5. learning, animals, science, mythbusters, boring
6. everything, everywhere, evil, answers, find
7.cheap, disgusting, fast, fat, unhealthy
8. annoying, catherine zeta jones, germany, cheap, call
9. gay, design, love, expensive, laptop, white
10. bug, cool, hitler, reliable, rabbit, germany

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr95487336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SibylVane 2008.05.29. 14:16:06

4. nem nike, hanem puma basszus

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.05.29. 14:47:45

SibylVane
Te aztán tényleg nagyon vonzódhatsz a kazah tengerparthoz. A megfejtések biztatóak, de még nem tökéletes.

fcuk · http://blog.lfsteam.com 2008.05.29. 14:49:01

2: SHELL, ha a formula 1 nem felelt meg rá.

helikopter 2008.05.29. 14:58:38

2. shell
5. national geographic

Pantone 2008.05.29. 15:11:04

Ez nagyon nagy ötlet volt RB! Nekem is megvan a tíz, de volt, amin percekig gondolkodtam. Tényleg szuper!

silberstein 2008.05.29. 15:20:56

2. Lambo

silberstein 2008.05.29. 15:26:18

Az ajánlott site idegesítő; ha nem pontosan adod meg a márka nevét (pl. dolce&gabbana-t az dolce & gabbana helyett - értsd, & előtt és után space-szel, akkor "sorry, you got it wrong".

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.05.29. 15:28:53

silber
De a te önértékelésed ettől azért még nem inog meg igaz?:)

silberstein 2008.05.29. 15:31:57

legkevésbé sem :) lévén hogy átlagban 12 mp alatt, két szóból nyomom a jó megoldást, kivéve, ha USA-specifikus brandről van szó ;)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.05.29. 15:35:16

Akkor itt van mindenkinek egy extra feladvány:
advertising, index, blog, fantastic, supercool:))

silberstein 2008.05.29. 15:38:16

Elég szépen kiderül, mennyire hasonlóak a márkaüzenetek... és egyazon kategórián belül mennyire nehéz különbséget tenni brandek közt

silberstein 2008.05.29. 15:39:17

a-val kezdődik, ddict a vége? ;)

k.balint 2008.05.29. 15:40:26

azért ennek baromira kevés értelme van... Egyrészt pl. a Lufthansánál ott van közepesen nagy betűvel, hogy Luftwaffel vagy mi, tényleg, akkor vajon mi lehet? másrészt ha beírom, hogy smith & wesson vagy british petrol, kiírja, hogy sorry, wrong, mert smith and wesson és bp. Ennél azért szerintem nem lett volna kicsikét okosabb robotot gyártani...

k.balint 2008.05.29. 15:40:58

**nem lett volna NEHÉZ kicsikét...

Dunai 2008.05.29. 15:41:05

Ezért kaptok tőlem egy kövér adsense-klikket.

k.balint 2008.05.29. 15:45:36

Ja, Playstationnél a legnagyobb betűkkel a Play Station van... mondom, ki van ez találva okosan... "Mi jut eszébe magának a pléjsztésönről? - Nekem? A pléjsztésön - Tök jó, köszönjük"

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.05.29. 15:47:00

Nekem nem ad brand clouds-t csak mindig újabb (ismeretlenebbnél ismeretlenebb) márkákat dobál fel (na jó, a Firefox meg a Mercedes ismerős volt, de ez utóbbit skippeltem mert nem tudom hogy mondják angolul hogy műmájer :)))

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.05.29. 15:49:28

Gery
Itt próbáld: www.brandtags.net/browse.php

k. balint
Mindenhol vannak hülyék.

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.05.29. 16:06:25

Reklámbuzi, köszi :)

"9. gay, design, love, expensive, laptop, white" -> Ebből a gay és a laptop is elég, már így is egyértelmű hogy alma :)))

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.05.29. 16:25:49

LOL: a Banana Republic brand-ről úgy látszik nem én vagyok az egyetlen akinek a Hungary tag jutott elsőként eszébe :)))

Penge 2008.05.30. 12:54:49

Firefoxban javaslom a "Ctrl -" használatát. ;) Király az oldal szerintem.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása