Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat] Blikk: áramszedő

Feltételezett ügyfél: Ringier

Feltételezett brief:

Sziasztok!

Lövöm az új kampányinfót: cégünkben tulajdonrészt szerzett az Itchy & Scratchy plc. - az ő alapvető tev. körük a kaparós sorsjegy gyártás, és a részesedést ilyen jegyekkel fizették ki, amiket most el kell szórnunk valahogy. Mivel a legnagyobb példányszámú lapunk a Blikk, úgy gondoltuk, ennek olvasóit boldogítjuk ilyen sorsjegyekkel. Lesz egy pár milliós főnyeremény, meg napi 100 000 HUF (még változhat).

Egy gond van csak: lekutattuk, mennyire népszerű a kaparós műfaj itthon és sajnos az eredmény elég lehangoló. A kérdőívek alapján a kaparás mint szabadidős tevékenység a laposelem-nyalás és a távoli családtag betegsége között végzett (lásd kapar_GFK.PPT ).

Látszólag megoldást jelenthetne, ha a nyereményekre mennénk a kampányban és maga a kaparás csak apró betűs dolog lenne - ezt viszont az I&S miatt nem tehetjük meg. Tehát valahogy magát a kaparást kellene népszerűsíteni.

Ügynökség feltételezett levele a megbízónak:

Hello!

Alapvetően a kutatásból indultunk ki: okés, a kaparásról az abortusz meg a tanyasi baromfiudvar jut az emberek eszébe - de mi lenne, ha azokkal a dolgokkal hasonlítanánk össze a kaparást, amik még ennél is rosszabbul végeztek a kutatáson?! Így már rögtön vonzónak tűnhet a dolog - amire ráteszünk egy lapáttal, ha bemutatjuk, hogy még nyeremény is van!

A kreatívok teljesek rá is gyorsultak a témára, úgyhogy egy csomó ötletünk van. Kreatív médiahasználattal elérhető, hogy mindig releváns témákhoz kapcsolódjunk (külön vizuált nem használnánk, így a pluszköltség minimális). A lényeg, hogy mindenütt rápírítunk az emberekre - szívnak egy nagyot vagy inkább kaparnak.

Pár példa, hogy hogyan nézne ez ki a gyakorlatban

Villamoson: Az áramszedőt fogja vagy matricát kapar?
Üzletközpontokban: Beveri a pofáját a biztonsági őr vagy matricát kapar?
Billboard: Kutyaszarba lép vagy matricát kapar?

esetleg elmehetünk "őrültebb" irányba is, például utcai plakátokon "Belecsap Önbe a villám, amitől meggyullad a ruhája, pár jóindulatú gyalogos lehugyozza, de ez nem segít, viszont annyira megrémül tőlük, hogy az autók elé ugrik és széttrancsírozzák - vagy inkább matricát kapar?

Címkék: blikk köztér brief kapar

2008.05.30. 12:00 chimie 16 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr88490447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magnum 2008.05.30. 12:28:14

Hatalmas! Én biztos az extra irányt választottam volna a helyükben:))

a 2008.05.30. 13:18:46

(lásd kapar_GFK.PPT )

zseniális!

Hangyasav 2008.05.30. 14:24:42

Itchy & Scratchy plc. ?!?!

:o)

Pantone 2008.05.30. 17:29:34

Chimie, isten vagy!:))

Balu · http://www.balulap.hu 2008.05.30. 22:16:13

Én is az Őrültebb irány pártján állok, az teljesen képviselhető, már korábban egy külfődi cégnek is bejött, at is imádom?

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.05.31. 10:17:13

"esetleg elmehetünk "őrültebb" irányba is, például utcai plakátokon "Belecsap Önbe a villám, amitől meggyullad a ruhája, pár jóindulatú gyalogos lehugyozza, de ez nem segít, viszont annyira megrémül tőlük, hogy az autók elé ugrik és széttrancsírozzák - vagy inkább matricát kapar?" ez baromi jó, főleg, ha egybe olvassuk el :DDD

Chimie, egyet kihagytál de talán szándékosan nem került bele a múltkori vibrátoros (addict.blog.hu/2008/02/26/na_kicsim_berreg_mar_a_nindzsokad) printkampány. Nekem teljesen az jutott az eszembe ...
A TV reklám nekem tetszik de ez a semmitmondó gagyiság tragédia.

Bery · http://www.hellorepublic.com/author/bery/ 2008.05.31. 10:51:06

Sue,

Hol marad az eufemizálás?

A hugyozás helyett a pisilés szebb szó, nem?

:)))

Berk 2008.05.31. 13:18:16

Félreértetted a kampány "üzenetét", Chimie. Az összes hirdetés arra szeretne építeni - ez főleg a tévés változatnál válik egyértelművé -, hogy szinte az egész ország kapar. Buszokon például az a szöveg, hogy "rázós az út vagy matricát kapar?". De már láttam újságárus oldalán olyat is, hogy "Centrifugán ül vagy matricát kapar?". Szóval a lényeg nem azon van, hogy vagy matricát kaparsz vagy megszívod, hanem hogy alapból mindenki kapar, te se maradj le róla, és printnél ezt a vibris reklámhoz hasonló módon, elmosott képekkel akarták érzékeltetni. Ettől még persze úgy szánalmas az egész, ahogy van, csak pontosítani szerettem volna.

Nóra 2008.06.01. 00:08:23

Azért egy kampánytól elvárható, h minden egyes eszközről önmagában átjöjjön az üzenet, ne egyben kelljen értelmezni... Az amúgy kiderül pl. valahol, h mire fel a nagy kaparás? Tudom, az Itchy & Scratchy plc.....)))))

borzalmacska 2008.06.02. 14:08:35

Berk, chimie

Távol álljon tőlem, hogy én osszam itt az észt, de nézzétek csak meg a vizuált: nem véletlenül van elmosódva az az arc. Konklúzió: azért látod ilyennek, mert áramszedőt fogdosol/rázós az út/stb, vagy mert a matricakaparástól rázkódsz. Meg kell hagyni, zseniális. Kár, hogy előtte már megcsinálták mások egy sokkal relevánsabb termékre. (bordázott óvszer)

Ez tényleg nem jött le nektek?

Akkor inkább nem is akarom tudni, hogy a Blikk olvasói közül hánynak sikerült megfejtenie az üzenetet...

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.06.02. 18:22:49

Berk+borzalmacska: ezek szerint az összes többi briefemet reálisnak tartjátok? :-)

borzalmacska 2008.06.03. 12:52:23

oké, bocs :-)

bár a többinél azért reálisabb voltál

cyber panka 2008.06.03. 16:03:51

Szerintem félreértettétek.

ez nem egy képrejtvény típusú kérdés? hogy mit látunk a képen?
azért rezeg-e a csávó feje mert áramszedőt fog vagy netán kapar?
mert most kaparni bizony nagyon megéri.
nem?

okoska 2008.06.07. 13:59:29

A Blikk kaparós sorjegyes plakátja két helyesírási hibát is rejt. A VAGY szó elé vesszőt kell tenni, a MINDEN NAP szavakat pedig külön kell írni!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása