Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egyen Ön is reklámlevelet!

Elég hülye egy ötlet, de épp erre bíztatja a címzetteket a Fiat, amely akciós felszereltségű Panda modelljét hirdette a dm-küldeményben. Mivel az ajánlat nagyon kedvező, viszont csak a készlet erejéig tart, szerintük jobban járunk, ha mindenki elől elhallgatjuk a dolgot. Sőt, az lesz a legjobb, ha nem hagyunk magunk után semmilyen nyomot, és elégetjük, vagy ha erre nincs lehetőségünk, akkor egyszerűen megesszük a levelet. Hogy a papír ne feküdje meg a gyomrunkat a Fiat marketingesei előrelátóan azzal kedveskedtek nekünk, hogy ehető anyagból készítették a levelet, amire egy feliratban is felhívták a figyelmet. Hogy milyen ízű volt a cucc, arról nincs hír, mint ahogy arról sem, hogy volt-e, aki kipróbálta. De hogy emlékezett rá, az tuti.

Címkék: kaja dm

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr46488815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.06.02. 17:13:24

emlékezett rá az tuti, arra is hogy Fiat?
klassz biztos ostya... ételfestékkel lehet ilyet csinálni van ilyen "nyomtató" itthon is

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.06.02. 17:15:11

Sue, látom összefutott a nyál a szádban. Jó étvágyat!

albinoblacksheep 2008.06.02. 17:43:59

És mi van akkor ha elfelejtette a részletket? El birom képzeli ahogy a budiba turkál, hátha marad egy kis emésztettlen rész....

Név 2008.06.02. 18:58:48

nyilván azért van, hogy a hülye vegye meg - még mielőtt az (okosabb, hozzáértőbb) ismerősei elmondják neki, hogy nem kéne

balta 2008.06.02. 19:45:32

tényleg jó ötlet, nem találkoztam még ilyennel. Mondjuk nem biztos, hogy vadul falnám, miután kábé 15-en végigtapizták már a csomagolásnál. Meg a magyar postazsákokat elnézve az sem túl fincsi, amiben kihozzák...

W Joe 2008.06.02. 21:26:38

Gondolom az apróbetűs részek a legfinomabbak :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.06.02. 21:56:11

Wita
Igen, a Fiat a sok bonyolult akció után végre előállt egy könnyebben emészthetővel.

Lajcsi · http://retrocsajszi.uw.hu/ 2008.06.02. 22:14:42

reklámbuzi: retrocsajszi.uw.hu/ egy kis hazai, hátha érdekel ....

Azhát 2008.06.03. 08:03:01

"tényleg jó ötlet, nem találkoztam még ilyennel."

Ilyennel én se, de olyan már volt, hogy meglátta a pasi az újságban a hirdetést, és gyorsan felvásárolta az összeset a standon, meg kikapdosta az emberek kezében az utcán, csak hogy más ne is szerezzen tudomást, arról a fantasztikusan előnyös ajánlatról...

balta 2008.06.03. 10:38:19

Azhát,

Nemrégiben volt is egy ilyen nálunk, bár nem kifejezetten reklám témakörben. Az egyik "celeb" fotózása kapcsán a celeb másik celebnek mondott párja kiborult, hogy milyen fotók születtek (egyébként semmi komoly), beszedette a magazint az árusoktól, a kiadó saját költségén sűrű elnézések közepette beszedte majd "megállapodtak" a celebbel, hogy visszarakhatják. Persze mindennek nagy bulvár hangzavar lett csapva, aztán csodák-csodája elkapkodták a lapot az uccsú szálig egy pillanat alatt... Reklámnak ügyes. A celeb nevét nem tudom sajnos felidézni.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása