Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat] TAGHeuer: Miből


Feltételezett ügyfél: TAG Heuer

Feltételezett brief:

Hello!

Megint órás kampány :D.
Megint van egy kép az óráról + Raikonenrő, amint viseli  (hátha valaki nem jön rá, hogy férfi óra, mer' narancsárga).

Ezekből kéne összepattintani a dolgot, egy óránál többet ne töltsetek vele (legalábbis mi nem fogjuk kifizetni :)).

Ami a szlogent illeti, sajnos túl sok infóm nincs a cuccról, Dieter azt mondta, hogy az benne a menő, hogy speciális anyagból van, de hogy pontosan mi, azt nem értem... Scheffenlösungsmetalstoffenkomplex vagy mi (telefonon mondta). Addig használjatok vaxöveget, oszt majd ha meglesz, betesszük.

Üdv a csapatnak!
D.

Ügynökség feltételezett levele a megbízónak

Szia!

Küldöm a layoutot. Ez ment ki a Sanomának is, természetesen a headline nem végleges, és ezt mondtam nekik is. Megígérték, hogy 2 napig még átírhatjuk, de ha szerda estig nem jön meg az infó, Judy megesküdött, hogy kinyomtatják így, ahogy van ;) szóval nagyon várjuk!

JP

UI. Esetleg mentőötletként gondoltunk arra, hogy versenyt hirdetünk, tippeljék meg az emberek, miből van - ha már nekünk fogalmunk sincs. Csak az a baj, hogy az Unicum is valami ilyesmivel hirdeti magát újabban.

Címkék: óra print brief tagheuer

2008.06.13. 16:45 chimie 46 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr32515146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gab 2008.06.13. 17:00:39

Modell=Kimi Raikkonen!!

Ha esetleg még fogalmad nincs ki ő, akkor:
en.wikipedia.org/wiki/Kimi_Raikkonen


A blog egyébként jó, de néha belefutsz dolgokba (pl.: OTP). Szóval egy kicsit több odafigyelést.

Bye

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.06.13. 17:08:09

Bocsi, módosítottam. RB figyelmeztett is, úgy emlékeztem, átírtam ezt, de ezek szerint nem. köszi.

igazából tudtam, hogy van ilyen :-) ember, de fogalmam sem volt, hogy hogy néz ki. remélem nem olvassa a blogot :-)

Bery · http://www.hellorepublic.com/author/bery/ 2008.06.13. 17:11:53

Eszembe jutott:

A TAG Heuer hihetelenül tudatosan építkezve jutott el egy egyszerű sportkarórától a luxskaróra márkaimázsig. A Disruption márka-építő modell egyik eklatáns példája!

Ha meg kellene fogalmazani a márka insight-ot, amire a brand filozófiája is épül, akkor az valahogyan így hangozna:

"A sportban a legnemesebb célkitűzés felülkerekedni önmagunkon!"

Fejlődéstörénete hihetetlen:

- Don't crack under pressure (Frma I-es sportikonok, akisohasem roppantak össze a felelősség terhe alatt);

- Success. It's a Mind Game (a sporttal kapcsolatos mentális erőfeszítés iskolapéldája - cápák ellen úszni, vízeseéselln vitorlázni, dinamittalváltani a futótársat, szédítő mélységet lóval átugratni, penge, mi gát fölött gátfutni);

- Wht are you made of - Miből lesz/lehet;

Hát ennyi a márka épülése. A honnan-hová iskolapéldája!

:))

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.06.13. 18:32:41

Hát. Az angol szlogennek van értelme - de valahogy kevésnek érzem még így is. Ha már van pénzük sztárokat megvenni, kitalálhatnának valami izgalmasabbat is.

winters 2008.06.13. 18:43:52

ilyen órám van csak kék :)

Remy 2008.06.13. 19:52:11

Mivel Raikkonen a Jégember, így az óra is abból lehet. Tiszta sor.:))
Jó lett az írás, egyre jobban belejössz.

2008.06.13. 19:59:53

AZt hittem, az a kérdés, hogy miből lehet...megvenni.
Mondjuk, Raikönnen esetében tudjuk ;-)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.06.13. 20:25:05

Na, az angol szlogen alapján átjött az üzenet. Mikor valamelyik újságban szembesültem vele, nagyon nem sikerült megérteni. Azért kezdhettek volna vele valamit a magyar ügynökségen is.

ambbay 2008.06.13. 20:32:29

Elsôre az jött le a magyar kérdésbôl, hogy mibôl engedheti meg magának ezt az órát a fickó? :))

Külföldi Viktor 2008.06.13. 21:43:58

sajnálatosan a luxustermékek (óra, ékszer, jacht, drága ital stb.) kommunikációja ált. a legvacakabb. tipikusan híres ember, szép táj, jó nő, rábiggyesztve a logó. mintha a gazdag férfiak ugyanolyan sematikus elbírálás alá esnének, mint mondjuk a reklámban legjobban alázott háziasszonyok.
vö. napielet.hu/napi/rovat/reklama/1870/sznoblesz_oblizs

Csárvó 2008.06.13. 21:46:39

Jah. Frappánsabb lett volna a Mi a titka?, vagy mittudomén.

Csárvó 2008.06.13. 21:48:06

Jut eszembe, vesznek még az emberek órát? Nem ismerek embert a környezetemben, akinek lenne.

Bronco 2008.06.13. 22:03:32

Hát igen, tipikus példája az angolul jól hangzó és elgondolkodtató reklámnak, ami hunul gagyin hangzik és még az értelmét sem adja vissza igazán.
Vajon milyen anyagból gyúratott? vagy
Miből teremtetett? - lehetne alternatíva, ha az eredeti mondanivalót néznénk, persze ez is rohadt szarul hangzik magyarul.
Így viszont nekem pl ez jutott róla eszembe: Miből lehet? - minden ember kb. 70 %-a víz, és 0.3 %-a óra.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.06.13. 22:32:30

Chimie
"egy óránál többet ne töltsetek vele (legalábbis mi nem fogjuk kifizetni" ezen röhögök :DDD

nekem is az jött le, hogy miből lehet? --- ezt megvenni?

naggggyon gáz

csávó 2008.06.13. 22:34:40

Akinek nincs órája, az sikeres ember nem lehet ;-)

Óra kelll, necsináljátok már.... férfi óra nélkül igénytelen jampi...

Még csak az sem kell, hogy értékes legyen, csak STILUSOS !!!

(azért az 1.500ft-os Q&Q nem az...)

OkoskaTo:rp 2008.06.13. 22:46:24

"Milyen fából faragtak?" - Jaaa, hogy fémből van a tikktakk?

balta 2008.06.13. 23:09:34

sajnos tényleg igaz, hogy a luxusmárkák kommunikációjára nem szánnak egy kanyi vasat sem, ezért nem is lehet találkozni normális anyaggal. A Jaguárnak is volt pár éve egy kampánya, amin sírva röhögtünk... A Tag-tól ez meg szégyen, tényéleg elkezdtek elmenni "gagyi" irányba, bár tudnék választani a jelenlegi "gagyi" kínálatukból :-)

Csárvó 2008.06.13. 23:21:43

Igénytelen jampi vagyok, a fenébe is.:)

Csárvó 2008.06.13. 23:24:30

Egyébként olyan sokan röhögnek a szakmában mindenféle vacak reklámokon, hogy azt hinné az ember, kis hazánk a reklám-Mekka, hiszen a gagyi kikopik, és a sok profi meg csinálja a jobbnál jobbakat, izgalmas hazai reklámok vesznek körül.
A valóság?...

balta 2008.06.13. 23:28:30

Csárvó, tök igazad van, tényleg a sok profi csinálja a jobbnál jobb reklámokat, csak az "igénytelen jampik" miatt ez nem mindig kerül oda, ahol más igényes jampik találkozhatnának is vele. Ez a valóság...

Csárvó 2008.06.13. 23:34:41

Garantálom, aki ezekről dönt, nem igénytelen jampi órahordás szempontjából: fussa is, van is.:) Egyébként rosszabb lehet reklámosnak lenni, mint meg nem értett művésznek. Az ember legnagyobb alkotásai elvesznek a tehetségtelenek miatt, kénytelenek a nagy pénzért sz.rt csinálni. Borzalmas egy élet.:)

balta 2008.06.13. 23:37:05

ja, tényleg borzalmas (lehet) :-) meg jó lehet nagy pénzért szart csinálni is. ha lehet. meg ha van nagy pénz.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.06.13. 23:37:41

csárvó
én tudod mit szoktam mondani a kollégáimnak, ha az ügyfél véletlenül is azt az egy hót rondát választja ki, amit azért teszünk a 4-5 variáció közé, hogy a többi fényét emelje?

"jóizlést nem lehet eladni"

Csárvó 2008.06.13. 23:40:29

SueSue
De vacakot igen?:)

balta 2008.06.13. 23:42:35

Sue, mi meg mindig azon röhögünk, amikor mondjuk van 2 jó egész jó koncepció, de 3-at kell vinni (na ez is milyen már) és készül egy direkt gyenge, hogy tutira azt választják. És tényleg. Aztán meg jönnek a kommentek, hogy milyen sz.r a reklámszakma.

Ja, még írtam a pengés cikkre a kérdésedre kicsit megkésve bár...

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.06.13. 23:44:14

csárvó
ne kergessünk illóziókat, nem tudom Te a szakmában dolgozol-e, de ha ige tudod, hogy a kidolgozás tegnapra kell, abból is minimum 4-5 féle különböző.. ezekből mindig van (jobb estben 1) ami vacak, vagy gyenge... képesek kiválasztani, még akkor is, ha a prezin éppen a többi előnyeit hangsúlyozzuk ...

balta 2008.06.13. 23:44:45

na mentem aludni, holnap csinálni kell valami vacakot nagy pénzért (csakhogy Csárvó, szépeket álmodj a dúsgazdag meghasonlott reklámost látva álmodban...)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.06.13. 23:45:43

balta, pont ezt írtam most én is ;D

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.06.13. 23:46:30

balta holnap hétvége... vagy Te más naptárt használsz :DDD

Csárvó 2008.06.13. 23:47:33

A dúsgazdag gagyigyáros nem melózik szombaton, nem tudsz átejteni.:)

balta 2008.06.13. 23:49:48

hát, ez van. sokszor a gagyival van a legtöbb munka, ugye. az igazi killer jampi meg hétvégén dolgozik, hétközben meg költi a dúsgazdagságot. ugye.

Csárvó 2008.06.13. 23:54:11

Furcsa gondolat-e vajon, hogy az a reklámszakember, aki az általa kínáltakból nem hogy a legjobb koncepciót nem tudja eladni, hanem egyenesen a legrosszabbat sikerül csak, vajon mennyiben profi a meggyőzésben? Bárkinek a meggyőzésében? Bármivel? Mennyire ismeri a partnert? Gondolkodását? Ízlését? Elvárásait?
Csak viccelek, profi mindenki.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.06.13. 23:58:50

...én meg nevetek :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

macskafaraok 2008.06.14. 00:10:33

'ha már nekünk fogalmunk sincs.'
Ezen kacagok mar joideje...
Ora pedig default, ferfianal...

Vérnűsző Barom 2008.06.14. 03:30:32

Csárvó: Nem teljesen úgy van, ahogy az ember gondolná. A profi reklámos (aki az ügyféllel találkozik) nem a reklámot, tervet, mifenét adja el ügyfélnek (T. Ü.), hanem a reklámcég tevékenységét.
Nagyjából felfogja a T. Ü, elvárásait, majd ezt tolmácsolja a cégénél, és megy a következő megrendelőhöz.
Miután slágfortokban megegyezett a T. Ü, a kapcsolat alacsonyabb szintre kerül. Gyakorlatilag egy kikupálódott titkárnő (a reklámcégtől) és egy épp ilyesmire befogható középvezető a T. Ü-től. Mivel annak van dolga elég, hát a titkárnője...
Na, ezek beszélgetnek egymással.
A profi reklámos (aki csinálja) nem találkozik az ügyféllel, de általában nem is érdekli, lévén az mindenbe beleugat, és ezt hamar meg lehet unni.
Ennél csak kikupált titkárnő segédjét unja, aki kis diktafonként szaladgál közte és a kikupált között, miközben lövése sincs semmiről. Profi reklámosunknak meg van rakat hasonló melója.
A kikupáltak meg elcsevegnek, veszeknek egymás közt, gyakorlatilag a saját hülyeségeiket tolmácsolva a profi felé, mintha az lenne a T. Ü. úhaja. Pedig...
A profi meg valahogy lekezeli a helyzetet és csinál valamit.
Amit aztán senki nem fogad el, mert a T. Ü. kikupáltja nem teheti, az azzal megbízott szintén nem, mert véletlenül se vállalhat felelősséget egy ilyen fontos kérdésben, majd ismeg összfut az első profi reklámos és a T. Ügyfél, és megegyznek szépen, lévén kifutottak már minden elképzelhető határidőből. A végén nagyot sóhajtva megtapsolják egymást és jöhet a következő.
Hát, valahogy így...

kiskicsicsiga 2008.06.14. 08:17:23

ez igen gyengus...

Bery · http://www.hellorepublic.com/author/bery/ 2008.06.14. 08:20:06

chimie,

"Hát. Az angol szlogennek van értelme - de valahogy kevésnek érzem még így is. Ha már van pénzük sztárokat megvenni, kitalálhatnának valami izgalmasabbat is."

Ezzel a márkaszlogennelpont arra akarnak rávilágítani, hogy amint írtam egy sportkaróra s képesvolt felnőnni a semmiből, s elérni azt a luxusimázst, amit társítunk hozzá.

Ennek szemléltetésére használják azokat a sportikonokat, akik szintén a piramis aljáról indulva kezdték pályfutásukat, s mára ott csücsülnek a tetején.

Nekem ez a gondolati kapocs jön le. Vagy rosszul gondolom???

:))

antimarketing - és deface manager 2008.06.14. 08:50:19

Miből van, miből van?
Abból mint nagyapám Poljot karórája, csak ez nem tart addig :)
Ezt is csak elhagynám.
amúgy ha itt a slogen a lényeg...
Atomóra, biológiai óra.
Az emberek tudatlanok - ezekről, már hallottak, de megfoghatatlan nekik - hát most megkapják, misztikus, fúú de jó. Zizi, egyétek.

Külföldi Viktor 2008.06.15. 11:21:54

arról nem beszélve, h a heuer (ez az óramárka eredeti neve, a tag 1 autóalkatrészeket gyártó brandfelvásárló), szóval a heuer, bár manapság a világ 3.-4. legnagyobb értékesítője, simán árul szar kvarcot 700 khufért, de a mechanikus óráiba is libabőr sorozatgyártott (úgynevezett katalógus-) werket szerel, tehát mint óragyár nehezne, max. mint szerkezettokozó és marketingnagyhatalom definiálhetó. ld. még breitling, az még rosszabb. legalábbis órakedvelő-szemmel.

zegyetlennormális 2008.06.16. 09:29:57

hát bery, nekem ló**** se jön le ebből a szarból, mint gondolati kapocs.
Ahogy olvastam az okfejtésed, egy volt főnököm jutott eszembe, aki mielőtt elmondta volna a nyamvadt ötletét, elkezdte mindig ádámévától mesélni, hogy jutott a "magvas és releváns" gondolatra. Sok preziről rúgták ki az ügynökséget eme búlsitelés miatt. Egy reklámot meglátó halandó viszont eme ok-okozati rendszert nem ismeri, csak az érthetetlen fost látja, amit a reklámszakember odabiggyesztett az eszement és dilettáns, "jólmegokolt" gondolatmenése végtermékeként a hírdetésre. Picsába az ilyen
barmokkal a szakmából!
Mivel te a soraid végére vigyorgást gépeltél, feltételezem, hogy viccbő' írtad.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.06.16. 11:31:36

Bery ideje színt vallani. Én abban reménykedem, hogy ilyen órád van...

Bery · http://www.hellorepublic.com/author/bery/ 2008.06.16. 14:14:00

chimie,

Miből gondolod? Amiket írtam róla?? Vágyom rá!
Sőt akarom.

:))

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása