Mióta a Wrigley's rágók szinte egyeduralkodóvá váltak, úgy lettek a reklámjaik is egyre biztonságibbak és laposak. Még szerencse, hogy vannak azért feltörekvő brandek, amelyek nem félnek bepróbálkozni merészebb kampányokkal is. Ezek közül az egyik a nálunk tudomásom szerint nem kapható Stride rágó, amely a szlogen szerint nevetségesen hosszú ideig megőrzi az ízét. Annyira hosszan, hogy az emberek alig vesznek belőle, mivel egy darabbal (nem kettővel, mint az Orbitnál) is elvannak bármeddig.
Ez a kifordított kampánylogika szerint már akkora problémát okoz a cégnek, hogy kénytelenek voltak kitalálni valamit, hogy valamilyen eszközzel rávegyék a fogyasztókat arra, hogy köpjék már ki végre a régit, és vegyenek be egy újat. Erre a célra létrehoztak egy gyorsreagálású egységet, amely felderíti a rágózó célszemélyeket, és a legvalószínűtlenebb eszközökkel (beleértve egy tiroli tánccsoportot és egy dühödt kecskebakot is) kiköpeti velük a régit, amit a furgonosok az újrahasznosítást megelőzendő gyorsan be is gyűjtenek. Teljesen agyament, de éppen ezért újszerű és emlékezetes kampány, ami jópofa filmekkel párosul. De csak a tovább után.
Ekkora baromságot! Nagyon jó:))) A kedvencem a birkózós, amikor a srác rezzenéstelen arccal tűri, hogy az automatának csapkodja. Mint aki tudja, hogy ez elkerülhetetlen.
kohlhaas mihály:
@Bánki Tamás | DrLinkedin.hu: Sőt kőfaragók és balett táncosok is. Vakok mesterlövészek, siketek z... (2020.03.31. 18:02)Kerekesszékes parkolófoglalás Pesten
Dauda András:
20-30 éve nem volt még Profi jóember!
És akkor még biztos nem volt amikor 3,60 volt a kenyér, mert... (2019.06.15. 15:30)Klárikám, Gyurikám, ez profi volt!