Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A világ leggyorsabb nyula

Az internet gyorsaságát a különféle szolgáltatók ezerféleképpen megmutatták már reklámjaikban. Aki ezen a téren újat akar mutatni, annak valami egészen eredeti vagy  nagyon abszurd dolgot kell kitalálnia. A Comcast cég ez utóbbi megoldást választotta, ugyanis azt, hogy ők mennyire megszállottan igyekeznek újabb és újabb rekordnak számító le- és feltöltési sebességet nyújtani ügyfeleiknek, egy genetikailag módosított és egyéb, nem mindennapi módokon felturbózott szupernyúllal demonstrálják. Érdekes ötlet, mindenesetre a végeredményt látva náluk a nagyobb sebesség nem feltétlenül jelent jobb minőséget is.



A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr94518394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BraviaBoy 2008.06.15. 10:48:00

Hú, hát nekem nagyon nem jön be....
Igazából nagyon sajnálom szegény nyuszit, amikor csupaszon lógó nyelvvel száguld ezekkel a rakétatöltetekkel...
Egyébként meg nem nagyon jöttem volna rá magamtól, hogy milyen reklám ez, kissé túl hangsúlyos az üzenet.

kiskicsicsiga 2008.06.15. 10:54:14

szerintem ez nem túl jó.kicsit kiábrándító...

Kniight 2008.06.15. 11:22:56

Mióta van a nyúlnak hosszú farka?
Ez inkább egy nyúl-agár hibrid.

A magyar reklámokhoz képes kifejezetten jó.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.06.15. 11:31:16

úristen ez a kopasz (vér)nyúl :O kísérteni fog rémalmiamban... micsoda horrorreklám ez, kérem XD

mizie 2008.06.15. 11:32:57

csak ugye a reklámból az jön le, hogy ezek a fejlesztések annyira nem szimpatikusak (feleslegesek/ellenszenvesek/stb) az üzenet meg ezért valahogy deformálódik...

amúgy jól néz ki meg valahol vicces is

bullshit béla 2008.06.15. 11:35:53

a comcast az egyik legsuttyobb szolgaltato, elsok kozott korlatoztak bittorrent miatt az elofizetoiket. ezt nemreg szuntettek be, ugyhogy lehet h erre utalnak az urbe kilott megkopasztott nyullal.

kopasznyúl 2008.06.16. 09:05:12

Picsába! Megmondtam a comcastnak, hogy nem járulok hozzá a film közzétételéhez!
A forgatás óta apám a szőrtelenítés miatt kitagadott, az utcán mindenki a farkamon röhög és hiába veszek napszemüveget, a túrbinákról mindenki felismer. Tönkrement az életem, a csajom otthagyott, mert már a szex is túl gyors. Oda a bagzásom, a szteroidoktól a hímivarsejtszámom 300 000 000/ml alá szorult.
Maradtam volna a picsámon a tenyésztelepen!

franz 2008.06.16. 10:26:21

BraviaBoy

"kissé túl hangsúlyos az üzenet" - legjobb komment ever

nemtom eldönteni melyik oldalról jött, remélem csak simán laikus vagy :]]

Petrosz 2008.06.16. 15:35:08

Kniight:
Azért hosszú a farka, mert az elején megnô szegénynek. Gondolom egy gepárdszerûség az elsô állomás.

Már láttam ezt a hirdetést, úgyhogy egy ideje érik bennem a dolog, hogy miért is irritál hozzátok hasonlóan a dolog. Szerintem csak a szerencsétlen nyúl a rossz választás benne (nem lehet, hogy abban a környezetben van ennek valami jelentése?). Kifejezettem nem élvezi egy idô után a dolgot, és ez szánalmat kelt bennünk - a negatív érzések pedig nem mindig használnak egy reklámnak.

Talán ha tényleg egy másfajta álattá vált volna, vagy egy szuper áramvonalas páncéllal bevonták volna, hogy ne lássuk a pofáját, akkor jobban ütött volna.

zsombi 2008.06.25. 14:24:18

Nem tudom ki mennyire tud angolul, de a reklám (különösen a nyelvi fricskákkal) szerintem a legjobb amit az utóbbi időben internetszolgáltató összehozott. Second to none.
5ször megnéztem egymás után, de még mindig jó.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása