Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: A Bors és Gesztesi vadházassága

Gesztesi Károly reklámgarázdálkodásai nem mostanában kezdődtek, hiszen a Király fröccsnek készített kis etűddel, valamint a szintén a Borsnak készített filmekkel - köztük azzal a felejthetetlen darabbal, amelyben Pampalininek öltözve, lepkehálóval kergetett egy arany elefántot - már beírta magát a hazai reklámtörténelembe. A mostani promóciós filmben nyújtott alakítása, és az egész reklám színvonala azonban olyan gyatra, hogy az valami elképesztő. A Blikk sem megy a szomszédba, ha aktuális kaparós vagy még annál is izgalmasabb kivágós-beküldős beetető játékot kell színvonaltalanul hirdetni, de a Bors utolérhetetlen ezen a téren. A filmek kampánygondolata maga Gesztesi, aki hol milliomosnak, hol rózsaszín úszógumit viselő asszonyságnak öltöztetve kínlódik a szerepében. A reklámban lévő animációk - már ha annak lehet egyáltalán nevezni - hihetetlenül alacsony színvonalúak, amire az sem lehet mentség, ha ez valamilyen előttem rejtett grafikai koncepció miatt van. A képi élmény mellett a szövegre is érdemes odafigyelni, mivel olyan mondatokat csíphetünk el, mint " Már csak a szerencsében, és a Borsban bízhat!", ami jól mutatja, hogy nem a felső tízezerre lő a lap. Én döbbenten néztem a reklámot, amit csak félve merek szavazásra bocsátani, mert igazából komoly értékelésre alkalmatlan. Persze lehet, hogy nincs igazam, és megint csak megtévesztett az a hírhedten rossz ízlésem. Szavazzatok, és győzzetek meg az ellenkezőjéről.




Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,3/5)

Címkék: reklámszavazás arany békasegg reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr73522168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andi 2008.06.16. 10:24:31

i just love a man in drag :D
de ez katasztrófa

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2008.06.16. 10:24:59

(Első?) Gesztesi túl sokszor adja el az arcát. Nagyon pénzéhes lehet. De, kérdem én a reklámszakemberektől, a túl sokszori szereplés miatt nem devalválódik a reklámértéke??

canismerga 2008.06.16. 10:28:52

5, vagy 6 gyereke van, több volt felesége és "Klau" sem arról híres, hogy ne szeretné a lét, bár ő hoz is valamit a házhoz. Szegény Gesztesi olyan hintában ül, amiből sosincs kiszállás. A munkánál minden jobb, meg a pénznek szaga sincs.

Ramaty 2008.06.16. 10:45:43

ki mit tippel a gázsit illetően? Én 10 millát.

hapcibenő 2008.06.16. 10:46:59

canismerga, úgy tudom "csak" 4 gyereke van, bár az is elég megterhelő lehet anyagilag.
csak pillogtam, amikor a reklámot láttam, ennyire kell neki a pénz? ennyire.

Gilderoy 2008.06.16. 10:49:11

Én elmosolyodtam :))

Sierpe (törölt) 2008.06.16. 10:54:09

Jól teszi. A sok hülye meg megveszi ezt a csodálatos újságot.

gj2k 2008.06.16. 10:57:05

Elég nagy szégyen, ez a színházasdi tényleg ennyire szarul fizet manapság? Minden színészünk kilóra adja el magát? Bár Gesztesi éppen ezért kaszál többet. Shakespeare után szabadon: Vicc ez az egész világ, és poén benne minden ember!

W Joe 2008.06.16. 10:59:07

Nagyon gázok a Bors reklámjai, de a wc-n ülős Puncs plakátoknál még ez is fényévekkel jobb :)

tyler.durden 2008.06.16. 10:59:53

mivel nincs tévém, mindig megdöbbenek, amikor pl. felugrok muteromékhoz.

tegnap is ez történt, dumálok, szülőkkel, élem a családi életet, közben a naplóban meg bódi gusztiékról ment egy összeállítás. (állítólag a napló egy színvonalas műsor, bár ezen kisfilm most kételyeket ébresztett bennem)

szóval sokkoló volt. szánalmas. borzasztó. leírni sem tudom, aki látta, tudja miről beszélek, aki nem, az nem veszített semmit.

lehet, hogy teljesen normális amit ott láttam, és tényleg ez van ebben az országban, csak a corvin tetőről nem látszik, mi folyik a csepeli művházban? valószínűleg így van.

ettől még tény: napról napra rengeteg ember nézi a barátok köztet, hallgat britniszpírszt, tolja magába a sajtburgert, holott jól tudjuk, ezek nem minőséget képviselnek.

most kérdem én: miért kéne a BORS közönségét minőségi reklámmal megszólítani? én pont ilyet tarok ideálisnak. ki tudja, még az sem kizárt, hogy készült 5 verzíó, és voltak közte olyanok, amik szakmai szempontból sokkal jobbak voltak, aztán a tesztcsoporton meg ez ment át.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.06.16. 11:01:33

Alapvetően nem az a baj, hogy színészek reklámokhoz adják az arcukat. Sokkal inkább az, amit azokban a reklámokban csinálnak velük. Külföldön egy celeb kijöhet úgy is egy reklámból, hogy az még erősíti is az imidzsét. A Nike filmjeiben direkt jó benne lenni, a Johnnie Walker kampány sztárokra építő sorozata (Baggio tizenegyese, Harvey Keitel faldöntögetése)is emlékezetes volt. De amit itthon művelnek velük, az elszomorító. Benedek, Kásás, Egerszegi, Gesztesi, Hajdú B., és még sorolhatnánk.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.06.16. 11:03:22

Na, már vártam, mikor írsz erről a rettenet reklámról. Óborzasztó, de nagyon. Ha valódi értékelést akarsz róla kapni, javaslom, hogy a szavazóban legyenek mínusz pontszámok is. De legalább a nullát tedd bele, ha van rá lehetőség.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.06.16. 11:12:20

Ha valaki a kommentekben szpemmel, legalább arra vegye a fáradságot, hogy a bejegyzéshez is érdemben hozzászól. Különben úgy fog repülni a link, mint most.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.06.16. 11:23:53

Van valami igazsága tyler.durden-nek. Ettől függetlenül lehet igényesebben is igénytelenkedni :-)

hapcibenő 2008.06.16. 11:25:53

reklámbuzi: tényleg nem baj, hogy reklámkodnak "sztárjaink". inkább a reklámok színvonalával van gond. benedék reklámja is...a feleség majd' kiesik a cipőből, olyan nagy rá, egerszegi pedig cseppet sem hat "természetesnek", annyira mesterkélt valahogy a hangja.

hapcibenő 2008.06.16. 11:28:03

tyler.durden: jól mondtad: "állítólag" színvonalas a napló. én már nem is nézem, mert elég manipulatívnak és hatásvadásznak tartom.

kúrórudi 2008.06.16. 11:34:41

Valóban ultragagyi a cucc. Viszont. Azt gondolom, hogy a Borshoz ill. célközönséghez a helyén van. A rajzos megoldás egyértelműen képregény feelingre megy, ami összhangban van azzal, hogy egy újságról van szó. Én nem fogok ettől Borsot venni, de akinek szól, az biztosan felfigyel rá. A pénz: Gesztesi elég sokat szerepel valóban, ezért biztos az ára sem annyira horror, 10 reális lehet.

kúrórudi 2008.06.16. 11:37:35

Egerszegi persze, hogy nem hat természetesnek. Verbálisan nagyon rossz szereplő. Ezért nem is nyilatkozgatós, szerepelgetős fajta. Néhány reklámot a pénz miatt elvállalt, ezekhez meg nyilván elég a neve, ezt a megrendelő és a gyártó is tudja, az egy szarul elmondott mondat meg belefér.

Johnny Favorite (törölt) 2008.06.16. 11:42:30

Borzalmas...és azt nem értem egy ilyen forgatókönyv elolvasása után hogy képes szerepelni benne....de valóban az ötlet, a megvalósítás és minden egyes eleme így a szereplő is MINŐSÍTHETETLEN. Gesztesinek meg látni kéne, hogy ezzel kifejezetten égeti magát

gezaba 2008.06.16. 11:44:15

tenyleg sz@r a reklam - de nem e blog a celkozonseg, igaza van kurorudinak; plusz nyilvan eleg jol fizet, ha oradijat kalkulalunk...s a sok gyerek tenyleg sokba kerul, nekem nincs bajom vele, hogy gesztesi elvallal ilyeneket (miert ne tenne), es gondolom a borsnak sem. ha majd nem hozza be az arat, keritenek valaki mast

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.06.16. 12:03:52

Ez koncepcio. Nem is feltetlenul rossz. A celcsoportnak megfelel. A nem celcsoport pedig ir/beszel rola, hogy mekkora szar

kúrórudi 2008.06.16. 12:15:05

Lowast, erről nem is beszélve:) A kirívóan szar/gagyi is jó egy reklámnak, mert figyelemfelkeltő.

PostTata 2008.06.16. 12:22:02

Az jutott eszembe, hogy elég gyakran futunk bele a hazai termésből ilyen színvonalú cuccba és nem értem, hogy miért nincsenek itt megemlítve az alkotók szinte sohasem? Vagy az már nagyon gáz, ha kiderül, hogy kik követték ezt el? Nem lenne olyan nagy baj, ha tudnánk, hogy melyik hazai "műhely" keze munkáját látjuk. Lehet, hogy időnként leesne az állunk...

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.06.16. 12:42:12

Kurorudi:

Nalam a "tenyerbemaszas" faktor is kemenyen benne van, egyszeruen nezi az ember, nezi, es legszivesebben korbepofozna azt a hulyet a medence korul, es a negativ erzelmek maradandobbak (ami kozhely ugye, de attol meg lehet igaz)
Minderre csak raerosit a gagyi kivitelezes. :D
Kivalo reklam volt meg ebben a kategoriaban:
baumax: szerda szerda szerda minusz 10 szazalek
kitkat: macska eltorzitott feje nezi a halat es enekel hogy nyam nyam nyam nyam nyam nyam nyam nyam

kibaszottul idegesitettek ezek a reklamok, ennek ellenere jok :D

kúrórudi 2008.06.16. 12:44:59

Engem a lottó reklámok idegesítenek kurvára. Ott abban sem vagyok biztos, hogy ez jó-e. Azt szimplán szarnak gondolom. Ezt jó szarnak:)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.06.16. 12:53:31

Azt nem tudom hogy jo e, ha eros, de negativ erzelmek kapcsolodnak egy reklamhoz. A marketingesek viszont ritkan hulyek hulyitesben, biztos ala tudjak tamasztani szamoszlopokkal hogy mikor mi jo. En tutira nem vennek se kitekatot, se baumaxxot :D, se borsot. De attol meg emlekszem a reklamjukra.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.06.16. 12:54:32

Ja igen, a lotto a hulye szemledi andrassal, annal is egyertelmu volt hogy arra mennek hogy felidegesitsenek

fatass 2008.06.16. 14:35:40

Egerszegi es Gesztesi kozott reklam szempontbol van egy nagy kulonbseg: Egerszegi szerintem kicserelhetetlen (ki mas hasonlo kaliberu, elfogadottsagu, szeretheto, nem lejaratott, csaladanya stb. celebet tudnank mondani magyarorszagrol?), Gesztesi viszont abszolute igen. tok mindegy lenne, ki ripacskodik ebben a rajzfilmben (tegyuk fel, 10 penzbe kerul, meguszhattak volna joval olcsobban is). szerintem a nezok tobbsege nem is biztos, hogy tudja a nevet a csavonak, talan csak annyit, hogy o a Shrek. azt is el tudom kepzelni, hogy a muvesz(?) urat a lapkiado talalta ki. szemelyes haversag, muveszi nagysag, bulvarertek vagy akarmilyen szempont szerint. meghogy szegeny szineszek... aki reklamos, latja, mivel jar egy csomo szinesz a hang es reklamfilm felvetelekre, fotozasokra, es azt is, hogy ehhez nemelyeknek mekkora arcuk van. tisztelet a szerencsere szepszamu kivetelnek!

fatass 2008.06.16. 14:37:16

Egerszegi es Gesztesi kozott reklam szempontbol van egy nagy kulonbseg: Egerszegi szerintem kicserelhetetlen (ki mas hasonlo kaliberu, elfogadottsagu, szeretheto, nem lejaratott, csaladanya stb. celebet tudnank mondani magyarorszagrol?), Gesztesi viszont abszolute igen. tok mindegy lenne, ki ripacskodik ebben a rajzfilmben (tegyuk fel, 10 penzbe kerul, meguszhattak volna joval olcsobban is). szerintem a nezok tobbsege nem is biztos, hogy tudja a nevet a csavonak, talan csak annyit, hogy o a Shrek. azt is el tudom kepzelni, hogy a muvesz(?) urat a lapkiado talalta ki. szemelyes haversag, muveszi nagysag, bulvarertek vagy akarmilyen szempont szerint. meghogy szegeny szineszek... aki reklamos, latja, mivel jar egy csomo szinesz a hang es reklamfilm felvetelekre, fotozasokra, es azt is, hogy ehhez nemelyeknek mekkora arcuk van. tisztelet a szerencsere szepszamu kivetelnek!

"zegyetlennormális" 2008.06.16. 16:21:24

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem már annyira csömöröm van ezektől a picsaszar reklámoktól, amik áradnak a tévéből. És elegem van ezek pocskondiázásából is!!! A reklámszakma is tele van kutyaütővel (ez nem kérdés), de van egy ezresem arra, hogy ennél a szörnyszülöttnél is például az ügyfél volt minimum a bába. De lehet, hogy maga az anya.
Azt meg kérem senkifia többé a szájára ne vegye, hogy ez kell a célcsoportnak. Ez egy hülye klisémondat, kibúvó, semmi több. Az "egyszerü emberek" is ugyanúgy zabálnák a párfokkal viccesebb, ötletesebb reklámokat, csak egyszerűen fogható legyen, amit üzen.
Olyan unalmas má', hogy mindig keresünk valami nagyonszar reklámot, aztán kollektívan körbeálljuk itt arctalan okosok, és köpködjük meg rugdossuk nagy élvezettel. A szarmunka olyan, mint a dög. Nem piszkálom, elhantolom, hogy ne áradjon a szaga és ne fertőzzön.

Jó, színvonalas munkákat keresgéljünk, azokról irogassunk pozitív gondolatokat. És a legjobb az volna, ha ezeket a színvonalas munkákat a saját portfólióinkban találnánk, nem többnyire csak importból jönnének.
Persze sok aspektusból lehetne még közelíteni ehhez a témához, de fárasztana, ezért bele sem kezdek. Nem okoskodni akartam itt, szerintem ti sokan szintén éreztetek már hasonlókat olykor-olykor. Most biztos rossz passzban vagyok.

imx 2008.06.16. 20:28:38

Ez a mufaj egyaltalan nem a Gesztesinek valo. Bar maguk ezek a Bors reklamok... bar legalabb huen tukrozik az ujsag szinvonalat.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.06.17. 11:40:44

Természetesen 1-es.
A legdurvább a "számolja ki mennyit segít családjának a 10millió". Mintha azt mindenki megkapná. Meg tényleg, ezen aztán sokat kellhet számolni.
A célközönségnek (agyatlan proletárok) nyilvánvalóan ez is megfelel.

Juhfarkos Zoli 2008.06.25. 19:59:24

Nagyon megmaradt bennem amikor Gesztesi egyszer a következőt nyilatkozta egy kertévés reggeli műsorban amikor sűrű reklám szerepléseiről kérdezték: "Nem vállalok el akármit." Párommal azóta szállóigévé vált közöttünk akárhányszor csak meglátjuk az egyre gagyibb szerepekben.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása