Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Díjnyertes reklámok Cannes-ból

Ha már szót ejtettünk a magyar nyertesekről Cannes-ban, érdemes egy kicsit arról is beszélni, milyen nemzetközi kampányokat díjaztak az idén. Bár még messze nincs vége a versenynek, hiszen a Film és az Intrgrált kategória is hátra van, azért a Print, Cyber, Promo és még egy sor más kategóriában már kiosztották a díjakat. Most csak néhányat mazsoláztam ki a győztesek közül, akit bővebben is érdekel a dolog, az a fesztivál honlapján szabadon nézelődhet.

A sajtó kategória győztese, azaz a Grand Prix büszke tulajdonosa a dél-afrikai DDB lett, ami at Energizernek készített kampányával hozta el a fődíjat. Nekem a sorozatból a kisfiú fütyijét nézegető kislány egy kicsit kilóg, mert nincs az a játék, ami ennél érdekesebb tudna lenni, de a kampány alapgondolata, vagyis hogy az Energizerrel nem merülnek le a játékok, és a gyerekek figyelme nem terelődik más, veszélyes dolgok felé nagyon tetszik.



Outdoor kategóriában szinte természetes, hogy az HBO nagy sikerű Voyeur kampánya nyert, amelynek lényege az volt, hogy egy ház falára vetítettek fel kisfilmeket, ami ezután úgy nézett ki, mintha a fal átlátszóvá vált volna, mi pedig beláthatnánk az ott élők életébe. (videó)

A Design kategóriában a Coca-Cola komplett arculat- és csomagolás-redesign nyerte a nagydíjat, ami sokakat meglepett, de a nálunk idáig még ismeretlen cuccokat nézegetve, annyira nem is furcsa. Az a piros palack például instant get.

Akit  további részletek is érdekelnek, menjen szörfözni a fesztiválszájtra, vagy kukkantson be az egyik Kreatívos újságíró helyszíni blogjába, ahol élményszagú beszámolókat is olvasgathat. Csáó!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr74530907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.06.20. 17:30:17

RB a forgós kisfist nem lehet nagyítani, ledob a link

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.06.20. 17:35:07

Köszi Sue, javítottam. Kár lett volna érte, mert a forgóra ragasztott kislány kifejezetten jópofa.

Démétér 2008.06.20. 17:51:27

Hümm, az HBO-é tényleg remek.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.06.20. 19:10:10

Démétér
Az HBO valóban nagyon tuti. Ha érdekel az egész kampány, amit mellesleg az Integrált kategória nagy esélyesének tartanak, akkor itt belekukkanthatsz az erről készült videóba:
www.dailymotion.com/video/x5tmcf_hbo-voyeur-case-study_shortfilms

Démétér 2008.06.20. 19:24:04

Le vagyok nyűgözve. Komolyan.

Androidus · http://androidus.freeblog.hu 2008.06.21. 08:21:31

Bakker, ráírták a kamion oldalán a palackra, hogy 1 millió 784 ezer 192 uncia :) A gyerekes kampány meg érdekes, mert valami elképesztő módon zabálni valóak a csöppségek, és úgy látszik ez elég a díjazáshoz.

Mirko 2008.06.21. 16:50:00

Gyerekkel és kutyával mindent el lehet adni, mondják. (Annál jobban már csak a pi...na mi lehet az, ami még annál is jobb marketing-elem? :] )

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása