Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bizony nemcsak nálunk mennek furcsán a dolgok, ha reklámversenyre való nevezésekről van szó. Amerikában most a Cannes Lions fesztiválon bronzot nyert, szerintem nagyon helyes és szerethető reklám körül csaptak fel a hullámok. Miután a film díjat kapott, a filmet jegyző J.C. Penney bolthálózat vezetői felháborodottan fordultak a sajtóhoz, mondván erről a filmről nekik nem volt tudomásuk, nem adták hozzá a beleegyezésüket, és az abban helyeselt, fiatalkorúak közötti szexuális kapcsolatot ők semmilyen formában nem bátorítják. A reklámügynökség is passzolta a labdát, mondván nekik sincs közük a filmhez, szerintük azt az "Every day matters" fősorral már jó ideje futó kampány többi darabját is jegyző filmes cég forgatta a saját szakállára.
Az Epoch Films, amely a filmet Cannes-ban nevezte nem nyilatkozik az ügyről. Furcsa az egész, mert a film szerintem nagyon jó lett. Érzelemgazdag reklámot a legnehezebb anélkül csinálni, hogy az ne legyen szirupos és unalmas, ez a darab pedig simán megugorja az akadályt. A cégeknek inkább hálásnak kellene lenniük, amiért ez a film elkészült. Persze az is lehet, hogy a Youtube-ra felkerült reklám egy tudatos vírusakció része a J.C. Penney részéről, ami papíron a cég tutda nélkül, de valójában annak hozzájárulásával készült el, hogy így javítsa a brand fiatalok között ma kissé poros megítélését. Nem ez lenne az első ilyen eset.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.