Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Letagadott díjnyertes reklámfilm

Bizony nemcsak nálunk mennek furcsán a dolgok, ha reklámversenyre való nevezésekről van szó. Amerikában most a Cannes Lions fesztiválon bronzot nyert, szerintem nagyon helyes és szerethető reklám körül csaptak fel a hullámok. Miután a film díjat kapott, a filmet jegyző J.C. Penney bolthálózat vezetői felháborodottan fordultak a sajtóhoz, mondván erről a filmről nekik nem volt tudomásuk, nem adták hozzá a beleegyezésüket, és az abban helyeselt, fiatalkorúak közötti szexuális kapcsolatot ők semmilyen formában nem bátorítják. A reklámügynökség is passzolta a labdát, mondván nekik sincs közük a filmhez, szerintük azt az "Every day matters" fősorral már jó ideje futó kampány többi darabját is jegyző filmes cég forgatta a saját szakállára.

Az Epoch Films, amely a filmet Cannes-ban nevezte nem nyilatkozik az ügyről. Furcsa az egész, mert a film szerintem nagyon jó lett. Érzelemgazdag reklámot a legnehezebb anélkül csinálni, hogy az ne legyen szirupos és unalmas, ez a darab pedig simán megugorja az akadályt. A cégeknek inkább hálásnak kellene lenniük, amiért ez a film elkészült. Persze az is lehet, hogy a Youtube-ra felkerült reklám egy tudatos vírusakció része a J.C. Penney részéről, ami papíron a cég tutda nélkül, de valójában annak hozzájárulásával készült el, hogy így javítsa a brand fiatalok között ma kissé poros megítélését. Nem ez lenne az első ilyen eset. 

forrás: Wall Street Journal

Címkék: botrány reklámverseny

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr5538941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Remy 2008.06.25. 16:10:53

Szerintem nagyon helyes a film, a körülötte lévő balhé meg jól jellemzi az emberek prüdériáját.

AP (törölt) 2008.06.25. 16:23:07

Most ezt nem értem..
Mi a gond??

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.06.25. 16:33:49

AP
Csupán annyi, hogy Cannes-ban is előfordulhat, hogy egy olyan filmet neveznek be, ami az ügyfél tudta és beleegyezése nélkül készült el, amit ő soha nem rendelt meg és nem fizetett ki, csak rátették a logóját a végére. Legalábbis hivatalosan. Ez azért elég nagy bibi.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 16:34:12

Én azt sem értem ez a reklám miről szól :-(

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.06.25. 16:35:15

Az már más kérdés, hogy maga a film megéri-e ezt a botrányt, mert szerinem teljesen felvállalható. Furcsa világ az, ahol valakinek szégyenkeznie kell amiatt, hogy megmutatja, a tinédszerek is szexelnek.

buzireklám 2008.06.25. 16:37:37

Mind2 lány?

metamorph 2008.06.25. 16:37:53

Ez inkább arról szól, hogy az amerikai tinik visszakövetelik maguknak a hálószobát.
Elegük van a parkokból, autókból, mozikból - végre ők is ott akarnak szexelni, ahol élnek. Kényelmesen. És ezért megéri fejleszteni a gyorsöltözést. Inspiráló!

éhes disznyó 2008.06.25. 16:42:52

hol van ebben a szex?

Pantone 2008.06.25. 16:43:10

zero
A JC Pennynek van egy régóta futó kampánya, amelyben az a központi gondolat, hogy minden nap számít (Every day matters). Az egyes epizódokban azt járják körbe, hogy milyen nagy dolgok történhetnek egy átlagos napon. Mindig azzal kezdődik a walk-up line, hogy today is tha day of ... és ezután következik az aktuális film témája. Ezúttal arról van benne szó, hogy a két fiatal elhatározta, hogy szexelni fog az alagsorban, ehhez gyakorolják a gyorsöltözést, ha anyu esetleg rájuk nyitna. Ennyi. Szerintem nagyon helyes.

Muad'//Dib 2008.06.25. 16:44:04

reklámbuzi · addict.blog.hu/ 2008.06.25. 16:35:15
Hát ezt én nem érzem olyan furcsának. Ez a 20. 21. század nagy vívmánya, hogy minden ami van azt meg is kell feltétlenül mutatni. Miért is? Persze, hogy szexelnek. Régen is megtették. Minek ezt mutogatni? Ettől jobban fog örülni egy apa, hogy a kislánya szexel? Aligha...

éhes disznyó 2008.06.25. 16:47:50

egyáltalán ez a JC Penny mit gyárt?
fehérneműt? ingatlant? karórát? tinigumit?

éhes disznyó 2008.06.25. 16:50:21

megkerestem, baszki a postíró legalább ne keverje a pennyt a Penney-vel

amatőr

metamorph 2008.06.25. 16:50:40

eldobható bumerángot

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.06.25. 16:53:48

éhes disznó
Izzadságos munka lehetett rákattintani a linkre. A szívélyes hangú figyelmeztetést, és a javítást mindenesetre köszönöm.

éhes disznyó 2008.06.25. 17:00:21

Milyen linkre? Csak nálam nem jelenik meg a www.jcpenney.com mint link? Vagy be se raktad?
Biztos te meg szintén jól ráklikkeltél a WSJ oldalára, azért írtad rosszul.
Mert ha egyszer véletlenül elgépeled, semmi baj, előfordul. De kétszer ugyanúgy?

Szívélyes hangon megjegyzem, nulla a poszt, és nulla a reklám is.

mizie 2008.06.25. 17:02:09

sztem baromi aranyos film. akik meg ettől kiadnak azok kapják be.

és sztem nyilván megrendelt cucc, a "nem is tudtunk róla" pedig része a műsornak.
és én sem értem hogy miért nem állnak mellé ha egyszer jó.

Pantone 2008.06.25. 17:14:01

éhes
Menjél már máshová kötekedni. Kímélj meg bennünket ettől a nyígástól.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.25. 17:40:49

Pantone

Köszönöm szépen!
Így már érthető és tényleg jó kis reklám :)

bowrain 2008.06.25. 17:42:07

a lány csal, eleve fehérneműben kezdi

AP (törölt) 2008.06.25. 17:43:06

Értem, köszönöm. Háát.

Moophlander 2008.06.25. 17:48:00

Én szóltam volna a mamának is! "Háziszenyó" :D

kiskicsicsiga 2008.06.25. 18:03:36

szerintem ebben semmi durva nincs, jóval több burkolt szexualitás van 1000+1 más reklámban,nem értem mit hőbörögnek,meg tagadnak...

amugy abból a szempontból sztem se egy jó reklám,hogy nem esett le 1.re, hogy mi a fenét is reklámoznak...

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.06.25. 19:02:56

Szerintem ha nem a cég felkérésére készül, nem reklám.

gizinénnye 2008.06.26. 13:28:49

Szerintem tök helyes kis videó, mosolygós.

Aki meg kommentel, ne hisztizni jöjjön már.

gf · http://www.verbalfoto.freeblog.hu 2008.06.26. 14:13:29

sztem marha jó reklám!!!!Kár, h itthon nincs ilyen. És nagyon nem szeretnék túl okoskodónak hangzani, de sztem ehhez nem kell mensa tagnak lenni...

bulgakov 2008.06.26. 18:09:11

tökmindegy, jó a film, vagy nem, ezt úgy hívják mai nyelven: scam.
ami annyit jelent, nem brífre készült, nem az ügyfél rendelte meg, sőt, legtöbbször nem is az ügyfél fizeti, jobb esetben - ezúttal nem - a nevét adja hozzá, és ki sem derül, csak nyeri a díjakat. aki ebben a szakmában dolgozik, az meg pontosan tudja, milyen nehézségekbe ütközik egy reklám készítése (bríf, büdzsé, ügyfélkomment, stb.azaz egy konkrét problémára adott frappáns, kreatív megoldás) egy scammel (egy geg, amit ráhúznak termékre, de nem old meg semmit, egyszerű öncélú jópofáskodás tét nélkül, lsd. @rc by geszti) szemben.

hadd idézzem tanult kolegámat:

"chimie · addict.blog.hu/tags/brief 2008.06.25. 19:02:56
Szerintem ha nem a cég felkérésére készül, nem reklám"

és ez pontosan így van szerintem is.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása