Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat] Lemex: méretre

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Feltételezett ügyfél: Lemex Kft.


Feltételezett brief:
Tisztelt Bodobács Úr!

Egy volt osztálytársamtól hallottam az Ön cégéről és módszereiről (egykori ügyfél, most GYES-en van). Úgy gondoltam, nekünk is érdekes lehetne, kérem, küldjön rövid tájékoztatót és egy Kreatív Plakát Javaslatot cégünk számára. Cégünkről információkat a lemex.hu oldalon talál.

Üdvözlettel,

Nagyné Ildikó

UI: A kampányban azt szeretnénk hangsúlyozni, hogy méretre szabjuk a bútorlapokat.

Ügynökség feltételezett levele a megbízónak:

Kedves Ildikó!

nagy örömmel fogadtam, hogy Hozzám fordult érdeklődésével. Cégünk immár egy évtizede dolgozik számos elégedett ügyfélnek. Módszerünk, a zen marketing, mint nevében is mutatja, keleti filozófiákon alapszik. A módszer meglehetősen komplex és egyben misztikus is, ezért csupán az alapvetéssel untatnám Önt (ügyfeleinknek díjmentesen elküldjük a témában írt könyvemet, melynek címe: Zen Marketing, avagy az önmagába kígyózó harapás).

Tehát: míg a hagyományos (nyugati) marketing célja, hogy egyszerű üzeneteket minél egyszerűbben juttasson el a közönséghez, mi épp ellenkezőleg, az egyszerű üzeneteket úgy tálaljuk, hogy azok megfejthetetlenek legyenek. A fogyasztó erre elkezd gondolkodni, hogy "de miért?" - és közben észrevétlenül is megjegyzi a márkát, üzenetet, satöbbi.

Remélem tudott követni - de ha nem, akkor is minden érthető lesz, ha látja konkrét javaslatot. Tehát: az üzenet az ugyebár, hogy "méretre szabjuk bútorlapjait". Mi sem lenne egyszerűbb, mint egy bútort, netán - nyugati fifika! - valami olyan dolgot az üzenet mellé tenni, amit jó dolog méretre szabni. Csakhogy! Mit mond a Zen? Legyen ott bármi, de semmi olyan, ami könnyen megfejthető / méretre szabható.

Javaslatunk tehát: egy hógolyózó koala vagy meztelen szerelmespár vagy egy tüsszentő busman (budget-től függően). Plusz a misztikum kedvéért a szlogen lehetne csupán "Méretre szabjuk", így végképp gondolkodóba ejthetjük a felhasználókat, hiszen ez akár a koalára/szerelmesekre/busmanra is vonatkozhat.

Üdvözlettel

Bodobács Z. Károly

(A plakát Sue gyűjtése)

 

Címkék: print zen brief

2008.06.27. 12:00 chimie 12 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr3537619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2008.06.27. 12:29:30

Ez szerintem egy erősen törvénybe ütköző megoldás.

dnd 2008.06.27. 12:40:45

Zen Marketing? Tetszik.
Ha a Cadburry-nek bejött, a Lemexnek miért ne? ,-)

Mária 2008.06.27. 13:10:04

Az ügynökség javasolhatná még a nagyobb ismertség érdekében a cég nevének a megváltoztatását Lemex-ről (értsd: lemetsz), LeszoΨ-ra (értsd: )...

Bohn V. Iván 2008.06.27. 13:18:09

Ha elszabtuk, hát szabhatjuk.
Ráadásul méretre. Hazánk híres a túlméretes péniszű hímjeiről, tenni kellett valamit.

agocsadam · http://ujrend.blog.hu 2008.06.27. 14:14:21

szerintem ez egy hoax cég, valójában a fűrész 5 gerilla-bevezető kampányát látjuk. nemsokára megjelennek azok a kreatívok, ahol a képen látható lányt a fickó a "lemex" által forgalmazott termékekkel elkezdi feldarabolni a legváltozatosabb módon és beépíteni a bútorlapba.

Hangyasav 2008.06.27. 14:43:31

A hirdetés célja és a magvalósítás módja kellően misztikus ahhoz, hogy nekünk, egyszerű földi halandóknak fejtörést okozzon.

A lemex.hu oldalon valamivel jobban látszik, (de csak egy leheletnyivel), h a kép nem öncélúan használja a meztelenséget/szexualitást, hanem az a gondolatiság rejtezik a háttérben, h a nénit ölelgető bácsi valójában nem a szexre gondol, hanem a kép bal oldalát stíröli, aholis gondosan méretre vágott falapok sorakoznak élükre állítva. Mondjuk, ha gondosan kiértékeljük ezt az ötletet, nem állíthanánk, h különösképp eredeti.

Persze mit is várhatnánk, az oldalt (és valszeg a plakátot is) az Óperencián túl is híres és ismert "Kompót Kommunikáció" készítette :o(

Mária 2008.06.27. 14:48:14

Akkor sem lenne túl eredeti, ha a néni és a bácsi a frissen beépített konyhapulton csinálná.

A szlogen pedig lehetne "Csináld velünk" vagy "Csináld magad" aszerint, hogy melyik csoportjukra céloznak éppen.

Ha lehetne pontozni, akkor ez az ötlet a plakáton most -2 lenne.

Yolanda 2008.06.27. 15:59:49

Végre, végre, véééégre!!! Köszönöm, Istenem, köszönöm, Chimie.

Nem túl nagy rendszerességgel járok el a Bartók B. úton kihelyezett plakát mellett, de a kérdés hónapok óta kínoz, és minden egyes alkalommal mélyebben vágta hegyes fogait belém: DE MI AZ ÜZENET?

Mostmár tudom. Zen --> megvilágosodás. Köszönöm...

(Halkan és zárójelben jegyzem meg, a cég nevét nem sikerült hazáig megjegyeznem, így a weblap-tantusz sajnos eleddig nem esett le. Annyi álmatlan éjszaka... végre, tudok rendesen aludni.)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.06.27. 17:46:23

na heló-haló
Chimie a Zen marketingmester (DM)! Tartanál majd ebből egy előadást a legközelebbi Reklámkonferencián Egerben? :DDD
Szerintem a Mértere szabjuk a női testre asszociál (most divatos a plasztikai sebészet) esetleg ha valaki a konyhában a pulton szeretne áldozni a szex olárán, lehet saját MÉRETRE szabott (magasságban -nem mindegy!!!, szélességben kényelmes) bútordarabja.
Ti ezt nem éritek, mindent a vevői szofisztikált igények KIELÉGÍTÉSÉRE ;o)
köszi Chimie (ma is küldök majd újat)

Bery · http://www.hellorepublic.com/author/bery/ 2008.06.27. 20:31:01

Na most akkor ez micsoda?

A női test nem igazán kapcsolódik a hirdetett termékhez, pusztán figyelemfelkeltés céljából alkalmazzák. (lásd BombaCsirke, régi Blikk hirdetés).

A csupasz fenéken túl a branding olyan elenyésző rajta, hogy nem igazán jegyzzük meg a hirdetőt. Ebben az esetben is az az érzésem, hogy a női testet puszta tárgyként használták...

Mert, ha kreatív szempontból nézem, akkor még belefér abba a vékony határmezsgyébe, amelyen a kreatívoknak kell egyensúlyozni, hogy kellően figyelemfelkeltő, urambocsá provokatív ötlet szülessen, s még ne essenek át a ló túlsó oldalára, tehát etikailag ne legyen kifogásolható a hirdetés.

Ám itt a fotó hagy kívánnivalót maga után, a szöveg pedig egy újabb, blikkfangos nyelvi humor.

Talán jön majd még (MRSZ etikai kódex, meg ÖRT...)


:))

gizinénnye 2008.07.01. 21:10:42

Én esküszöm hogy ilyen szar "reklám"ot még soha nem láttam pedig én se vagyok egy újonc vagy hogy mondjam...

Elképzelni nem tudtam hogy a francba jön egy mesztelen(!!! mi a fasznak?...) pár egy bútorüzlethez vagy mi a franc is ez-hez...először arra gondoltam hogy nem tudom...kevés a konyhai asztal és ott szeretik csinálni vagy ilyesmi de egyszerűen csak ráragasztanék egy naaagy matricát hogy "ne gondolkodj rajta mert úgyis szar".

Osztap Bender 2008.07.06. 12:44:14

Grafikust, kreatívot agyonverni, folyóba dobni, megrendelô marketing menedzsmentjét szibériába küldeni több éves külsô munkára.

Az a baj, hogy itthon egyre több az ilyen fajta anyag....

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása