Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Feltételezett ügyfél: Lemex Kft.
Feltételezett brief:
Tisztelt Bodobács Úr!
Egy volt osztálytársamtól hallottam az Ön cégéről és módszereiről (egykori ügyfél, most GYES-en van). Úgy gondoltam, nekünk is érdekes lehetne, kérem, küldjön rövid tájékoztatót és egy Kreatív Plakát Javaslatot cégünk számára. Cégünkről információkat a lemex.hu oldalon talál.
Üdvözlettel,
Nagyné Ildikó
UI: A kampányban azt szeretnénk hangsúlyozni, hogy méretre szabjuk a bútorlapokat.
Ügynökség feltételezett levele a megbízónak:
Kedves Ildikó!
nagy örömmel fogadtam, hogy Hozzám fordult érdeklődésével. Cégünk immár egy évtizede dolgozik számos elégedett ügyfélnek. Módszerünk, a zen marketing, mint nevében is mutatja, keleti filozófiákon alapszik. A módszer meglehetősen komplex és egyben misztikus is, ezért csupán az alapvetéssel untatnám Önt (ügyfeleinknek díjmentesen elküldjük a témában írt könyvemet, melynek címe: Zen Marketing, avagy az önmagába kígyózó harapás).
Tehát: míg a hagyományos (nyugati) marketing célja, hogy egyszerű üzeneteket minél egyszerűbben juttasson el a közönséghez, mi épp ellenkezőleg, az egyszerű üzeneteket úgy tálaljuk, hogy azok megfejthetetlenek legyenek. A fogyasztó erre elkezd gondolkodni, hogy "de miért?" - és közben észrevétlenül is megjegyzi a márkát, üzenetet, satöbbi.
Remélem tudott követni - de ha nem, akkor is minden érthető lesz, ha látja konkrét javaslatot. Tehát: az üzenet az ugyebár, hogy "méretre szabjuk bútorlapjait". Mi sem lenne egyszerűbb, mint egy bútort, netán - nyugati fifika! - valami olyan dolgot az üzenet mellé tenni, amit jó dolog méretre szabni. Csakhogy! Mit mond a Zen? Legyen ott bármi, de semmi olyan, ami könnyen megfejthető / méretre szabható.
Javaslatunk tehát: egy hógolyózó koala vagy meztelen szerelmespár vagy egy tüsszentő busman (budget-től függően). Plusz a misztikum kedvéért a szlogen lehetne csupán "Méretre szabjuk", így végképp gondolkodóba ejthetjük a felhasználókat, hiszen ez akár a koalára/szerelmesekre/busmanra is vonatkozhat.
Üdvözlettel
Bodobács Z. Károly
(A plakát Sue gyűjtése)
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.