Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mi történik, ha egy autóápolási termékeket gyártó cég nem elégszik meg azzal, hogy egy közepesen dögunalmas bannerrel végigplakátolja a különféle autós témájú honlapokat. Ilyenkor a kis marketingesek megdolgoznak a pénzükért, és elkezdenek gondolkozni azon, hogyan lehetne hatalmas költségvetésű médiakampány helyett okosabban reklámozni a terméket. Az Armor All nevű cég az utóbbi megoldást választotta, és egy összekalapált egy miniszájtot, ahol az autóbuzikra és imádatuk tárgyaira építette fel a kommunikációt. A Chose the Champion elnevezésű játékban egy kicsit az autós kártyákra hajazva két autót versenyeztetnek egymással. Közülük az lesz a győztes, amelyikre mi kattintunk, vagyis amelyik nekünk jobban tetszik.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.