Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Hansaplast márkenevet eddig csak a ragtapaszokhoz tudtam kötni, de most egy életre megtanultam, hogy többek között füldugókat is gyártanak. A csöppet morbid reklám kiagyalói valószínűleg nézik a Hősök című sorozatot, ahol az öngyógyító Claire mackó, a csírlíderek gyöngye egy szerencsétlen baleset után a boncasztalon ébred felnyitott mellkassal. Nem lennék meglepve, ha innen jött volna az inspiráció, de persze az is lehet, hogy a készítőknek alapvetően van egy ilyen nekrofil vonzódásuk. Az ötlet szerintem humoros, a füldugók teljesítményét elég erősen demonstrálja. Aztán, hogy a célcsoport mennyire vevő az ilyen haláli poénokra, már más kérdés.
forrás: ibelieveinadvertising
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.