Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Válogatós stopposok

 Nem kellenek milliók egy jó reklámkampányhoz, néha elég egy egyszerű ötlet is. A Peugeot ügynöksége forgalmas utak mellé állított embereket, akik a szokásos módon kis táblácskákat tartva a kezükben stoppoltak. Csakhogy a táblára a célállomás mellett vagy a helyett az is ki volt írva, hogy az illető csak Peugeot márkájú autóba hajlandó beülni, mert nem adja ennél alább. Szerintem telitalálat. Fillérekből megvan, rengeteg autóst eltalál, ráadásul olyan helyzetben, ami teljesen váratlanul éri őket. Mennyivel többet ér egy ilyen akció, mint a százezredik, a félig leengedett ablakon begyömöszölt unalmas szórólap a piros lámpánál.

Címkék: humor autó gerilla

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr46536544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.06.28. 16:28:01

ez csillagos 5!!! mit lehet még hozzátenni? Gratula az ötletért...
RB Te meg mennnyé a strandra ;o)

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.06.28. 18:11:34

Profi, ötös - üti a legutóbbi etalont, az amerikás-lengéscsillapítós-aszfaltra ragasztott ál-kátyús megoldást !

2008.06.28. 18:32:17

Egyszerű - és mégis briliáns!
Pedig pofátlanul kézenfekvő :)

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.06.28. 18:36:44

Egy stoppos ne legyen válogatós :-)

Egyébként engem az ötlet emlékeztet az Aral reklámra (amikor a faszinak elfogy a benzine, ezért kannával a kézben baktat az úton, de amikor nem Aral kutat talál, akkor inkább továbbmegy).

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.06.28. 18:37:14

No igen, ilyen az ha dolgoznak is a kreatívok, nem csak bejárnak a munkahelyükre.

mizie 2008.06.28. 19:52:11

vagy ha nem az idióta controlling igazgató találja ki a cég reklámjait, mint itthon jópár helyen :D

beleszolok 2008.06.28. 22:11:54

mizie, nem tudtad, hogy a jóisten a hivatalhoz észt is ád? :D

zako1 2008.06.28. 23:02:58

Hát igen, ha már ócska autókat gyártasz, akkor legalább a marketingeseidet fizesd meg rendesen... :-)

nemondd 2008.06.29. 07:00:39

zako1 !
Gratulálok, sikerült kiszűrnöd a hírből a lényeget... Funkcionális analfabéta vagy?

bandika57 2008.06.29. 08:01:38

A reklám tuti, DE, zako 1-nek igaza van (tapasztalat)

joe99 2008.06.29. 10:46:24

zako1: Ott a pont!

stevie w 2008.06.29. 11:10:48

Szakemberként azért egy picit aggódnék a kampány CPT-je miatt :-) (CPT = Cost Per Thousand, mennyibe kerül ezer embert elérni). Ráadásul a targeting sem jobb, mint egy sima billboard kampánynál.

zako1 2008.06.29. 20:19:08

"zako1 !
Gratulálok, sikerült kiszűrnöd a hírből a lényeget... Funkcionális analfabéta vagy?"

Hm, egy újabb franciaautó-tulajdonoshoz van szerencsénk? :-) Nyugi, nem kell annyira mellre szívni, senki nem a műszaki kiválósága miatt veszi a francia autókat, hanem a design miatt.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása