Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem kellenek milliók egy jó reklámkampányhoz, néha elég egy egyszerű ötlet is. A Peugeot ügynöksége forgalmas utak mellé állított embereket, akik a szokásos módon kis táblácskákat tartva a kezükben stoppoltak. Csakhogy a táblára a célállomás mellett vagy a helyett az is ki volt írva, hogy az illető csak Peugeot márkájú autóba hajlandó beülni, mert nem adja ennél alább. Szerintem telitalálat. Fillérekből megvan, rengeteg autóst eltalál, ráadásul olyan helyzetben, ami teljesen váratlanul éri őket. Mennyivel többet ér egy ilyen akció, mint a százezredik, a félig leengedett ablakon begyömöszölt unalmas szórólap a piros lámpánál.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.