Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A johannesburgi TBWA reklámügynökség egy provokatív kampánnyal rukkolt elő, amelynek célja az volt, hogy a dél-afrikai gyermekeket segélyező Fead SA nevű szervezetnek pénz- és ételadományokat gyűjtsenek. Ezt ők célzottan azokon a helyeken tették, ahol az emberek élelmiszert vásárolnak. Hajléktalan, rongyos, koszos ruhás, kéregető gyerekek képeit tették a bevásárlókocsik aljába. Így aztán a vásárlók minden egyes étel vagy ital kosárba helyezésekor úgy érezhették, mintha egy éhező gyermek kezébe adnák az élelmiszert. A kocsikon mindössze a "Látja, milyen egyszerűen segíthet az éhező gyermekeknek?" sor és a szervezet webcíme volt olvasható. Részemről nem is maga az ötlet a meglepő, hanem az, hogy ez megvalósulhatott. Nehezen tudom elképzelni, hogy itthon a nagy áruházláncok hozzájáruljanak ilyesmihez, hiszen a konzumerizmus szentélyeiben kizökkenteni a fogyasztót a vásárlási mámorból lehet bármennyire is jótékony, semmiképpen sem profitbarát dolog. De lehet, hogy csak én vagyok nagyon negatív.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.