Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A válasz meglehetősen profán, legalábbis a Koger cég hirdetésében, amely azt sugallja nekünk, hogy az élet rövid, ezért a legtöbb, amit tehetünk az, hogy megpróbáljuk a lehető legjobban kiélvezni. Mindezt lehetőleg egy a cég bútoraival berendezett otthonban tegyük, hogy rövidke életünkkel legalább az ő boldogulásukat segítsük. Azon túlmenően, hogy az élet rövidségéből nem feltétlenül következtethető ki a hedonista életszemlélet, ez a carpe diem vonal még Jimi barátunkkal csak-csak összejön, de nagyon elnézőnek és jóindulatúnak kell lennünk a reklámmal ahhoz, hogy ezt a gondolatot Jézussal is életképesnek tartsuk. Mert hát valóban fiatalon távozott az élők sorából, de tanításaiból nehezen lehet kiolvasni a hívek konyhabútorvásárlásra való buzdítását. Lehet, hogy egyedül vagyok ezzel, de én a magam részéről kezdem megelégelni Jézusnak a különböző reklámokban való meghurcolását. Lassan több hirdetésben szerepel, mint Bush és Hitler együttvéve, ami amúgy sem egy illusztris társaság.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.